Serieuze reacties please!
Enige manier om te ontdekken wat je hotspots zijn is eindeloos masturberen
[Dit bericht is gewijzigd door xman op 08-02-2004 17:37]
quote:Tijd om daar maar eens aan te werken, als je je schaamt voor sex zul je nooit klaarkomen. Het is puur natuur hoor dus get over it and get with the program!
Op zondag 8 februari 2004 17:37 schreef r0sine het volgende:
Bij vingeren en beffen kom ik ook niet klaar maar dat is omdat ik me daar niet prettig bij voel... Bij gewone seks voel ik me wel prettig dus ik zou willen weten of er nou ook echt vrouwen van alleen maar seks klaarkomen en zoja hoe (dus in welk standje etc)
quote:Tis niet echt schaamte... het is meer dat ik me schuldig voel omdat ik geniet en hij niet... En dat kan ik gewoon niet... ik wil niets doen dat puur voor mijn genot is.
Op zondag 8 februari 2004 17:39 schreef marcel75 het volgende:[..]
Tijd om daar maar eens aan te werken, als je je schaamt voor sex zul je nooit klaarkomen. Het is puur natuur hoor dus get over it and get with the program!
quote:En neem het op op video zodat je later kunt zien wat je goed en fout doet.
Op zondag 8 februari 2004 17:33 schreef SHE het volgende:
vaker clitoraal dan vaginaal over het algemeen.Enige manier om te ontdekken wat je hotspots zijn is eindeloos masturberen
Sorry, ik MOEST het even noemen, kon het niet laten.
Serieus: samen ontdekken en geduld hebben, en ook: zie het klaarkomen niet als doel op zich, anders ga je je daar teveel op focussen.
Succes in elk geval!
quote:Ik denk dat je je hier overheen moet zetten. Jij kunt hem daarna toch lekker verwennen. Wie weet krijgt je vriend er wel een kick van als hij jou klaar ziet komen omdat hij je beft of vingerd.
Op zondag 8 februari 2004 17:40 schreef r0sine het volgende:[..]
Tis niet echt schaamte... het is meer dat ik me schuldig voel omdat ik geniet en hij niet... En dat kan ik gewoon niet... ik wil niets doen dat puur voor mijn genot is.
Mijn ervaring is dat als ik eerst ben klaar gekomen door beffen dat ik dan veel gevoeliger ben en ook makkelijker klaarkom als we neuken.
Dus meis je schuldgevoel opzij zetten en lekker genieten.
Maar als je je schuldig voelt om alleen maar te nemen probeer dan eens wat andere standjes voor likken/pijpen enzo.
Ga bv eens allebei op je zij liggen, hij zijn hoofd tussen jouw benen, jij bij hem, zo kan je hem ook verwennen tegelijkertijd en daar voel je je misschien wat beter bij.
Of jij bovenop hem, jij hem pijpen/trekken, hij jouw likken/vingeren, dit kan je ook omdraaien, hij boven jij onder....
Je kan een beetje naast elkaar gaan zitten, hij vingert jou, jij trekt hem enz enz enz.....
Je kan dus met vingeren/likken zat dingen verzinnen waardoor je beide bezig bent en niet alleen maar hoeft te nemen.
Maar.....
Wil je tot een orgasme komen dan zul je toch moeten leren een beetje egoistisch te zijn, leren te nemen zonder te geven, als je je niet een beetje in jezelf kan keren is een orgasme bereiken vele malen moeilijker.
Ontspan, laat je schaamte los en geniet gewoon lekker van elkaar...
En doe aan zelfbevrediging, de beste manier om je lichaam te leren kennen is door er zelf mee te spelen.
Toch vrees ik niet dat dat schuldgevoel zo makkelijk weg kan gaan, dat zit gewoon zo in me, ik ben er gewoon mee opgegroeid...
Daarbij hebben we een lengteverschil van 30 cm wat sommige dingen nog wel eens lastig wil maken
En masturberen doe ik op zich ook wel, dat heb ik ook wle eens in zijn bijzijn gedaan en dan kan ik wel klaarkomen, maar als hij het doet lukt het gewoon niet, maar dat komt ook deels omdat ik het niet echt wil...
Tijdens de seks geeft het mij meer voldoening als hij klaarkomt dan als ik klaarkom, dus daar hoeft wat mij betreft ook niet veel aan te veranderen...
T is meer interesse
quote:Dat lengteverschil is echt geen enkel probleem, ik ben maar een ukkie en kies toch vaak redelijk flinke mannen uit, mijn eigen man is 1.86, ik ben 1.58, dat vormt echt geen belemmering.
Op zondag 8 februari 2004 19:36 schreef r0sine het volgende:
bedankt ErodomeToch vrees ik niet dat dat schuldgevoel zo makkelijk weg kan gaan, dat zit gewoon zo in me, ik ben er gewoon mee opgegroeid...
Daarbij hebben we een lengteverschil van 30 cm wat sommige dingen nog wel eens lastig wil maken
En masturberen doe ik op zich ook wel, dat heb ik ook wle eens in zijn bijzijn gedaan en dan kan ik wel klaarkomen, maar als hij het doet lukt het gewoon niet, maar dat komt ook deels omdat ik het niet echt wil...
Tijdens de seks geeft het mij meer voldoening als hij klaarkomt dan als ik klaarkom, dus daar hoeft wat mij betreft ook niet veel aan te veranderen...
T is meer interesse
Ik denk dat het verstandig is om aan dat schuldgevoel te gaan werken, want het belemmert je om ontspannen sex te hebben en om je lekker helemaal te laten gaan.
quote:Niet iedereen is voor anale sex hoor
Op zondag 8 februari 2004 17:36 schreef xman het volgende:
Probeer eens meer uit. Maak er een spelletje van. Laat hem uitzoeken waar jij helemaal gek van wordt. Geef het aan door harder te kreunen als hij goed zit. Mijn vriendin werd altijd helemaal gek als ik een bepaald plekje bewerkte.
Wel kun je jezelf(of je vriend) tijdens de seks een handje helpen dmv clitorale stimulatie.
quote:Geslacht - Vrouw
Op maandag 9 februari 2004 13:39 schreef CRONEONE het volgende:
blaat
quote:Dat lees ik wel vaker maar ik geloof er geen reet van.
Op zondag 8 februari 2004 19:20 schreef erodome het volgende:
De meeste vrouwen kunnen niet van alleen neuken klaarkomen...
Maar ze zullen het dan wel faken ofzo (ik dacht, ik kan hem beter zelf maar inkoppen )
quote:Vanaf de maan gezien hebben we allemaal een klein pikkie.
Op maandag 9 februari 2004 13:39 schreef CRONEONE het volgende:
Vrouwen die zeggen dat ze van n#$ken niet klaarkomen hebben een waardeloos pikkie. Zorg dat je iemand met ervaring neukt, geloof me als ik je neuk kun je er niet zonder gillen vanaf komen. je blijft knallen, door de juiste beweging en formaat(!) houdt jij het niet rustig indenaat. Nadeel voor jongens is is dat die chix vaak terugjkomen, al wil je ze niet meer ze blijven de beste minnaar vaak stalken.
.
is vrij normaal dus....
Verder sluit ik me aan bij erodrome: beetje egoïstisch zijn en veel uitproberen. Is voor je vriend waarschijnlijk ook niet vervelend!
[edit] ps. Ik heb met klaarkomen geen probleem, maar als in onder lig of op m'n zij lukt het het best (dus niet op zn hondjes of ik bovenop)...
quote:Mja, nog klein probleempje; ik drink niet... ik verdraag bijna geen alcohol, ik word van één breezer zeg maar stomdronken.
Op maandag 9 februari 2004 13:52 schreef Mieky het volgende:
Misschien dat je je meer kan laten gaan als je een glaasje gedronken hebt... Maar je net iets losser.Verder sluit ik me aan bij erodrome: beetje egoïstisch zijn en veel uitproberen. Is voor je vriend waarschijnlijk ook niet vervelend!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |