abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17004392
Mijn vriend en ik hebben nu 5 maanden verkering en de seks is feitelijk heerlijk, maar ik [v] kom nooit klaar... Op zich vind ik het niet erg, maar ik zou best wel eens weten hoe ik klaar kan komen. Als we seks hebben zit ik meestal bovenop hem, want als ik onder lig gaat het voor geen van beiden lekker. Ligt het aan het standje?
En wat ik me ook afvraag: krijgen de vrouwen die tijdens de seks wel klaarkomen vaak een clitoraal of vaginaal orgasme?

Serieuze reacties please!

pi_17004432
neuken jullie alleen maar, of wordt er meer gedaan om elkaar te stimuleren?
de gemiddelde vrouw komt van neuken alleen zeker niet klaar, daar zal meer energie in gestoken moeten worden.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  zondag 8 februari 2004 @ 17:33:14 #3
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_17004443
vaker clitoraal dan vaginaal over het algemeen.

Enige manier om te ontdekken wat je hotspots zijn is eindeloos masturberen

pi_17004537
Ik heb twee tips. Focus echter niet teveel op het klaarkomen zelf, want dat kan ook ervoor zorgen dat het niet lukt.
Tips:
1) Orale seks. Laat je vriend je beffen. Als hij je clitoris beroert, zal een orgasme niet uitblijven. Standje 69. Kan ook in combinatie met vingeren.
2) Vingeren, eventueel tijdens het op z'n hondjes doen of als jij bovenop ligt. Je kunt ook proberen de g-spot te vinden door je vriend met twee vingers de kom-hier-beweging te laten doen in je vagina. Kijk of hij dat plekje weet te vinden. Het schijnt een wereldse ervaring te zijn als je zo klaarkomt.
pi_17004549
Probeer eens meer uit. Maak er een spelletje van. Laat hem uitzoeken waar jij helemaal gek van wordt. Geef het aan door harder te kreunen als hij goed zit. Mijn vriendin werd altijd helemaal gek als ik een bepaald plekje bewerkte.

[Dit bericht is gewijzigd door xman op 08-02-2004 17:37]

pi_17004558
Bij vingeren en beffen kom ik ook niet klaar maar dat is omdat ik me daar niet prettig bij voel... Bij gewone seks voel ik me wel prettig dus ik zou willen weten of er nou ook echt vrouwen van alleen maar seks klaarkomen en zoja hoe (dus in welk standje etc)
pi_17004623
quote:
Op zondag 8 februari 2004 17:37 schreef r0sine het volgende:
Bij vingeren en beffen kom ik ook niet klaar maar dat is omdat ik me daar niet prettig bij voel... Bij gewone seks voel ik me wel prettig dus ik zou willen weten of er nou ook echt vrouwen van alleen maar seks klaarkomen en zoja hoe (dus in welk standje etc)
Tijd om daar maar eens aan te werken, als je je schaamt voor sex zul je nooit klaarkomen. Het is puur natuur hoor dus get over it and get with the program!
pi_17004658
quote:
Op zondag 8 februari 2004 17:39 schreef marcel75 het volgende:

[..]

Tijd om daar maar eens aan te werken, als je je schaamt voor sex zul je nooit klaarkomen. Het is puur natuur hoor dus get over it and get with the program!

Tis niet echt schaamte... het is meer dat ik me schuldig voel omdat ik geniet en hij niet... En dat kan ik gewoon niet... ik wil niets doen dat puur voor mijn genot is.
  † In Memoriam † zondag 8 februari 2004 @ 17:40:57 #9
21636 Feestkabouter
pi_17004662
quote:
Op zondag 8 februari 2004 17:33 schreef SHE het volgende:
vaker clitoraal dan vaginaal over het algemeen.

Enige manier om te ontdekken wat je hotspots zijn is eindeloos masturberen

En neem het op op video zodat je later kunt zien wat je goed en fout doet.
En zet die film ook effe op het internet, zodat ook anderen nog tips kunnen geven over wat je vooral goed doet en waar je eventueel nog net iets beter te werk kunt gaan

Sorry, ik MOEST het even noemen, kon het niet laten.

Serieus: samen ontdekken en geduld hebben, en ook: zie het klaarkomen niet als doel op zich, anders ga je je daar teveel op focussen.
Succes in elk geval!

zondag 8 februari 2004 @ 18:01:15 #10
66812 Blackraven
to be or not to be
pi_17005219
andere standjes proberen? of net een beetje anders gaan liggen/zitten ..dat kan het ook best zijn... misschien dat je dan meer stimulatie hebt op bepaalde gevoelige plekjes
(-> The Black Winged Mistress <-) bescherm de dieren tegen de beesten!
pi_17006604
quote:
Op zondag 8 februari 2004 17:40 schreef r0sine het volgende:

[..]

Tis niet echt schaamte... het is meer dat ik me schuldig voel omdat ik geniet en hij niet... En dat kan ik gewoon niet... ik wil niets doen dat puur voor mijn genot is.

Ik denk dat je je hier overheen moet zetten. Jij kunt hem daarna toch lekker verwennen. Wie weet krijgt je vriend er wel een kick van als hij jou klaar ziet komen omdat hij je beft of vingerd.

Mijn ervaring is dat als ik eerst ben klaar gekomen door beffen dat ik dan veel gevoeliger ben en ook makkelijker klaarkom als we neuken.

Dus meis je schuldgevoel opzij zetten en lekker genieten.

pi_17007576
De meeste vrouwen kunnen niet van alleen neuken klaarkomen...

Maar als je je schuldig voelt om alleen maar te nemen probeer dan eens wat andere standjes voor likken/pijpen enzo.

Ga bv eens allebei op je zij liggen, hij zijn hoofd tussen jouw benen, jij bij hem, zo kan je hem ook verwennen tegelijkertijd en daar voel je je misschien wat beter bij.
Of jij bovenop hem, jij hem pijpen/trekken, hij jouw likken/vingeren, dit kan je ook omdraaien, hij boven jij onder....

Je kan een beetje naast elkaar gaan zitten, hij vingert jou, jij trekt hem enz enz enz.....

Je kan dus met vingeren/likken zat dingen verzinnen waardoor je beide bezig bent en niet alleen maar hoeft te nemen.

Maar.....

Wil je tot een orgasme komen dan zul je toch moeten leren een beetje egoistisch te zijn, leren te nemen zonder te geven, als je je niet een beetje in jezelf kan keren is een orgasme bereiken vele malen moeilijker.

Ontspan, laat je schaamte los en geniet gewoon lekker van elkaar...

En doe aan zelfbevrediging, de beste manier om je lichaam te leren kennen is door er zelf mee te spelen.

Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_17008034
bedankt Erodome

Toch vrees ik niet dat dat schuldgevoel zo makkelijk weg kan gaan, dat zit gewoon zo in me, ik ben er gewoon mee opgegroeid...
Daarbij hebben we een lengteverschil van 30 cm wat sommige dingen nog wel eens lastig wil maken
En masturberen doe ik op zich ook wel, dat heb ik ook wle eens in zijn bijzijn gedaan en dan kan ik wel klaarkomen, maar als hij het doet lukt het gewoon niet, maar dat komt ook deels omdat ik het niet echt wil...
Tijdens de seks geeft het mij meer voldoening als hij klaarkomt dan als ik klaarkom, dus daar hoeft wat mij betreft ook niet veel aan te veranderen...
T is meer interesse

pi_17009641
quote:
Op zondag 8 februari 2004 19:36 schreef r0sine het volgende:
bedankt Erodome

Toch vrees ik niet dat dat schuldgevoel zo makkelijk weg kan gaan, dat zit gewoon zo in me, ik ben er gewoon mee opgegroeid...
Daarbij hebben we een lengteverschil van 30 cm wat sommige dingen nog wel eens lastig wil maken
En masturberen doe ik op zich ook wel, dat heb ik ook wle eens in zijn bijzijn gedaan en dan kan ik wel klaarkomen, maar als hij het doet lukt het gewoon niet, maar dat komt ook deels omdat ik het niet echt wil...
Tijdens de seks geeft het mij meer voldoening als hij klaarkomt dan als ik klaarkom, dus daar hoeft wat mij betreft ook niet veel aan te veranderen...
T is meer interesse

Dat lengteverschil is echt geen enkel probleem, ik ben maar een ukkie en kies toch vaak redelijk flinke mannen uit, mijn eigen man is 1.86, ik ben 1.58, dat vormt echt geen belemmering.

Ik denk dat het verstandig is om aan dat schuldgevoel te gaan werken, want het belemmert je om ontspannen sex te hebben en om je lekker helemaal te laten gaan.

Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_17010550
ik vrees dat je, als je, zoals je aangeeft, jezelf ongemakkelijk voelt bij bepaalde zaken rondom sex, zowiezo niet zult klaarkomen. daarvoor moet je ontspannen zijn, geen remmingen hebben etc, en het klinkt alsof je die wel hebt...ik zou je aanraden om daar eerst aan te gaan werken.
geen zin daarin, of tijd, of...dan het volgende:
ik kom zelden klaar van gewoon neuken, ik ben ook nog nooit vaginaal klaargekomen, ondanks urenlange stimulatie van mijn so-called g-spot, geen probleem trouwens..clitoraal kom ik achter elkaar en geloof me das echt wel genoeg om van te genieten, nog meer en ik spring door het plafond..maar anywayzzz... ik kom dus alleen klaar op mijn klit als ik bovenop zit tijdens het neuken, door mijn bekken naar voren te kantelen wrijf ik mezelf naar een orgasme toe en wat ook helpt is als je partner zijn hand tussen zijn schaambeen en jouw klit leget...wrijft wat makkelijker..succes!
fighting for peace is like fucking for virginity!!
and this little masochist is lifting up her dress
pi_17014226
quote:
Op zondag 8 februari 2004 17:36 schreef xman het volgende:
Probeer eens meer uit. Maak er een spelletje van. Laat hem uitzoeken waar jij helemaal gek van wordt. Geef het aan door harder te kreunen als hij goed zit. Mijn vriendin werd altijd helemaal gek als ik een bepaald plekje bewerkte.
Niet iedereen is voor anale sex hoor
Would You Try And Stay For The Rest Of Your Days?
pi_17014352
Ik hoorde zojuist dat 97% van de vrouwen niet klaar kan komen tijdens de seks. Maar zelf heb ik eens gelezen dat dat zo rond de 80% ligt.

Wel kun je jezelf(of je vriend) tijdens de seks een handje helpen dmv clitorale stimulatie.

maandag 9 februari 2004 @ 13:39:04 #18
84019 CRONEONE
Vlaamse reus/ Flamischen Riese
pi_17026427
Vrouwen die zeggen dat ze van n#$ken niet klaarkomen hebben een waardeloos pikkie. Zorg dat je iemand met ervaring neukt, geloof me als ik je neuk kun je er niet zonder gillen vanaf komen. je blijft knallen, door de juiste beweging en formaat(!) houdt jij het niet rustig indenaat. Nadeel voor jongens is is dat die chix vaak terugjkomen, al wil je ze niet meer ze blijven de beste minnaar vaak stalken.
Als je niet als konijn geboren bent moet je dat maar voor lief nemen!
pi_17026558
quote:
Op maandag 9 februari 2004 13:39 schreef CRONEONE het volgende:
blaat
Geslacht - Vrouw
Zon, zee en strand, eerst een dagje lol, dan alles vol met zand.
  maandag 9 februari 2004 @ 13:45:42 #20
78918 SeLang
Black swans matter
pi_17026589
quote:
Op zondag 8 februari 2004 19:20 schreef erodome het volgende:
De meeste vrouwen kunnen niet van alleen neuken klaarkomen...
Dat lees ik wel vaker maar ik geloof er geen reet van.
Mijn ervaring is in elk geval anders.

Maar ze zullen het dan wel faken ofzo (ik dacht, ik kan hem beter zelf maar inkoppen )

"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_17026607
quote:
Vrouwen die zeggen dat ze van n#$ken niet klaarkomen hebben een waardeloos pikkie. Zorg dat je iemand met ervaring neukt, geloof me als ik je neuk kun je er niet zonder gillen vanaf komen. je blijft knallen, door de juiste beweging en formaat(!) houdt jij het niet rustig indenaat. Nadeel voor jongens is is dat die chix vaak terugjkomen, al wil je ze niet meer ze blijven de beste minnaar vaak stalken.
Vanaf de maan gezien hebben we allemaal een klein pikkie.

.

Your kisses are wasted on me.
  maandag 9 februari 2004 @ 13:48:19 #22
60526 joeplemmens
Music For Freaks
pi_17026650
VEEL vrouwen kunnen door penetratie niet klaarkomen. Dit ligt aan de zenuwbanen van je clitoris. Bij sommige vrouwen lopen ze diep door zodat ze geprikkeld worden tijdens de penetratie, terwijl bij andere dit gewoon niet gebeurt omdat ze te kort zijn. Niks aan de hand.... je kunt het beste dit op een andere manier aanpakken... je vriend jou laten verwennen of samen jou bevredigen als onderdeel van de vrijpartij.

is vrij normaal dus....

"A brain is like a parachute, it only functions when it's open" FRANK ZAPPA
pi_17026760
Misschien dat je je meer kan laten gaan als je een glaasje gedronken hebt... Maar je net iets losser.

Verder sluit ik me aan bij erodrome: beetje egoïstisch zijn en veel uitproberen. Is voor je vriend waarschijnlijk ook niet vervelend!

[edit] ps. Ik heb met klaarkomen geen probleem, maar als in onder lig of op m'n zij lukt het het best (dus niet op zn hondjes of ik bovenop)...

*Blond*
  maandag 9 februari 2004 @ 16:35:20 #24
63307 punkjunk
Voederbietel
pi_17031437
quote:
gelul
jij spuit er gas in?
pi_17033292
quote:
Op maandag 9 februari 2004 13:52 schreef Mieky het volgende:
Misschien dat je je meer kan laten gaan als je een glaasje gedronken hebt... Maar je net iets losser.

Verder sluit ik me aan bij erodrome: beetje egoïstisch zijn en veel uitproberen. Is voor je vriend waarschijnlijk ook niet vervelend!

Mja, nog klein probleempje; ik drink niet... ik verdraag bijna geen alcohol, ik word van één breezer zeg maar stomdronken.
en egoïstisch zijn... ik geloof er niet in, ik kan me niet voorstellen dat mijn vrien dat fijn vindt... dus vind ik het ook niet fijn. Ik heb er geen moeite mee, ik heb er meer moeite mee als het wel gebeurt...
En heej, met het geslachtsdeel van mijn vriend is niets mis hoor!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')