Helaas op slot omdat veel mensen het topic niet serieus namen. Hoewel het topic wel serieus is plaats ik het wel in ONZ. Maar nogmaals het is een serieus topic , dus graag serieus reageren! Ik had het liefst het originele topic verplaatst gezien, maar de sexmods wilden het om onverklaarbare redenen niet verplaatsen.. dus nu maar nog een keer in ONZ dus, omdat ik anders bang ben dat deze, zeer interessante discussie weer gesmoord wordt in de kiem.
De stelling dus:
quote:
Dat heb ik nu een paar keer meegemaakt dat een meid met me naar bed wilde en dat ik besloot het niet te doen. dat geeft wel een gevoel van macht!, meiden denken vaak dat ze maar zomaar met iedereen naar bed kunnen, maar het is denk ik goed ze af en toe te laten voelen dat ook meiden zich niet alles kunnen permitteren! aan de andere kant... zo vaak maak ik niet mee dat een meid met me naar bed wil, dus ja achteraf baal je wel achteraf.. .. maar als het me dan ineens te makkelijk gaat dan bekruipt me het gevoel dat er iets niet klopt en wil ik niet "gebruikt" worden door het meisje.... .. wat denken jullie hiervan?
behalve dat stukje "macht" dan he...
[Dit bericht is gewijzigd door vector200 op 09-02-2004 18:01]
quote:Ik denk dattie weer op slot gaat
Op maandag 9 februari 2004 17:56 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
.. wat denken jullie hiervan?
quote:
Op maandag 9 februari 2004 17:56 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Dat heb ik nu een paar keer meegemaakt dat een meid met me naar bed wilde en dat ik besloot het niet te doen.
Goeie.
quote:Ik zie niet dat dit topic de kwaliteitstoets niet zou kunnen doorstaan.... en er was zelf de suggestie al gegeven om hem als serieus topic in ONZ te openen zodat dat modwerk zou besparen.
Op maandag 9 februari 2004 17:58 schreef katjaschuurman het volgende:[..]
Ik denk dattie weer op slot gaat
(omdat het nogal een slet was en ik me nog te jong vind voor grote mensen ziektes als aids )
quote:Dus met een lekkere geile heroine hoer duik jij wel de koffer in?
Op maandag 9 februari 2004 17:59 schreef Tiemie het volgende:
ik zeg alleen tegen lelijke mokkels nee
Ik leef celibatair, dus ik moet maagd blijven
Ha, bij het idee alleen al voel ik me machtig.
quote:dan ken ik er nog wel 1 voor hem
Op maandag 9 februari 2004 18:00 schreef vector200 het volgende:[..]
Dus met een lekkere geile heroine hoer duik jij wel de koffer in?
geslachtsziektes inbegrepen
quote:Oke dan: ik wil met je neuken!
Op maandag 9 februari 2004 17:59 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik zie niet dat dit topic de kwaliteitstoets niet zou kunnen doorstaan.... en er was zelf de suggestie al gegeven om hem als serieus topic in ONZ te openen zodat dat modwerk zou besparen.
quote:kut leven van de bovenste plank
Op maandag 9 februari 2004 18:00 schreef RondFokker het volgende:
Ik zeg nee tegen alle meiden (+jongens)...Ik leef celibatair, dus ik moet maagd blijven
quote:
Op maandag 9 februari 2004 18:02 schreef katjaschuurman het volgende:[..]
Oke dan: ik wil met je neuken!
quote:Nee man; ik vermaak me wel op Fok!
Op maandag 9 februari 2004 18:02 schreef GWD het volgende:[..]
kut leven van de bovenste plank
quote:
Op maandag 9 februari 2004 18:03 schreef RondFokker het volgende:[..]
Nee man; ik vermaak me wel op Fok!
quote:*Piemol hard maakt
Op maandag 9 februari 2004 18:03 schreef RondFokker het volgende:[..]
quote:Ja maar voor vrouwen is dat anders
Op maandag 9 februari 2004 18:05 schreef Sazzefraz het volgende:
ik geniet er ook van lekkere jongens af te wijzen
quote:waarom? lekkere jongens kunnen net zo goed veel dames krijgen. volgens de stats neuken vrouwen zelfs vaker dan mannen
Op maandag 9 februari 2004 18:06 schreef vector200 het volgende:[..]
Ja maar voor vrouwen is dat anders
dat wist je niet he?
[Dit bericht is gewijzigd door Sazzefraz op 09-02-2004 18:09]
Vrouwen weigeren te neuken puur om meer macht te kunnen krijgen.... (of als ze niet weten hoe het moet) Anyways; daarom ben ik er om revange te nemen op de wijfjes.
Ik ben namelijk supergeil en de vrouwtjes komen altijd allemaal naar mij toe en dan turn ik ze allemaal 1 voor 1 down! Geniet ik ff van de rechtvaardigheid!
quote:Dat leek me juist de essentie van het topic.
Op maandag 9 februari 2004 18:08 schreef Sazzefraz het volgende:
dat wist je niet he?
quote:Jawel, helaas wel...
Op maandag 9 februari 2004 18:08 schreef Sazzefraz het volgende:[..]
waarom? lekkere jongens kunnen net zo goed veel dames krijgen. volgens de stats neuken vrouwen zelfs vaker dan mannen
dat wist je niet he?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |