quote:kan me dat goed voorstellen,met die sigaren sjors in dat programma
Op zondag 8 februari 2004 20:42 schreef JeffreyD het volgende:
Ik las op pagina 317 van NOS TT, dat Hans Kraay met onmiddelijke ingang stopt als commentator van RTL5 en dus ook van Voetbal Insite.
Het blijkt dat hij zich niet thuis voelt in zijn rol als commentator... Ik denk dat ie daarmee probeert te zeggen dat hij gek wordt ervan om in één programma te zitten met Johan Derksen. Ik dacht altijd dat die twee een beetje voor de show "ruzie" aan het maken waren op tv (een beetje net als Hugo Borst en Jack van Gelder). Ik vind het persoonlijk wel jammer...
[Dit bericht is gewijzigd door SnookieMJ op 08-02-2004 20:52]
quote:Ja op zich ben ik ook niet echt een fan van Kraay, maar het zijn natuurlijk gewoon twee "ego's" die elkaar ook nooit gelijk kunnen geven. Maar ja dat geruzie af en toe vond ik juist een van de leuke dingen van het programma.
Op zondag 8 februari 2004 20:49 schreef ShaoliN het volgende:
Derksen is ook een eikel waar niet mee te werken is. Ik ben geen fan van Kraay, maar ik zou het ook niet volhouden met zo'n figuur in 1 programma.
quote:Als je een beetje verstand hebt dan neem je helemaal niks van Derksen serieus.
Op zondag 8 februari 2004 20:51 schreef SnookieMJ het volgende:
ik vind het jammer dat ie weg is. jammer ook dat hij niet kan relativeren, alsof je alles serieus moet nemen wat derksen zegt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |