abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16998714
*ziet de toekomst somber in*

Ik zit nu in het 2e jaar van mijn opleiding Spw.
Net een halfjaar stage gelopen, wat op zich redelijk ging, en nu heb ik sinds een week een nieuwe stageplaats.

ik vind het vreselijk.
Elke dag ga ik met tegenzin en vaak kom ik gewoon jankend thuis, omdat het echt niks voor mij is
Nu heb ik pas met mijn mentrix een gesprek gehad, over dat ik het niks aan enzo vond, maar ze zei dat ik het perse af moest maken.
Het idee, dat ik daar nog een halfjaar, 5 dagen per week moet zitten maakt me echt helemaal gek

Ook zit momenteel de vrienden en thuissituatie niet echt lekker, wat dus ook meeteld.

Nu kreeg ik dus afgelopen week een mailtje met mijn cijferlijst. Nou ja je raad het al, vrolijk werd ik er niet van.
En nee, ik heb wel degelijk geleerd en heb niet de rol van luie harry op me genomen
in de mail stond ook dat, als ik in dit halfjaar niet alles op een rijtje krijg, ik van de opleiding af wordt gegooid.
nu heb ik dus 2 opties ;

- Mezelf een halfjaar kwellen en proberen er iets van te maken.
(met het risico dat ik het alsnog niet haal en dus een kwellend, halfjaar weggegooid heb.)

- Nu stoppen, mezelf een depressie besparen,
maar wel zonder opleiding zitten en een studieschuld krijgen die niet bepaald laag is .

ikzelf zou ontzettend graag optie 2 kiezen, en een halfjaar voor mezelf houden om mijn leven weer een beetje op de rails te zetten.
Eindelijk de dingen doen die ik zou willen doen en alles wat ik afgelopen halfjaar heb verwaarloosd, te herstellen.
Nadelen; zie hierboven.

ik wil zo graag mijn opleiding afmaken, maar dat kan gewoon niet als ik mezelf door zo'n hel moet trekken.

ik weet het allemaal niet meer hoor

Wat zouden jullie doen als je in mijn schoenen stond?

zondag 8 februari 2004 @ 14:22:28 #2
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_16998750
je zegt het zelf al, stop gewoon.
  zondag 8 februari 2004 @ 14:24:08 #3
46329 miss_c
It's lonely at the top
pi_16998836
Ermee stoppen...

Als je zo depressief hiervan wordt... Zou ik hiermee stoppen....

waarschijnlijk haal je het toch niet,maar dat zou ik doen...

Sterkte in ieder geval!

Was ik maar rijk en niet zo knap.....
pi_16998932
ik weet niet wat het precies voor werk is, maar ik zou eerst ff kijken of je niet op je werk plek iets kan veranderen. Praat desnoods ff met je baas erover.
  zondag 8 februari 2004 @ 14:28:19 #5
66124 Goliath_82
Movies & games
pi_16998993
Als je met zo'n tegenzin naar je stage gaat, zou ik ook stoppen. Je schiet er niks mee op als je ermee doorgaat terwijl je echt het gevoel hebt dat het niks is.

Maar wat voor mij nu even niet duidelijk is, is of je spw nog wel leuk vind. Want als je spw nog wel leuk vind, alleen deze stageperiode niet, dan zou ik mezelf toch een halfjaar kwellen. Anders gooi je je 2 jaar opleiding ook weg, dan ben je nog verder van huis.

Maar als je heel spw dus niks aan vind, dan moet je gewoon stoppen. Want later zal je hier geen halfjaartje mee bezig zijn, maar fulltime.

Wat je ook beslist, sterkte iniedergeval!

XBox gamertag:NLGoliath
pi_16999052
Met tegenzin naar je stage is klote... zeker als thuis ook alles niet lekker loopt.
Is er geen mogelijkheid om een andere stage te zoeken? Eentje die wel bij je past?
Misschien kun je het daarover hebben met je mentrix...
Ja, die met de ballen in de bek.
  zondag 8 februari 2004 @ 14:32:20 #7
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_16999113
misschien kun je op een andere groep komen ofzo?
pi_16999155
Dit hele verhaal aan je mentrix (of hoe je het schrijft) voorleggen, met je cijferlijst..

Lijkt mij toch stug dat ze er niks aan wilt doen.. En is dat wel het geval, iemand anders van school opzoeken.
Ook zou ik het met je stageplek erover hebben, gewoon eerlijk en duidelijk zijn waarom je het daar niet leuk vindt. Is heel normaal om zoiets te zeggen.

Er zijn meerdere partijen in het spel die je situatie aangenamer kunnen maken, dus niet alleen zelf maar aktie proberen te nemen.

I will rule the universe and you all gonna die !!!!!!
pi_16999214
Ik heb ook een beetje in dezelfde situatie gezeten (zo'n 3 jaar geleden) en alles in inmiddels toch weer goed gekomen. Zag m'n studie niet zitten, heb toen ook maar meteen gezegd flikker maar op, anderhalf jaar gaan werken, met dat geld op een wereldreis reweest, en inmiddels weer aan een andere studie begonnen waar ik het heel erg naar m'n zin heb.
Gewoon stoppen dus, maar dan moet je wel het vertrouwen hebben dat je er alsnog wat van gaat maken als je alles weer op de rails hebt.
pi_16999218
heb je een foto van je mentrix ?
pi_16999261
Doorgaan! Je hebt het over nog een half jaar! Doe nou maar nog een half jaar je best, dan kan je tenminste nooit zeggen dat je het niet hebt geprobeerd en kan je achteraf geen spijt krijgen.
Als je er nu mee stopt, zal je achteraf altijd denken: "wat als ik het nu wel had gedaan?"

Kortom: Bijt nog een half jaar door!

pi_16999473
quote:
Op zondag 8 februari 2004 14:37 schreef Dirkh het volgende:
Doorgaan! Je hebt het over nog een half jaar! Doe nou maar nog een half jaar je best, dan kan je tenminste nooit zeggen dat je het niet hebt geprobeerd en kan je achteraf geen spijt krijgen.
Als je er nu mee stopt, zal je achteraf altijd denken: "wat als ik het nu wel had gedaan?"

Kortom: Bijt nog een half jaar door!

Doorgaan met een motivatie van 0.000 is zwaar
Waarschijnlijk sta ik over een halfjaar net zo als vandaag, met onvoldoendes en kan ik niet door naar het 3e jaar.
Ik wil het ook best proberen, maar ik ben gewoon bang dat ik eraan onderdoor ga. 6 maanden lang, 5 dagen in de week. dan duurt een halfjaar erg lang!
pi_16999707
pi_16999723
Ik zou toch doorgaan..
pi_16999757
tony: kneus

ts: is het niet mogelijk dat je van stageplek veranderd? desnoods zelf eentje zoekt en het aankaart bij je mentrix?

ze kunnen je echt niet forceren op een bedrijf waar je je helemaal klote voelt te blijven werken, dat doe je in the real world ook niet, dan zoek je ook een andere baan

One morning I shot an elephant in my pajamas. How he got in my pajamas, I don't know.
pi_16999806
quote:
Op zondag 8 februari 2004 14:51 schreef mattttPUNTnl het volgende:
tony: kneus

ts: is het niet mogelijk dat je van stageplek veranderd? desnoods zelf eentje zoekt en het aankaart bij je mentrix?

ze kunnen je echt niet forceren op een bedrijf waar je je helemaal klote voelt te blijven werken, dat doe je in the real world ook niet, dan zoek je ook een andere baan

Don't fuck with the tony
  zondag 8 februari 2004 @ 14:54:05 #17
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_16999829
Als je het echt niet meer trekt, moet je daar gewoon weg. Hoe dan ook.

Anders wordt het een lijdensweg. Ik zou het nog ff afwachten als ik jou was, maar niet te lang.

[Dit bericht is gewijzigd door Lemmeb op 08-02-2004 14:54]

Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_16999845
quote:
Op zondag 8 februari 2004 14:49 schreef TonyMalony het volgende:
ok komt ie:

[afbeelding]

thanks voor de ontopic reactie.

zondag 8 februari 2004 @ 15:16:38 #19
33470 FlyingFox
Zeer schier.
pi_17000555
Biancavia. TonyMalony. Nokken.
  zondag 8 februari 2004 @ 15:20:37 #20
33470 FlyingFox
Zeer schier.
pi_17000680
Opgeruimd.
pi_17000725
je vind je stage toch niet leuk?
zoek dan gewoon een andere stage plek.
waar loop je nu stage?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_17000776
quote:
Op zondag 8 februari 2004 15:20 schreef FlyingFox het volgende:
Opgeruimd.
maar ik probeerde die tony alleen maar te laten stoppen...
sorry...
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_17000840
quote:
Op zondag 8 februari 2004 15:20 schreef FlyingFox het volgende:
Opgeruimd.
.
We'll keep on whispering our mantras.
pi_17000952
Het gaat er niet zo om wat voor stage ik nu heb ..
maar ik moet het wel afmaken ja, no matter what

heb het al tegen haar gezegd of ik niet iets anders mocht zoeken .. maar er zijn praktijkovereenkomsten getekend en blablabla..ik zou dus in principe blij moeten zijn dat ik een stageplek heb.

[Dit bericht is gewijzigd door mell.from.hell op 08-02-2004 15:31]

pi_17000961
really dun tink this iz funnie enymore!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')