ik zit met een probleem dat me onzeker maakt wat betreft seksualiteit.
Ik heb twee relaties achter de rug. De laatste relatie was met een kerel die al heel wat ervaring had. Hij wist me te vertellen dat ik een bredere en diepere vagina had dan zijn vorige vriendinnen. Hij geraakte niet "tot op de bodem". Ik was hier helemaal ondersteboven van en voelde me er rot en mislukt door. Zelf had ik eigenlijk nooit beseft dat ik zo breed en diep was. Uiteindelijk is het nooit een breekpunt geweest voor onze relatie.
Nu is deze relatie al een tijdje achter de rug en heb ik schrik gekregen dat ik nooit nog een kerel zal vinden die er mee kan leven. Als ik de posts op dit forum lees dan blijkt dat de overgrote meerderheid van de mannen houdt van strak. Zouden jullie echter ook kunnen leven met minder strak?
Maar, ik ben nu al happy met mijn vriendin..
[Dit bericht is gewijzigd door Jerruh op 05-02-2004 17:44]
ik zou me er weinig van aantrekken
edit/ ow, dat van die kleine lul was al gezegd zie ik nu
[Dit bericht is gewijzigd door WeirdMicky op 05-02-2004 09:41]
quote:wat hij zegt
Op donderdag 5 februari 2004 09:38 schreef realist_ik het volgende:
hij zal waarschijnlijk wel beschaamd zijn geweest om z'n dunne pikkie.
en die onzekerheid geeft ie gewoon door aan jou door de "schuld" bij jou te leggen.
Zo dat moest ik effe kwijt.
Laat je niets aanpraten. Lekkere sex met iemand waar je van houdt gaat niet om de vorm van x, y of z maar hoe je je voelt!
Dat hij dat als rede kan geven dat je weinig voelt ofzo
[edit] oh ik ben nu al de 3e zie ik [/edit]
quote:Ben het niet vaak met realist_ik eens, maar deze keer ga ik 'm toch helemaal gelijk geven.
en die onzekerheid geeft ie gewoon door aan jou door de "schuld" bij jou te leggen.
Maar even serieus, daar moet je je echt niet druk om maken, zoals al gezegd, als dat de reden is om een relatie te verbeken is hij het niet waard!!
En, als ik er goed over nadenk lijkt het omgekeerde, te nauw en ondiep, een erg pijnlijke aangelegenheid voor beiden, dus wees blij!!
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 09:43 schreef Nicket het volgende:
[edit] oh ik ben nu al de 3e zie ik [/edit]
Ik "geraak" ook niet tot de bodem, maar zover ik weet zitten de meeste zenuwen aan de top, dus boeiend.
no worry's girl
quote:als je tot de bodem komt, doe je meisjes pijn
Op donderdag 5 februari 2004 09:53 schreef Slarioux het volgende:
Vagina's waren gemiddeld toch minder diep dan de gemiddelde penis lengte?Ik "geraak" ook niet tot de bodem, maar zover ik weet zitten de meeste zenuwen aan de top, dus boeiend.
quote:Precies, dus boeit weinig
Op donderdag 5 februari 2004 10:03 schreef WeirdMicky het volgende:[..]
als je tot de bodem komt, doe je meisjes pijn
is dus ook niet alles nee
quote:volgens mij was zijn penis niet echt dun of klein. Mijn ervaring is natuurlijk wel beperkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |