abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16842660
Ik voel me op dit moment echt zwaar en zwaar kut. Echt niet normaal meer, dus ik moet ff iets van me af typen!

Gisterenavond kwam mijn vriendin thuis nadat ze zei dat ze ff naar haar zus toe ging om Douwe Egberts bonnen af te geven. Ze vertelde me dat ze ook nog ff had zitten bellen in haar auto met een mannelijke collega die het net had uitgemaakt met zijn vriendin.

Ik had meteen na dit verhaal argwaan aangezien ik het al vaag vond dat ze op kwart over negen 's avonds de deur uit ging om bonnetjes weg te brengen

Zondagmiddag was ik ff weggeweest en toen ik voor ons huis aan kwam rijden zag ik haar door het raam aan de telefoon zitten. Toen ik binnenkwam hing ze meteen op, dus ik vroeg wie dat was. "Oh...mijn zus" Afijn, verder niets aan de hand. Ik geloofde haar.

Nadat ze gisteravond dat vertelde vroeg ik haar of ze zondag toevallig ook met die kerel aan de phone zat en na veel gedraai eromheen bleek dat zo te zijn

Gisteravond zou ze een sms van hem hebben gehad waarin hij vertelde dat hij het had uitgemaakt met zijn vriendin en zodoende belde hij toevallig toen ze net bij haar zus langs ging

Ik geloofde er geen drol, maar goed.... Ze vertelde dat ze me het verzweeg omdat ze bang was voor mijn reactie, maar dat er verder niets tussen hen is. Ook geen gevoelens van haar kant. Van zijn kant weet ze het niet.

Na een fikse ruzie kwam er nog wat bovenwater. Ze was niet naar haar zus geweest!! Die bonnen had ze uit het potje gehaald en in haar tas gedaan (vertelde ze me toen ik ernaar vroeg). Het potje had ze leeg terug gezet. Bovendien had ze heel haar geschiedenis van d'r GSM gewist. Niet dat ik dat controleer ofzo, maar ik vroeg ernaar om te kijken hoe ver ze ging om het contact tussen die 2 te verdoezelen! Ver dus.

Het blijkt ook dat ze bijna iedere dag uit haar werk vanuit de auto met hem belt over van alles en nog wat Ze kan zo lekker met hem praten zegt ze.

Nu vertrouw ik haar dus niet meer en voel me echt flink genomen! Ze blijft volhouden niets voor hem te voelen, maar waarom al die poespas eromheen!? Ik geloof haar niet zo erg. Is dat raar?

Wat kan ik nu het beste doen? We wonen net een maand of 4 samen!

EDIT: TOPIC MAG DICHT MODJES....

[Dit bericht is gewijzigd door Ivebeenfucked op 03-02-2004 13:51]

pi_16842696
wat klote man, bah...ik snap niet dat je vriendin er zo stiekem over doet
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_16842705
Het begin van het einde.. Dat wordt knokken voor wat je waard bent..
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_16842710
hopelijk staat het huis op jouw naam !
pi_16842717
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 11:13 schreef Ivebeenfucked het volgende:
Ik voel me op dit moment echt zwaar en zwaar kut. Echt niet normaal meer, dus ik moet ff iets van me af typen!

Gisterenavond kwam mijn vriendin thuis nadat ze zei dat ze ff naar haar zus toe ging om Douwe Egberts bonnen af te geven. Ze vertelde me dat ze ook nog ff had zitten bellen in haar auto met een mannelijke collega die het net had uitgemaakt met zijn vriendin.

Ik had meteen na dit verhaal argwaan aangezien ik het al vaag vond dat ze op kwart over negen 's avonds de deur uit ging om bonnetjes weg te brengen

Zondagmiddag was ik ff weggeweest en toen ik voor ons huis aan kwam rijden zag ik haar door het raam aan de telefoon zitten. Toen ik binnenkwam hing ze meteen op, dus ik vroeg wie dat was. "Oh...mijn zus" Afijn, verder niets aan de hand. Ik geloofde haar.

Nadat ze gisteravond dat vertelde vroeg ik haar of ze zondag toevallig ook met die kerel aan de phone zat en na veel gedraai eromheen bleek dat zo te zijn

Gisteravond zou ze een sms van hem hebben gehad waarin hij vertelde dat hij het had uitgemaakt met zijn vriendin en zodoende belde hij toevallig toen ze net bij haar zus langs ging

Ik geloofde er geen drol, maar goed.... Ze vertelde dat ze me het verzweeg omdat ze bang was voor mijn reactie, maar dat er verder niets tussen hen is. Ook geen gevoelens van haar kant. Van zijn kant weet ze het niet.

Na een fikse ruzie kwam er nog wat bovenwater. Ze was niet naar haar zus geweest!! Die bonnen had ze uit het potje gehaald en in haar tas gedaan (vertelde ze me toen ik ernaar vroeg). Het potje had ze leeg terug gezet. Bovendien had ze heel haar geschiedenis van d'r GSM gewist. Niet dat ik dat controleer ofzo, maar ik vroeg ernaar om te kijken hoe ver ze ging om het contact tussen die 2 te verdoezelen! Ver dus.

Het blijkt ook dat ze bijna iedere dag uit haar werk vanuit de auto met hem belt over van alles en nog wat Ze kan zo lekker met hem praten zegt ze.

Nu vertrouw ik haar dus niet meer en voel me echt flink genomen! Ze blijft volhouden niets voor hem te voelen, maar waarom al die poespas eromheen!? Ik geloof haar niet zo erg. Is dat raar?

Wat kan ik nu het beste doen? We wonen net een maand of 4 samen!

Dit verhaal is best ironisch. Omdat zij bang is dat jij gaat flippen, doet ze er alles aan om het te voorkomen en daardoor ga jij flippen, hehe.

Ik zou me niet te druk maken. Vraag haar gewoon eerlijk te zijn, dat dat voor beiden het beste is. Als ze liever bij hem is, wil jij dat toch ook weten, lijkt me ?

Succes ermee kerol !

"Ik zeg maar zo, ik zeg maar appeltaart."
  dinsdag 3 februari 2004 @ 11:17:04 #6
61387 ne0n
Geile Beer.
pi_16842732
ff alles lekker uitpraten, anders hetzelfde doen
Proud Supporter of Royal Antwerp F.C. !
pi_16842733
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 11:13 schreef Ivebeenfucked het volgende:
Neen, je gevoelens zijn niet raar, en je moet bij jezelf zeker te raden gaan hoe lang je dit wilt laten voortduren.
quote:
Wat kan ik nu het beste doen?
Haar voor het blok zetten.
pi_16842737
Dumpen! Krijg je alleen maar meer zeik mee.
pi_16842740
Wegwezen jongen. Pak je spullen. Die meid kun je nooit meer vertrouwen.
  dinsdag 3 februari 2004 @ 11:18:01 #10
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_16842755
Zij voelt niets voor hem ? en toch daar zo stiekem over doen?
Als ze niets voor hem voelt hoeft ze er ook niet stiekem over te doen,

Ik ben erg bang dat je binnenkort een slecht nieuws gesprek met haar krijgt, ik hoop voor je dat het anders is ..maar alles wijst er wel naar,

Sterkte,

ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
pi_16842771
humz ik zou dr ook zo mijn twijfels over dat gaat op de langen termijn vast fout
MICROSOFT: Most Intelligent Customers Realize Our Software is Only for Fools and Teenagers.
pi_16842790
Pfoo... nasty shit!
Ik heb er soms ook last van... dat ik bang ben dat ze me achter mn rug om naait ofzo, maar dan probeer ik haar zoveel mogelijk te zien en mee te nemen en allemaal leuke dingen met haar te doen. (Ook met de reden dat ik haar dan bij me heb en dat ze niet iets anders kan "uitspoken")

Ik weet niet hoe jullie relatie is ofzo, maar ik zou haar gewoon proberen te vertrouwen. Haar geweten zal na een tijdje toch wel aan haar beginnen te knagen lijkt mij...

Succes iig!!

Hard work never killed anybody, but why take a chance?
pi_16842809
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 11:18 schreef Mercy_symbol het volgende:
Zij voelt niets voor hem ? en toch daar zo stiekem over doen?
Als ze niets voor hem voelt hoeft ze er ook niet stiekem over te doen,

Ik ben erg bang dat je binnenkort een slecht nieuws gesprek met haar krijgt, ik hoop voor je dat het anders is ..maar alles wijst er wel naar,

Sterkte,

Precies wat ik dacht... eerst nog een tijdje net doen alsof er niets aan de hand is... en dan gaan de potten met koffiebonnen weer open. "Schat ik wil je iets vertellen.... ik beschouw je eigenlijk als mijn broertje (kreeg ik ooit te horen). en die ging er met een collega van door....

btw.. heet ze toevallig Naomi?

[Dit bericht is gewijzigd door kernel op 03-02-2004 11:21]

pi_16842822
Thanks mensen....ik vrees ook het ergste
  dinsdag 3 februari 2004 @ 11:21:11 #15
83364 heavenswoman
just my point of view
pi_16842824
.
mischien beseft ze niet echt waar ze mee bezig is en is dit voor haar echt onschuldig.
Echter voor mannen is dat meestal niet en die collega zal zeker achter haar aangaan als ie zich weer wat beter voelt.
Ze mag echter niet liegen tegen jou en zeker niet over dit soort dingen, brengt zoveel verwarring en spanning met zich mee. tuurlijk wordt jij argwanend en jaloers. Dat is logisch denk ik als ze erover liegt.
Als ze eerlijk zou zijn heb je iets minder reden om argwanend te zijn.
toch blijft het man ---> vrouw.
Ik zal eens goed me d'r praten en stellen dat oneerlijkheid alles bahalve gewenst is. daar maakt ze hoe dan ook een breuk mee in jullie relatie en als je er niet bijtijds bij bent wordt die breuk steeds erger en is er straks geen redden meer aan.

Eerlijkheid boven alles

pi_16842839
al dat stiekeme gedoe zeg..bahh. Als er NIETS is, waarom gedraag je je zo? ze houdt steeds dingen achter voor jou...waarom?
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
  dinsdag 3 februari 2004 @ 11:22:35 #17
75736 Gstyles
geen ondertiteling deze X
pi_16842860
Verkoop haar voor wat ZIJ denkt dat ZIJ waard is, dan hou je er misschien nog wat op na

Nee zonder dollen, klote situatie en ik hoop dat het goed gaat komen, zoniet dan opzeker uitmaken

PSN ID: GDV
Mijn vader zei altijd: 's avonds een vent, 's ochtens lekker uitslapen ;)
  dinsdag 3 februari 2004 @ 11:23:33 #18
83364 heavenswoman
just my point of view
pi_16842879
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 11:19 schreef Leer2eK het volgende:
Pfoo... nasty shit!

(Ook met de reden dat ik haar dan bij me heb en dat ze niet iets anders kan "uitspoken")

nee duh... dat is een goede reden om samen wat leuks te doen!! |:
Ik weet niet hoor maar vertrouwen is toch basis van je relatie??
  dinsdag 3 februari 2004 @ 11:24:21 #19
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_16842893
Zeker weten doe je natuurlijk niets... maar dit riekt wel een beetje.
Als je allerlei scenario's, wisseltruuks en smoesjes gaat bedenken om voor je vriend te verhullen dat je veel contact hebt met een andere man, dan lijkt mij dat daar geen onschuldige reden aan ten grondslag ligt.

Nogmaals, dat blijft speculeren... Maar ik kan me heel goed voorstellen dat jij je genaaid voelt en je hebt dan ook alle recht om kwaad te zijn.

Hoe is het gesprek geëindigd? Ze kan natuurlijk niet om die collega heen, dat maakt het wel moeilijker.
Heeft ze je beloofd niet meer zo sneaky te doen?

Voor mij is vertrouwen het grootste goed in een relatie...

Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 3 februari 2004 @ 11:24:30 #20
43634 Koos_26
Chantal Janzen
pi_16842894
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 11:21 schreef Ivebeenfucked het volgende:
Thanks mensen....ik vrees ook het ergste
Kut voor je, man!

Maar het beste is echt om haar voor het blok te zetten. Laat haar maar kiezen. Dan weet je gelijk waar je aan toe bent.

Of het is NU uit, of je gaat vanaf NU gewoon verder in een goede relatie. Als je af blijft wachten, kost je dat alleen maar ergernis en argwaan.

Als ze echt niets voelt voor die jongen dan zal ze willen stoppen met dat achterbakse getelefoneer.

Hamelen
  dinsdag 3 februari 2004 @ 11:24:48 #21
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_16842899
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 11:23 schreef heavenswoman het volgende:

[..]

nee duh... dat is een goede reden om samen wat leuks te doen!! |:
Ik weet niet hoor maar vertrouwen is toch basis van je relatie??

Mee eens zonder vertrouwen = geen relatie,
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
pi_16842901
wat is haar telefoon nr
pi_16842905
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 11:21 schreef heavenswoman het volgende:
.
mischien beseft ze niet echt waar ze mee bezig is en is dit voor haar echt onschuldig.
Whoehahahaha Bij Odin!

Hoe NAIEF kun je in hemelsnaam zijn.....

quote:
Ik zal eens goed me d'r praten en stellen dat oneerlijkheid alles bahalve gewenst is. daar maakt ze hoe dan ook een breuk mee in jullie relatie en als je er niet bijtijds bij bent wordt die breuk steeds erger en is er straks geen redden meer aan.

Eerlijkheid boven alles

Btw.,.. topicposter: ... neem het advies van een MAN.... wegwezen.
Die vrouwen beschermen elkaar allemaal... tijd rekken enzo...
pi_16842906
niet dumpen maar echt samen praten. ze geeft aan dat ze dat met jou niet kan. dit is je kans om het te leren.

je argwaan is jouw probleem. haar confronteren met de gesprekken en smsen met een ander drijft haar van je weg. luisteren naar haar en kies niet de gemakkelijkste weg.(weggaan)
als je vier maanden geleden samen besloten hebt door te gaan kan de liefde/relatie/band nu niet nul zijn. blijkbaar heeft ze behoefte aan contact dat dieer gaat dan nu het geval is. laat haar zien dat je dat mee kunt maken en waar kunt maken en je zult haar niet kwijtraken.
drijf jezelf niet in een positie waar je in een alles of niets situatie komt. luisteren luisteren luisteren en dan pas reageren.

doe je best en ga terug naar de tijd en plaats waar je het goed had samen.

pi_16842913
Vertrouwen is inderdaad 1 van de pijlers van je relatie..
Als die wegvalt moet je knokken voor wat je waard bent en diep gaan om je relatie te kunnen redden (als je dat wilt).

Ik wens je sterkte.. Ik heb ook al eens zoiets meegemaakt maar door ervoor te vechten en heel diep te gaan zijn we nog steeds bij elkaar

Zon, zee en strand, eerst een dagje lol, dan alles vol met zand.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')