Gisterenavond kwam mijn vriendin thuis nadat ze zei dat ze ff naar haar zus toe ging om Douwe Egberts bonnen af te geven. Ze vertelde me dat ze ook nog ff had zitten bellen in haar auto met een mannelijke collega die het net had uitgemaakt met zijn vriendin.
Ik had meteen na dit verhaal argwaan aangezien ik het al vaag vond dat ze op kwart over negen 's avonds de deur uit ging om bonnetjes weg te brengen
Zondagmiddag was ik ff weggeweest en toen ik voor ons huis aan kwam rijden zag ik haar door het raam aan de telefoon zitten. Toen ik binnenkwam hing ze meteen op, dus ik vroeg wie dat was. "Oh...mijn zus" Afijn, verder niets aan de hand. Ik geloofde haar.
Nadat ze gisteravond dat vertelde vroeg ik haar of ze zondag toevallig ook met die kerel aan de phone zat en na veel gedraai eromheen bleek dat zo te zijn
Gisteravond zou ze een sms van hem hebben gehad waarin hij vertelde dat hij het had uitgemaakt met zijn vriendin en zodoende belde hij toevallig toen ze net bij haar zus langs ging
Ik geloofde er geen drol, maar goed.... Ze vertelde dat ze me het verzweeg omdat ze bang was voor mijn reactie, maar dat er verder niets tussen hen is. Ook geen gevoelens van haar kant. Van zijn kant weet ze het niet.
Na een fikse ruzie kwam er nog wat bovenwater. Ze was niet naar haar zus geweest!! Die bonnen had ze uit het potje gehaald en in haar tas gedaan (vertelde ze me toen ik ernaar vroeg). Het potje had ze leeg terug gezet. Bovendien had ze heel haar geschiedenis van d'r GSM gewist. Niet dat ik dat controleer ofzo, maar ik vroeg ernaar om te kijken hoe ver ze ging om het contact tussen die 2 te verdoezelen! Ver dus.
Het blijkt ook dat ze bijna iedere dag uit haar werk vanuit de auto met hem belt over van alles en nog wat Ze kan zo lekker met hem praten zegt ze.
Nu vertrouw ik haar dus niet meer en voel me echt flink genomen! Ze blijft volhouden niets voor hem te voelen, maar waarom al die poespas eromheen!? Ik geloof haar niet zo erg. Is dat raar?
Wat kan ik nu het beste doen? We wonen net een maand of 4 samen!
EDIT: TOPIC MAG DICHT MODJES....
[Dit bericht is gewijzigd door Ivebeenfucked op 03-02-2004 13:51]
quote:Dit verhaal is best ironisch. Omdat zij bang is dat jij gaat flippen, doet ze er alles aan om het te voorkomen en daardoor ga jij flippen, hehe.
Op dinsdag 3 februari 2004 11:13 schreef Ivebeenfucked het volgende:
Ik voel me op dit moment echt zwaar en zwaar kut. Echt niet normaal meer, dus ik moet ff iets van me af typen!Gisterenavond kwam mijn vriendin thuis nadat ze zei dat ze ff naar haar zus toe ging om Douwe Egberts bonnen af te geven. Ze vertelde me dat ze ook nog ff had zitten bellen in haar auto met een mannelijke collega die het net had uitgemaakt met zijn vriendin.
Ik had meteen na dit verhaal argwaan aangezien ik het al vaag vond dat ze op kwart over negen 's avonds de deur uit ging om bonnetjes weg te brengen
Zondagmiddag was ik ff weggeweest en toen ik voor ons huis aan kwam rijden zag ik haar door het raam aan de telefoon zitten. Toen ik binnenkwam hing ze meteen op, dus ik vroeg wie dat was. "Oh...mijn zus" Afijn, verder niets aan de hand. Ik geloofde haar.
Nadat ze gisteravond dat vertelde vroeg ik haar of ze zondag toevallig ook met die kerel aan de phone zat en na veel gedraai eromheen bleek dat zo te zijn
Gisteravond zou ze een sms van hem hebben gehad waarin hij vertelde dat hij het had uitgemaakt met zijn vriendin en zodoende belde hij toevallig toen ze net bij haar zus langs ging
Ik geloofde er geen drol, maar goed.... Ze vertelde dat ze me het verzweeg omdat ze bang was voor mijn reactie, maar dat er verder niets tussen hen is. Ook geen gevoelens van haar kant. Van zijn kant weet ze het niet.
Na een fikse ruzie kwam er nog wat bovenwater. Ze was niet naar haar zus geweest!! Die bonnen had ze uit het potje gehaald en in haar tas gedaan (vertelde ze me toen ik ernaar vroeg). Het potje had ze leeg terug gezet. Bovendien had ze heel haar geschiedenis van d'r GSM gewist. Niet dat ik dat controleer ofzo, maar ik vroeg ernaar om te kijken hoe ver ze ging om het contact tussen die 2 te verdoezelen! Ver dus.
Het blijkt ook dat ze bijna iedere dag uit haar werk vanuit de auto met hem belt over van alles en nog wat
Ze kan zo lekker met hem praten zegt ze.
Nu vertrouw ik haar dus niet meer en voel me echt flink genomen! Ze blijft volhouden niets voor hem te voelen, maar waarom al die poespas eromheen!? Ik geloof haar niet zo erg. Is dat raar?
Wat kan ik nu het beste doen? We wonen net een maand of 4 samen!
Ik zou me niet te druk maken. Vraag haar gewoon eerlijk te zijn, dat dat voor beiden het beste is. Als ze liever bij hem is, wil jij dat toch ook weten, lijkt me ?
Succes ermee kerol !
quote:Neen, je gevoelens zijn niet raar, en je moet bij jezelf zeker te raden gaan hoe lang je dit wilt laten voortduren.
Op dinsdag 3 februari 2004 11:13 schreef Ivebeenfucked het volgende:
quote:Haar voor het blok zetten.
Wat kan ik nu het beste doen?
Ik ben erg bang dat je binnenkort een slecht nieuws gesprek met haar krijgt, ik hoop voor je dat het anders is ..maar alles wijst er wel naar,
Sterkte,
Ik weet niet hoe jullie relatie is ofzo, maar ik zou haar gewoon proberen te vertrouwen. Haar geweten zal na een tijdje toch wel aan haar beginnen te knagen lijkt mij...
Succes iig!!
quote:Precies wat ik dacht... eerst nog een tijdje net doen alsof er niets aan de hand is... en dan gaan de potten met koffiebonnen weer open. "Schat ik wil je iets vertellen.... ik beschouw je eigenlijk als mijn broertje (kreeg ik ooit te horen). en die ging er met een collega van door....
Op dinsdag 3 februari 2004 11:18 schreef Mercy_symbol het volgende:
Zij voelt niets voor hem ? en toch daar zo stiekem over doen?
Als ze niets voor hem voelt hoeft ze er ook niet stiekem over te doen,Ik ben erg bang dat je binnenkort een slecht nieuws gesprek met haar krijgt, ik hoop voor je dat het anders is ..maar alles wijst er wel naar,
Sterkte,
btw.. heet ze toevallig Naomi?
[Dit bericht is gewijzigd door kernel op 03-02-2004 11:21]
Eerlijkheid boven alles
Nee zonder dollen, klote situatie en ik hoop dat het goed gaat komen, zoniet dan opzeker uitmaken
quote:nee duh... dat is een goede reden om samen wat leuks te doen!! |:
Op dinsdag 3 februari 2004 11:19 schreef Leer2eK het volgende:
Pfoo... nasty shit!(Ook met de reden dat ik haar dan bij me heb en dat ze niet iets anders kan "uitspoken")
Nogmaals, dat blijft speculeren... Maar ik kan me heel goed voorstellen dat jij je genaaid voelt en je hebt dan ook alle recht om kwaad te zijn.
Hoe is het gesprek geëindigd? Ze kan natuurlijk niet om die collega heen, dat maakt het wel moeilijker.
Heeft ze je beloofd niet meer zo sneaky te doen?
Voor mij is vertrouwen het grootste goed in een relatie...
quote:Kut voor je, man!
Op dinsdag 3 februari 2004 11:21 schreef Ivebeenfucked het volgende:
Thanks mensen....ik vrees ook het ergste
Maar het beste is echt om haar voor het blok te zetten. Laat haar maar kiezen. Dan weet je gelijk waar je aan toe bent.
Of het is NU uit, of je gaat vanaf NU gewoon verder in een goede relatie. Als je af blijft wachten, kost je dat alleen maar ergernis en argwaan.
Als ze echt niets voelt voor die jongen dan zal ze willen stoppen met dat achterbakse getelefoneer.
quote:Mee eens zonder vertrouwen = geen relatie,
Op dinsdag 3 februari 2004 11:23 schreef heavenswoman het volgende:[..]
nee duh... dat is een goede reden om samen wat leuks te doen!! |:
Ik weet niet hoor maar vertrouwen is toch basis van je relatie??
quote:Whoehahahaha Bij Odin!
Op dinsdag 3 februari 2004 11:21 schreef heavenswoman het volgende:
.
mischien beseft ze niet echt waar ze mee bezig is en is dit voor haar echt onschuldig.
Hoe NAIEF kun je in hemelsnaam zijn.....
quote:Btw.,.. topicposter: ... neem het advies van een MAN.... wegwezen.
Ik zal eens goed me d'r praten en stellen dat oneerlijkheid alles bahalve gewenst is. daar maakt ze hoe dan ook een breuk mee in jullie relatie en als je er niet bijtijds bij bent wordt die breuk steeds erger en is er straks geen redden meer aan.Eerlijkheid boven alles
je argwaan is jouw probleem. haar confronteren met de gesprekken en smsen met een ander drijft haar van je weg. luisteren naar haar en kies niet de gemakkelijkste weg.(weggaan)
als je vier maanden geleden samen besloten hebt door te gaan kan de liefde/relatie/band nu niet nul zijn. blijkbaar heeft ze behoefte aan contact dat dieer gaat dan nu het geval is. laat haar zien dat je dat mee kunt maken en waar kunt maken en je zult haar niet kwijtraken.
drijf jezelf niet in een positie waar je in een alles of niets situatie komt. luisteren luisteren luisteren en dan pas reageren.
doe je best en ga terug naar de tijd en plaats waar je het goed had samen.
Ik wens je sterkte.. Ik heb ook al eens zoiets meegemaakt maar door ervoor te vechten en heel diep te gaan zijn we nog steeds bij elkaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |