quote:bron: Gazet van Antwerpen.
McDonald's opent maandag op The Strand in het centrum van Londen het eerste luxueuze filiaal van de hamburgerketen.
Het restaurant serveert fastfood, maar in een chiquere ambiance dan normaal: er zijn lederen leunstoelen en veel chroom en glas. De bedoeling is dat keurige dames die willen lunchen dat voortaan daar gaan doen, zegt een woordvoerster. In totaal worden veertig Britse vestigingen van McDonald's op deze manier opgeknapt.
Vreemd, de bedoeling is dat mensen zo snel mogelijk de rommel naar binnen werken, met lederen leunstoelen is de kans groot dat 'de dames' er de hele middag gaan verpozen.
Beter zouden zij ipv het meubilair bv de kwaliteit van het vlees verbeteren (gewoon tartaar ipv slachtafval bv).
quote:Dat vraag ik me ook af (kan er niets over vinden).
Op dinsdag 10 februari 2004 04:34 schreef bolivian het volgende:
En hoe zit het met de prijzen?
quote:Volgens mij valt er op de kwaliteit van McDonald's weinig af te dingen. Of het je bevalt is een tweede, uitsluitend subjectieve kwestie.
Op dinsdag 10 februari 2004 07:25 schreef ForeverEternalFreak het volgende:
Ik denk dat McDonald's zich beter eerst op de kwaliteit van het eten kan fixeren voordat ze van een ordinaire tent een luxe willen maken.
quote:Dan heb je denk ik nog nooit echt goed vlees gegeten
Op dinsdag 10 februari 2004 11:42 schreef bolivian het volgende:[..]
Volgens mij valt er op de kwaliteit van McDonald's weinig af te dingen. Of het je bevalt is een tweede, uitsluitend subjectieve kwestie.
En tegelijkertijd blijven ze de zelfde vadsige ordinaire hamburgers serveren.
quote:In de hamburgers van MacDonalds wordt slachtafval verwerkt.
Op dinsdag 10 februari 2004 11:42 schreef bolivian het volgende:Volgens mij valt er op de kwaliteit van McDonald's weinig af te dingen. Of het je bevalt is een tweede, uitsluitend subjectieve kwestie.
quote:Wat is je punt?
Op woensdag 11 februari 2004 02:59 schreef Cosma-Shiva het volgende:[..]
In de hamburgers van MacDonalds wordt slachtafval verwerkt.
quote:Dat McDonald's schandalig duur is misschien?
Op woensdag 11 februari 2004 19:52 schreef Kaensterle het volgende:[..]
Wat is je punt?
quote:heb je het over die in hooge catharijne? dat is me nooit echt opgevallen...
Op dinsdag 10 februari 2004 08:28 schreef schatje het volgende:
Mc Donald's in Utrecht is ook al volop luxe. In het midden van het filiaal een ruime tafel met lederen bruine stoelen en verse bloemen. Tevens kan men ook kranten lezen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |