quote:nav Zijn DJ s oplichters?
Op dinsdag 3 februari 2004 15:42 schreef heiligboontje het volgende:
Laten we hier maar verder gaan want het laatste woord is er nog niet over uit.....
[Dit bericht is gewijzigd door DJ_Fritz op 03-02-2004 15:44]
quote:en ook zo'n duidelijke OP, waar de hell gaat dit over?
Op dinsdag 3 februari 2004 15:43 schreef hp22 het volgende:
Kijk, dit is een duidelijkere titel
quote:Met de denon's uit het vorige topic kun je ook gewoon mixen.
Laten we hier maar verder gaan want het laatste woord is er nog niet over uit.....
quote:Oke op deze vraag wil ik METEEN een antwoord hebben, want dat heb ik bijna nergens gekregen van je. Waar staat die minidisc speler??
quote:Misschien ja.....heel misschien.....
Op dinsdag 3 februari 2004 15:44 schreef Me_Wesley het volgende:[..]
Met de denon's uit het vorige topic kun je ook gewoon mixen.
Dus als je die hebt zien staan wil het zeggen dat ze misschien ook wel een NIET een vooraf opgenomen mix afspelen
quote:Naar mijn weten wordt er alleen altijd een dual CD player gebruikt van Denon.... geen MD. Zou ook wel beetje te gek worden
Op dinsdag 3 februari 2004 15:44 schreef Me_Wesley het volgende:[..]
Met de denon's uit het vorige topic kun je ook gewoon mixen.
Dus als je die hebt zien staan wil het zeggen dat ze misschien ook wel een NIET een vooraf opgenomen mix afspelen
3x Technics
2x MD
2x CD
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 15:44 schreef DJ_Fritz het volgende:[..]
Oke op deze vraag wil ik METEEN een antwoord hebben, want dat heb ik bijna nergens gekregen van je. Waar staat die minidisc speler??
quote:Dat de DJ's die ik heb gehoort op de grote Hardstyle party's. dat ik die verdenk van playback. Oftewel.....ze laten hun sequensers lopen en sommigen, Mondello bijvoorbeeld, die er irritant doorheen lopen te scratchen. That's my point.....
Op dinsdag 3 februari 2004 15:45 schreef m-kay het volgende:
Ok, kan voor de duidelijkheid de TS nog even zijn mening kort en krachtig vermelden.
3x technics
2x Pioneer CDJ-1000
1x Pioneer DJM 600
quote:Inderdaad
Op dinsdag 3 februari 2004 15:47 schreef m-kay het volgende:
Normale opstelling:3x technics
2x Pioneer CDJ-1000
1x Pioneer DJM 600
quote:En die Technics staan er voor de show. Voor het gros althans....
Op dinsdag 3 februari 2004 15:47 schreef m-kay het volgende:
Normale opstelling:3x technics
2x Pioneer CDJ-1000
1x Pioneer DJM 600
quote:Een sequencer is slechts een apparaat waar je noten kan invoeren. Hiermee kunnen bepaalde sounds uit bijvoorbeeld samplers gehaald worden. Hiermee zou je dus een ritme kunnen creeëren welke je op de achtergrond laat meelopen. Een erg standaard gebruik in de hiphop wereld dacht ik...
Op dinsdag 3 februari 2004 15:47 schreef heiligboontje het volgende:[..]
Dat de DJ's die ik heb gehoort op de grote Hardstyle party's. dat ik die verdenk van playback. Oftewel.....ze laten hun sequensers lopen en sommigen, Mondello bijvoorbeeld, die er irritant doorheen lopen te scratchen. That's my point.....
quote:Waar gaan we mee verder daan???
quote:http://www.web-quality.ch/WQ/apres_fs.asp?Anbieter=5936&OrigAnbieter=5936&ShowNav=&VirtualKunde=&VirtualGroup=0&KundenID=DenonUK&VKundenID=DenonUK&Branche=1507&S=2
Op dinsdag 3 februari 2004 15:47 schreef DJ_Fritz het volgende:[..]
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 15:44 schreef DJ_Fritz het volgende:[..]
Oke op deze vraag wil ik METEEN een antwoord hebben, want dat heb ik bijna nergens gekregen van je. WAAR staat die minidisc speler??
quote:Met mij te overtuigen dat die Hardstyle DJ's ALLEMAAL platen gebruiken en dat DAT hun muziek is en geen electronica of andere digitale spullen
Op dinsdag 3 februari 2004 15:49 schreef edje34 het volgende:[..]
Waar gaan we mee verder daan???
quote:Ja dat weet ik, ik werk ermee
Op dinsdag 3 februari 2004 15:50 schreef heiligboontje het volgende:[..]
plaatje
[Dit bericht is gewijzigd door DJ_Fritz op 03-02-2004 15:52]
quote:Blijven volhouden...
Op dinsdag 3 februari 2004 15:49 schreef heiligboontje het volgende:[..]
En die Technics staan er voor de show. Voor het gros althans....
Enkele aanknopingspunten of uit ervaring die platen combineren is wat anders
quote:Nou plaats je hier niets meer, ga je eerst het vorige Zijn DJ s oplichters? topic, lees je daar de reacties van anderen en geef je daar antwoord op....
Op dinsdag 3 februari 2004 15:51 schreef heiligboontje het volgende:[..]
Met mij te overtuigen dat die Hardstyle DJ's ALLEMAAL platen gebruiken en dat DAT hun muziek is en geen electronica of andere digitale spullen
quote:Hey, das kewl, welke is dat, van 2003?
Op dinsdag 3 februari 2004 15:51 schreef m-kay het volgende:[..]
Blijven volhouden...
Ik heb hier thuis een DVD van Johan Gielen @ Trance Energy. Kan je schakelen tussen zaalgeluid en hetgeen hij hoort op z'n koptelefoon.
Manier van mixen is bij hardstyle DJ's exact hetzelfde.
bijna dan...ik vergelijk het hier wel met Johan Gielen..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |