Als het begin van een set niet aanslaat bij het publiek zullen ze toch wat anders moeten proberen om het alsnog te laten slagen. Ik weet dat Ferry Corsten bijvoorbeeld vaak genoeg zijn set aanpast aan de avond.
Maar oplichters is een groot woord..
Of bedoel je dit niet?
quote:Ik heb nog nooit een krasje o.i.d. meegemaakt....alleen maar snoeiharde digitale muziek......
Op dinsdag 3 februari 2004 13:12 schreef lmann het volgende:
Nou denk het echt niet. Ik heb op genoeg feesten gestaan waar de plaat oversloeg of er een dikke kras op zat zodat de andere plaat op ging. Volgens mij ging het ook fout bij Dana X-qlusive vorig jaar, voor zo ver ik het mij kan herinneren. Dus wees gerust, DJ's zijn echt geen oplichters. It's the real work !
quote:Omdat DJ's de indruk geven dat ze draaien.....daarom vind ik dat oplichten
Op dinsdag 3 februari 2004 13:13 schreef kennydies het volgende:
Het ligt er maar aan .. als je een muziekstijl van een DJ niet leuk vindt, dan ga je toch naar muziek van een ander luisteren?Maar oplichters is een groot woord..
quote:En HardCore niet dan?
Op dinsdag 3 februari 2004 13:16 schreef TomHoofd het volgende:
Hardstyle dj's zijn idd oplichters, ben je best snel achter gekomen
quote:das wel waar .. heb es een feest hier in de buurt meegemaakt, daar leek het alsof de DJ draaide, maar in werkelijkheid had hij gewoon alles op 1 cd-r gefikt en die afgespeeld .. echt triest..
Op dinsdag 3 februari 2004 13:18 schreef heiligboontje het volgende:
Omdat DJ's de indruk geven dat ze draaien.....daarom vind ik dat oplichten
quote:Harcore idd ook
Op dinsdag 3 februari 2004 13:19 schreef heiligboontje het volgende:[..]
En HardCore niet dan?
Zoals al eerder gezegd, er gaat ook regelmatig iets fout, dus het moet wel live zijn.
Ik geef wel toe dat sommigen het er leuker willen laten uitzien en daardoor aan knopjes gaan draaien etc., terwijl dat voor het geluid soms weinig uitmaakt. Soort van showelement dus...
Maar een hoop DJ's zijn vrij statisch achter de draaitafels, en als je de platen die ie draait niet zelf al kent en niet nauwkeurig naar de mix luistert zul je best de indruk kunnen krijgen dat het gewoon een mix CD'tje is ofzo
quote:Nou ik wel hoor. Kan me nog een keer Marco V en Mauro Picotto herinneren op Innercity 2002 (denk ik) waarbij de plaat een paar keer oversloeg en het hele publiek wild fluitend reageerde... echt heel grappig
Op dinsdag 3 februari 2004 13:17 schreef heiligboontje het volgende:[..]
Ik heb nog nooit een krasje o.i.d. meegemaakt....alleen maar snoeiharde digitale muziek......
quote:Dan let je gewoon niet op. Je hoort vaak genoeg een fout of een kras op een plaat oid.
Op dinsdag 3 februari 2004 13:17 schreef heiligboontje het volgende:[..]
Ik heb nog nooit een krasje o.i.d. meegemaakt....alleen maar snoeiharde digitale muziek......
Vorig jaar op Awakenings festival stond Rush bv. zo uit z'n dak te gaan dat hij met z'n elleboog de plaat raakte Heel de zaal dubbel van het lachen
quote:Op al die grote party's waar ik ben geweest heb ik nog nooit een foutje gehoort.....en als er een fout is, is dit misschien wel ingeprogrammeerd in de sequenser om het alsnog als "live" te laten klinken.....
Op dinsdag 3 februari 2004 13:22 schreef DJ_Fritz het volgende:Zoals al eerder gezegd, er gaat ook regelmatig iets fout, dus het moet wel live zijn.
quote:Ik heb nog nooit foutjes gehoort.....
Op dinsdag 3 februari 2004 13:24 schreef Freezor het volgende:
Duh dat het echt is, als het van te voren opgenomen zou zijn zouden ze ook wel zorgen dat er geen foutjes in zitten. Maar helaas hoor je af en toe nog wel eens foutjes, dat bewijst dus dat het 'live' is
quote:Ben je een beetje paranoia?
Op dinsdag 3 februari 2004 13:27 schreef heiligboontje het volgende:[..]
en als er een fout is, is dit misschien wel ingeprogrammeerd in de sequenser om het alsnog als "live" te laten klinken.....
quote:Ik zeg ook niet dat alle DJ's zich hier aan schuldig maken, maar die ik heb gezien was het gros volgens mij playback.....
Op dinsdag 3 februari 2004 13:27 schreef TomHoofd het volgende:[..]
Dan let je gewoon niet op. Je hoort vaak genoeg een fout of een kras op een plaat oid.
Vorig jaar op Awakenings festival stond Rush bv. zo uit z'n dak te gaan dat hij met z'n elleboog de plaat raakte
Heel de zaal dubbel van het lachen
quote:Dat jij nog nooit foutjes hebt gehoord wil niet zeggen dat ze er niet zijn, getuige de andere reacties van users die wel foutjes hebben gehoord....
Op dinsdag 3 februari 2004 13:28 schreef heiligboontje het volgende:[..]
Ik heb nog nooit foutjes gehoort.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |