abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16977815
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 19:04 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Jij bent niet alleen een ontiegelijke klootzak.
Jij bent ook nog eens ontiegelijk dom!!!
Jemig, wat kan jij schelden, zeg, je bent net een allochtoon.
  zaterdag 7 februari 2004 @ 19:07:10 #52
272 R@b
No-nonsens
pi_16977827
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 19:04 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Heeft acid problemen met Turken die in Turkije wonen?

Nee, waarschijnlijk met onaangepaste lieden van Turske komaf, die zichzelf Turk noemen, maar het woord Turk volgens echte Turken niet eens waard zijn.

Maar dat weet acid beter te vertellen neem ik aan.

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_16977938
Nogmaals: Ik heb geen problemen met Turken.
Ken er zelf genoeg.
Ik heb alleen een hekel aan de turken die het beeld van de Turken in Nederland ernstig doen schaden.
Ga jij maar even een paar dagen op de frontpage kijken.
Dan weet je genoeg
pi_16977975
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 19:11 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Dan weet je genoeg
Ach, problemen met allochtonen worden nou eenmaal meer benadrukt. Dat is namelijk een hot item. Media zijn selectief en Fok! is daarnaast nog eens te lachwekkend om serieus te nemen.
pi_16978039
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 19:12 schreef Monidique het volgende:

Ach, problemen met allochtonen worden nou eenmaal meer benadrukt. Dat is namelijk een hot item. Media zijn selectief en Fok! is daarnaast nog eens te lachwekkend om serieus te nemen.

Dan doe je dat niet jongen en droom jij maar weer lekker verder.
pi_16978046
Dit topic heeft echt een TE lachwekkende wending genomen. Misschien moeten sommigen hier eens wat minder in NWS posten en wat meer in R&P.
Ongeacht de slechte ervaringen die je misschien met 'allochtonen' hebt, explosieven plaatsen bij een moskee is gewoon fout (dat hier discussie over kan ontstaan is mij een raadsel).
Als deze mening van mij, mij tot een 'Vieze vuile linkse grafmongool' maakt, die 'zo hard mishandeld moet worden door een groep Turken dat hij niet meer kan lopen', nadat mijn huis opgeblazen is natuurlijk, tja daar lig ik niet echt wakker van.
pi_16978048
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 19:11 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Nogmaals: Ik heb geen problemen met Turken.
Ken er zelf genoeg.
Ik heb alleen een hekel aan de turken die het beeld van de Turken in Nederland ernstig doen schaden.
Dan weet je genoeg
Ik zie nauwelijks dat Turken slecht in het nieuws komen (behalve een uitzondering hier en daar dan) En je hebt eerder al gezegd dat je wou dat de Turken eruit moesten en dat hun moskees met de grond gelijk mogen gemaakt worden.

Zet je feiten even opnieuw op een rijtje.

pi_16978073
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 19:14 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Dan doe je dat niet jongen en droom jij maar weer lekker verder.
Als je je mening vormt naar wat er op de FrontPage van Fok! staat, ben je gigantisch misgeïnformeerd.
  zaterdag 7 februari 2004 @ 19:25:09 #59
272 R@b
No-nonsens
pi_16978303
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 19:12 schreef Monidique het volgende:

[..]

Ach, problemen met allochtonen worden nou eenmaal meer benadrukt.

Vandaar dat de cellen vol zitten met allochtonen zeker?
quote:
Media zijn selectief en Fok! is daarnaast nog eens te lachwekkend om serieus te nemen.
Oh, en waarom dan wel? We gebruiken controleerbare bronnen hoor.
pi_16978335
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 19:25 schreef R@b het volgende:
Vandaar dat de cellen vol zitten met allochtonen zeker?
Ik ontken nergens de problemen rond criminaliteit.
quote:
Oh, en waarom dan wel? We gebruiken controleerbare bronnen hoor.
Omdat het een zwaar vertekend beeld van de wereklijkheid geeft.
  zaterdag 7 februari 2004 @ 19:29:53 #61
272 R@b
No-nonsens
pi_16978441
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 19:14 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Ik zie nauwelijks dat Turken slecht in het nieuws komen (behalve een uitzondering hier en daar dan)

Turkse jongeren scoren inerdaad aanmerkelijk lager qua criminaliteit dat Marokkanen en Antillianen. Geloof niet eens veel hoger dan autochtonen

Turkse misdaad zit vooral in de drugscriminaliteit. De meeste Turken die in NL vermoord worden, zijn slachtoffer van andere Turken. Bovendien speelt het Koerdische Turkenprobleem nog mee.

[Dit bericht is gewijzigd door R@b op 07-02-2004 19:30]

pi_16979697
Ik zeg niet dat we gelijk alle Marokanen en turken het land uit moeten werpen.
Maar ik vind dat Moskees hier niet Nederland horen.
Als je in Allah wilt geloven prima, maar we gaan er niet mooie moskees voor hun maken die wij moeten betalen van onze belastingcenten)
En ik weet niet of jullie de laatste jaren onder de grond hebben gezeten maar er is tegenwoordig echt teveel overlast van allochtonen en dat kan zo niet langer?
Maarjah ik kan er weinig tegen doen in me eentje he!!?
En als jullie vinden dat ik niet spoor moeten jullie toch eerst even bij jullie zelf nagaan en denken wat nou nog normaal is in Nederland!!
Als Allochtonen zich normaal hier hadden gedragen had ik nooit zulke ideee gekregen hoor...!!!
pi_16979740
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 19:26 schreef Monidique het volgende:

Omdat het een zwaar vertekend beeld van de werklijkheid geeft.

Zou jij dit even nader willen uitleggen?!
pi_16979797
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 20:13 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Zou jij dit even nader willen uitleggen?!
Ja, hoor. Als je alleen maar hoort dat allochtonen criminaliteit plegen, ga je er zelf ook nog in geloven. En dat dit gebeurt, is duidelijk te zien aan de FP-reacties.

Maar goed, dat heeft meer te maken met de ontvanger dan de messenger.

pi_16979897
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 20:11 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Ik zeg niet dat we gelijk alle Marokanen en turken het land uit moeten werpen.
Maar ik vind dat Moskees hier niet Nederland horen.
Als je in Allah wilt geloven prima, maar we gaan er niet mooie moskees voor hun maken die wij moeten betalen van onze belastingcenten)
Die moskees die betaal jij niet hoor. Bijna elke week wordt er geld opgehaald (in de moskee). En om maar niet te beginnen over wat de moskee allemaal krijgt tijdens Islamitische feesten.
quote:
En ik weet niet of jullie de laatste jaren onder de grond hebben gezeten maar er is tegenwoordig echt teveel overlast van allochtonen en dat kan zo niet langer?
Ja ja, ze zorgen zeker allemaal voor overlast? En dat rechtvaardigt ook meteen om moskees met de grond gelijk te maken.
quote:
Maarjah ik kan er weinig tegen doen in me eentje he!!?
En als jullie vinden dat ik niet spoor moeten jullie toch eerst even bij jullie zelf nagaan en denken wat nou nog normaal is in Nederland!!
Als Allochtonen zich normaal hier hadden gedragen had ik nooit zulke ideee gekregen hoor...!!!
Jij lijkt mij ook eerlijk gezegd niet zon heel intelligent persoon. Ik noem ook niet alle "Nederlanders" racist omdat er figuren zoals jij bijlopen.

[Dit bericht is gewijzigd door Meh7 op 07-02-2004 20:23]

pi_16979943
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 20:15 schreef Monidique het volgende:

Ja, hoor. Als je alleen maar hoort dat allochtonen criminaliteit plegen, ga je er zelf ook nog in geloven. En dat dit gebeurt, is duidelijk te zien aan de FP-reacties.

Volgens mij wil jij echt niet inzien dat dit werkelijk gebeurt in Nederland he!?
Het is gewoon de bittere waarheid!!
Dat je er zelf niet mee in aanraking bent gekomen is jou geluk.
pi_16980028
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 20:20 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Volgens mij wil jij echt niet inzien dat dit werkelijk gebeurt in Nederland he!?
Het is gewoon de bittere waarheid!!
Wat is de bittere waarheid? Ik ontken niets, hoor.
quote:
Dat je er zelf niet mee in aanraking bent gekomen is jou geluk.
Ik ben wel in aanraking gekomen met bedreiging, geweld en diefstal.
pi_16980052
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 20:18 schreef Meh7 het volgende:

-Blaat-

Ik ga geen discussie meer met jou aan.
Met mensen die niet willen toegeven dat er tegenwoordig veel criminaliteit afkomstig is van de Allochtonen in Nederland.
En die Moskeen zijn door de Nederlandse regering betaald en niet door de Allochtonen zelf
Je bent hier in Nederland en je hebt je maar aan te passen.!!
Punt .
pi_16980082
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 20:23 schreef Monidique het volgende:

Wat is de bittere waarheid? Ik ontken niets, hoor.
[..]

Ik ben wel in aanraking gekomen met bedreiging, geweld en diefstal.

Wat probeer je hier duidelijk te maken dan?!
  zaterdag 7 februari 2004 @ 20:25:51 #70
83832 vizzzie
don't worry about a thing
pi_16980106
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 14:54 schreef Monidique het volgende:
Ja, kennelijk zijn er heel wat racistische mensen in Nederland. Zonde.
Rasistisch? Dit is gewoon poging tot massamoord! Maar ik kan me niet voorstellen dat je als mens zo'n hekel kan hebben aan zo'n bepaalde groep mensen
pi_16980118
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 20:25 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

Wat probeer je hier duidelijk te maken dan?!

Ben je een komiek, of iets dergelijks?

Ik maak alleen even duidelijk dat jouw veronderstellingen niet kloppen.

pi_16980119
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 20:24 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

Ik ga geen discussie meer met jou aan.
Met mensen die niet willen toegeven dat er tegenwoordig veel criminaliteit afkomstig is van de Allochtonen in Nederland.
En die Moskeen zijn door de Nederlandse regering betaald en niet door de Allochtonen zelf
Je bent hier in Nederland en je hebt je maar aan te passen.!!
Punt .

Aanpassen? Ze hebben het constitutioneel recht om die dingen neer te zetten, dat heeft niets met onaangepastheid te maken.
Afgaande op de ervaringen die ik met allochtonenoverlast heb gehad denk ik dat regelmatig moskeebezoek een hoop overlast zou kunnen voorkomen, beinvloeding door fundamentalistentuig natuurlijk uitgesloten.
Far better is it to dare mighty things, to win glorious triumphs, even though checkered by failure, than to take rank with those poor spirits who neither enjoy much nor suffer much.
  zaterdag 7 februari 2004 @ 20:27:15 #73
61987 Graveland
Howdo Jiggaboo?
pi_16980157
Hoe heeft dit topic van een newspost over een Moskee waarop een aanslag is verijdeld in een allochtonenbashtopic kunnen veranderen?
Het ging over een heilige plaats voor moslims, terwijl die stelende/rellende allochtonen nieteens de naam moslims verdienen,
dus! Ontopic
Went through grandpa's garbage, to see what I could find, I find a bunch of goodies, from 1945!
See all those items, from the good old days.. His metals in his hand, and his uniform so brave!
pi_16980367
Ik heb geen zin om hier verder in discussie te gaan met een paar mensen die niet kunnen inzien dat ik moeite heb dat hier in NEDERLAND buitenlandse gewoonten worden voortgezet.
Ze hebben zich maar aan te passen.
Turken krijgen zelfs vrij van school zodat zij thuis lekker suikerfeest kunenn vieren en de Nederlanders moeten wel naar school..!!
Dat slaat toch nergens op.
Zij mogen toch ook vrij met Kerst en Sinterklaas..!!!
Ik ga hier geen woorden meer aan vuilmaken want ik heb hier geen zin in en ik moet zo nog weg.
Mensen een fijne avond gewenst!!
Want ik voel hier behoorlijk wat vijandigheid opkomen en ik geef gewoon mijn mening en daar hoeven jullie mij niet op te beoordelen.
Als we gewoon in Nederland in vrede kunnen leven vind ik alles goed!!
pi_16980493
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 20:34 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Ik heb geen zin om hier verder in discussie te gaan met een paar mensen die niet kunnen inzien dat ik moeite heb dat hier in NEDERLAND buitenlandse gewoonten worden voortgezet.
Dat gekloot, bijvoorbeeld, komt niet in zo'n mate voor in hun land van origine, dat is juist Nederlands.
quote:
Want ik voel hier behoorlijk wat vijandigheid opkomen en ik geef gewoon mijn mening en daar hoeven jullie mij niet op te beoordelen.
De enige vijandigheid komt van jouw kant.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')