abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 8 februari 2004 @ 23:56:46 #1
35662 Heintje
Gears of War.
pi_17016798
Misschien een beetje een vage topic titel maar ik zou anders ook niet weten hoe ik het moet omschrijven.

Ik heb nou sinds een paar maanden een vriendin. En elke keer als ik het er met haar er over heb komt het er op neer dat ik een verkeerde keuze gemaakt heb en dat ik het maar ff uit moet maken en een andere zoeken. Alleen ik hou van mijn vriendin en wil haar niet kwijt.

Volgens mijn moeder is er niks goed aan mijn vriendin. Ze is te dom. Ze zit op het VMBO en echt superslim is ze zeker niet. Dat geef ik toe, maar ik zie dat niet als een probleem. Daarnaast is ze ook nog te jong. Ook daar kan ik wel inkomen. Ik ben 20 en zij is 14. Is een redelijk groot verschil maar toen ik iets met haar kreeg heb ik haar er niet over gehoord. En haar ouders zijn er ook niet echt op tegen. Maar dat vind ze nou ook erg. En haar familie deugt al helemaal niet. Ze zouden crimineel zijn. Al heb ik daar nooit iets van gemerkt of gehoord. Maar ok het is niet de normaalste familie die er is. Het zijn een soort "Boeren" maar geen verkeerde mensen. En mijn vriendin heeft een hekel aan haar moeder. Wat op zich niet goed is. Maar dan nog.

Ik vind mijn vriendin natuurlijk een leuke lieve meid en wil haar niet kwijt. Maar dat is wel wat mijn moeder wil. Zo mag mijn vriedin al niet meer bij ons komen. (kan mijn moeder niet tegen) En mag ik er ook maar een paar keer per week naar toe.

Maar ik weet niet of mijn moeder het door heeft maar ze doet met al dat gezeur mij behoorlijk pijn. Ik ben blij dat ik een leuke meid heb om van te houden en dan krijg ik alleen maar gezeur.

Verder zijn mijn opa en oma het natuurlijk met mijn moeder eens. (mijn opa weet er niks van want die is net aan zijn hart geopereerd dus die heeft wel andere zorgen) Maar mede daardoor wil ik graag dat ze hier komt. Ik heb toch al bijna geen tijd door mijn stage en aangezien ik nou ook regelmatig met mijn oma naar het ziekenhuis moet blijft er nog minder tijd over. Dus de dingen die ik thuis moet doen blijven nou alleen nog maar langer liggen. En als ik mijn vriendin mee naar huis neem kan zij een beetje gaan computeren en ik mijn dingen. En toch bij elkaar zijn. Bij haar is er niks meer te doen dan TV kijken of op bed liggen.

Maar is het normaal dat je moeder je zoveel met je relatie bemoeit...? Want ik word er echt moe van.

Al vast bedankt voor het lezen......

Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
Deze uitspraak mag hier ook wel staan
Spel- en typefouten voorbehouden.
pi_17016887
quote:
Op zondag 8 februari 2004 23:56 schreef Heintje het volgende:
Maar is het normaal dat je moeder je zoveel met je relatie bemoeit...? Want ik word er echt moe van.

Al vast bedankt voor het lezen......

Yup. Ze gaat het vanzelf wel goed vinden (alhoewel ik ook me kanttekeningen zet bij 14 en 20, maar als jij er gelukkig mee ben (Y) vooral zo doorgaan.

Gewoon ff door de zure appel heen bijten

pi_17016932
Ik denk dat je moeder volkomen gelijk heeft...
Jij bent 20, zij 14: qua geestelijke ontwikkeling zit er een enorme kloof tussen jullie. Ik vind het niet gek dat je moeder zich hiermee bemoeit. Trouwens wat snapt een 14-jarige nou van een echte relatie...
  maandag 9 februari 2004 @ 00:01:46 #4
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_17016935
Nou ja, waar bemoeit je moeder zich mee?
Ze weet lang niet hoeveel leuke truukjes je nog kan verzinnen op de lange termijn waarvan je niet zeker weet of ze het nou door heeft of niet
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
  maandag 9 februari 2004 @ 00:02:18 #5
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_17016946
quote:
Op maandag 9 februari 2004 00:00 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Yup. Ze gaat het vanzelf wel goed vinden (alhoewel ik ook me kanttekeningen zet bij 14 en 20, maar als jij er gelukkig mee ben (Y) vooral zo doorgaan.

Ik denk niet dat ze het "vanzelf"goed gaat vinden.
Als de TS een van mijn vrienden was geweest, dan had ik eerst gelachen dan verbijsterd gekeken en dan gescholden dat hij een gore pedo is. Kom op 20 en 14... vind je het gek dat die moeder daar problemen mee heeft, jong + naief + dom. hallo...
pi_17016954
quote:
Op zondag 8 februari 2004 23:56 schreef Heintje het volgende:txt
ik wil niet vervelend klinken, maar ik denk dat hetgeen je moeder zegt een kern van waarheid bevat
(anders zou je je er niet druk genoeg over maken om dit op het fok-forum te posten; verder is 6 jaar leeftijdsverschil niet absoluut veel als zij 20 is en jij 26, maar wel relatief veel als zij net 2 jaar van de basisschool af is en jij het volwassen en werkende leven intreedt)
Fiesty. Loyal. Heroic. Insecure. Rebel spy. Excels at trouble. Incorrigible counterpart of a mindless philosopher. Has picked up a slight flutter. A bit excentric
  maandag 9 februari 2004 @ 00:02:59 #7
22273 Dizer
Save the beard!
pi_17016966
14 en 20 .... Ach jah als jullie beiden er gelukkig mee zijn...
Je moeder draait wel weer bij. Moeders en dat soort gedoe is eenmaal zo. Gewoon de tijd nemen.
Friends don't let friends remain beardless...
pi_17016997
quote:
Op maandag 9 februari 2004 00:02 schreef Fliepke het volgende:

[..]

Ik denk niet dat ze het "vanzelf"goed gaat vinden.
Als de TS een van mijn vrienden was geweest, dan had ik eerst gelachen dan verbijsterd gekeken en dan gescholden dat hij een gore pedo is. Kom op 20 en 14... vind je het gek dat die moeder daar problemen mee heeft, jong + naief + dom. hallo...

Ook hoi

Maar je weet toch niet in hoeverre de TS zich "ontwikkeld" heeft? (no offence hoor)
Ik ken mensen van 20 (ik ben zelf ook 20) die wonen al samen en werken fulltime en ik ken mensen van 20 die nog in 5 havo rondhuppelen en elke zaterdag lam thuiskomen zonder ook maar enig besef van verantwoording.

maandag 9 februari 2004 @ 00:04:53 #9
35662 Heintje
Gears of War.
pi_17017030
quote:
Op maandag 9 februari 2004 00:00 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dat dacht ik ook. Maar dit is nou al meer dan een maand bezig, en nog steeds niet minder geworden. Ja af en toe maar dan komt het ook net zo snel weer terug.
quote:
Op maandag 9 februari 2004 00:01 schreef Chasin het volgende:
Ik denk dat je moeder volkomen gelijk heeft...
Jij bent 20, zij 14: qua geestelijke ontwikkeling zit er een enorme kloof tussen jullie. Ik vind het niet gek dat je moeder zich hiermee bemoeit. Trouwens wat snapt een 14-jarige nou van een echte relatie...
Dat van die ontwikkeling klopt wel. Maar we zijn gelukkig met elkaar. En mijn vriendin heeft al meer relaties gehad dan ik....
  maandag 9 februari 2004 @ 00:05:44 #10
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_17017052
quote:
Op maandag 9 februari 2004 00:04 schreef Heintje het volgende:

Dat van die ontwikkeling klopt wel. Maar we zijn gelukkig met elkaar. En mijn vriendin heeft al meer relaties gehad dan ik....

Tof, op de brugklas zeker.
Samen handje in handje en dan een kusje op de wang... .
pi_17017069
quote:

[..]

Dat dacht ik ook. Maar dit is nou al meer dan een maand bezig, en nog steeds niet minder geworden. Ja af en toe maar dan komt het ook net zo snel weer terug.
[..]

Meer dan een maand --> je bent niet eens op de helft
En die kloof: Tja.....wat kan ik daar voor zinnigs op zeggen. Mijns inzien is het niet een eeuwigdurende relatie (aangezien 14 een mooie leeftijd is waarop mensen heel snel veranderen) maar ik kan het mis hebben.
pi_17017073
sorry hoor maar ik vindt 14 en 20 jaar niet kunnen, neigt wel heel erg naar pedo gedrag vindt ik.. en dat de ouders van dat meisje het allemaal maar goed vinden snap ik ook niet helemaal..
pi_17017078
Je bent 20 - misschien moet je je moeder meer tegengas gaan geven - ik krijg het gevoel dat je heel erg over je heen laat lopen door je moeder. En ik snap best dat dat moeilijk is - maar ik zou proberen je moeder niet meer jou te laten beperken.

Iemand van 20 mag zelf indelen hoe vaak hij weg gaat naar mijns inzien.

In ieder geval wel een rot situatie...sterkte ermee!

[Dit bericht is gewijzigd door typ-miep op 09-02-2004 00:07]

Toedeledokiee
pi_17017091
Tjees je bent 20... . Ik ben net 18 en heb al schijt aan wat me ouders zeggen.

Gewoon je eigen gang gaan . Hoewel ze wel jong is...

maandag 9 februari 2004 @ 00:07:26 #15
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_17017094
Mijn schoonmoeder mocht mij ook niet echt (nu wel gelukkig), ik woon nu 3 jaar samen met mijn vriend en alles gaat goed.

Een vriendin van mij was 13 toen ze verkering kreeg met haar vriend van 19, iedereen was daar tegen, nu is ze 19 en woont met haar vriend in een leuk huisje en alles gaat goed met haar, de familie ziet nu in dat ze toch goed bij elkaar passen.
Die vriendin is ook geestelijk veel ouder, dat is ze altijd al geweest.
Gaat jullie relatie goed dan moet je er voor gaan, het is jouw leven en jouw keuze, samen met je vriendin natuurlijk.

[Dit bericht is gewijzigd door snakelady op 09-02-2004 00:09]

"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  maandag 9 februari 2004 @ 00:08:10 #16
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_17017118
quote:
Op maandag 9 februari 2004 00:06 schreef NullPointer het volgende:
sorry hoor maar ik vindt 14 en 20 jaar niet kunnen, neigt wel heel erg naar pedo gedrag vindt ik.. en dat de ouders van dat meisje het allemaal maar goed vinden snap ik ook niet helemaal..
Wat denk je zelf?
meisje is 14, puber ten top. Ruzie met moeder.
Wat is er dan leuker om een vriendje van 20 te krijgen om de boel op te stoken?
pi_17017159
quote:

En mijn vriendin heeft al meer relaties gehad dan ik....

ze is 14, man..

definieer relatie of definieer del

[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_17017160
quote:
[Wat is er dan leuker om een vriendje van 20 te krijgen om de boel op te stoken?
Fiesty. Loyal. Heroic. Insecure. Rebel spy. Excels at trouble. Incorrigible counterpart of a mindless philosopher. Has picked up a slight flutter. A bit excentric
  maandag 9 februari 2004 @ 00:09:52 #19
35662 Heintje
Gears of War.
pi_17017167
Dat leeftijds verschil is idd groot. Dat zal ik niet ontkennen. Maar voor ons geen probleem. En voor mijn moeder een bijkomstig iets. Het is meer dat zij niet deugt. (dom) en haar familie niet (boeren) En dat ik er heel mijn leven mee vergooi.

Maar ik zie het gewoon als een leuke relatie, ik verwacht eerlijk gezecht niet om nog 3 jaar bij haar te zijn. Maar zolang het nog leuk is wil ik er nog van genieten...

pi_17017169
Jeetje wat doen jullie allemaal negatief omtrend die leeftijden - ik bedoel een iemand van 14 is in sommige gevallen al veel verder. En mannen van 20 kunnen ook veel minder ver zijn dat ze moeten zijn....dus als dat gewoon klikt laat ze dan!?
Toedeledokiee
  maandag 9 februari 2004 @ 00:10:47 #21
72762 marq
Mr. Psychonaut
pi_17017187
moeders...

geen ruk van haar aantrekken zou ik zeggen

Sigmoid: f(x) = 1 / (1 + 2.718281828458# ^ -x)
  maandag 9 februari 2004 @ 00:11:02 #22
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_17017197
quote:
Op maandag 9 februari 2004 00:09 schreef Heintje het volgende:
Maar ik zie het gewoon als een leuke relatie, ik verwacht eerlijk gezecht niet om nog 3 jaar bij haar te zijn. Maar zolang het nog leuk is wil ik er nog van genieten...
Oh tof man, je gebruikt dr .
Moet je dr ook eens vertellen, zal ze leuk vinden. .
  maandag 9 februari 2004 @ 00:11:22 #23
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_17017203
quote:
Op maandag 9 februari 2004 00:10 schreef typ-miep het volgende:
Jeetje wat doen jullie allemaal negatief omtrend die leeftijden - ik bedoel een iemand van 14 is in sommige gevallen al veel verder. En mannen van 20 kunnen ook veel minder ver zijn dat ze moeten zijn....dus als dat gewoon klikt laat ze dan!?
Inderdaad , dat vindt ik dus ook.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_17017227
quote:
Op maandag 9 februari 2004 00:10 schreef typ-miep het volgende:
tuurlijk joh..
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  maandag 9 februari 2004 @ 00:12:41 #25
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_17017239
quote:
Op maandag 9 februari 2004 00:09 schreef Heintje het volgende:

Dat vindt ik dan ook weer raar, wil je je eigen nou goedpraten of denk je er echt zo over, als je er echt zo over denkt dan kan je het beter uitmaken want voor je meid is dit ook niet eerlijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')