De vraag was of Blondi mocht paren met haar hond Harras, Hitler stuurde Troost enkele cadeau's:
Onderstaande items staan te koop, en ik wil jullie ze laten zien voordat ze vergoed in iemands verzameling verdwijnen, de prijs is op aanvraag, wat meestal 10.000+ dollar betekend!
dit boek kreeg Troos van Hitler:
erin een handtekening van Hitler
De brief over het krijgen van de hond:
De brief over het dekken:
Foto's van Harras:
De site waar het te koop staat, staan nog meer items bij:
quote:De puppi's van Blondi en Harras zijn nog geboren in de bunker, als ik me niet vergis,
Op zaterdag 7 februari 2004 21:04 schreef Apie74 het volgende:
interessant.
alleen wel zielig voor Blondi dat Hitler in de laatste dagen van de oorlog gif capsules op haar ging testen waardoor ze stierf.
De goebels kinderen hebben er nog mee gespeeld, voor hun dood.
quote:Wat is er nadien met die puppi's gebeurd? toch niet gedood
Op zaterdag 7 februari 2004 21:05 schreef _The_General_ het volgende:[..]
De puppi's van Blondi en Harras zijn nog geboren in de bunker, als ik me niet vergis,
quote:Nee, die leven nu nog steeds, en zitten gewoon in bayeren in het bejaardentehuis.....
Op zaterdag 7 februari 2004 21:12 schreef Son-Of-A-Gun het volgende:[..]
Wat is er nadien met die puppi's gebeurd? toch niet gedood
quote:Of zouden ze de wacht houden bij het huis van Hitler fanaat Arafat?
Op zaterdag 7 februari 2004 21:16 schreef Herr.Flick het volgende:Nee, die leven nu nog steeds, en zitten gewoon in bayeren in het bejaardentehuis.....
quote:Nou, ik vraag me dat dus ook wel af.
Op zaterdag 7 februari 2004 21:12 schreef Son-Of-A-Gun het volgende:Wat is er nadien met die puppi's gebeurd? toch niet gedood
quote:Een van de puppy's (Wolf) heeft het niet overleefd en is ook vergiftigd volgens mij, tegelijk met Blondi.
Op zondag 8 februari 2004 10:42 schreef Natalie het volgende:
[..]
Nou, ik vraag me dat dus ook wel af.
Als ze het overleefd hebben dan zal het nageslacht daarvan (en daarvan en daarvan etc.) nog wel ergens rondwandelen.
Tenminste, zo staat het in 'Hitlers laatste dagen' van Joachim Fest.
MVG Jeroen
quote:
Op maandag 9 februari 2004 19:30 schreef W._Martin het volgende:
Op 29 april heeft sergeant Fritz Tornow een blauwzuurampul op bevel van Hitler 'getest' op Blondi (en dat werkte...) vervolgens heeft Tornow de 5 puppies doodgeschoten.Tenminste, zo staat het in 'Hitlers laatste dagen' van Joachim Fest.
MVG Jeroen
quote:n00b vraag, maar wat ik me dan afvraag, hoe zijn die kinderen dan gestorven? Samen met papa geëxecuteerd of iets lijkt me niet, dus what happened?
Op zaterdag 7 februari 2004 21:05 schreef _The_General_ het volgende:[..]
De puppi's van Blondi en Harras zijn nog geboren in de bunker, als ik me niet vergis,
Net voor zijn dood zei Joseph
quote:
"We shall go down in history as the greatest statesmen of all time, or as the greatest criminals"
Ausweis bitte.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 10:20 schreef Caesu het volgende:
puppy's zijn getraceerd in buenos aires.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |