Groeten
quote:Laten nakijken is een mogelijkheid.
Op maandag 2 februari 2004 20:35 schreef Ultimate_Seduction het volgende:
Oww dan zit ik wel goed denk ik 45 , maar als ik 10 minuten een spelleke speel dan is de temp wel 5 graden gestegen tot 50 soms 53 .
Is dit wel goed dan????
(Athlon XP1800+)
amd cpus staan erom bekend vrij warm te worden
maar daar kunnen ze prima tegen
gewoon laten zo
quote:Zoals eerder gezegd ...absoluut geen probllem die temps ...mischien dat je geen kast koelers hebt ...kan snel al 5 graden schelen.....
Op maandag 2 februari 2004 20:35 schreef Ultimate_Seduction het volgende:
Oww dan zit ik wel goed denk ik 45 , maar als ik 10 minuten een spelleke speel dan is de temp wel 5 graden gestegen tot 50 soms 53 .
Is dit wel goed dan????
quote:Yup, kan gewoon perfect ....en 90graden = overlijdings temp ....
Op maandag 2 februari 2004 20:37 schreef NiteSpeed het volgende:
Amd's zijn inderdaad goed warmtebestendig.
Mijn thunderbird 1.4 draaide stabiel op 70 graden![]()
![]()
!
90 graden is geen overlijdingstemperatuur maar wel zwaar voor zo'n ding (net als een mens op antartica die gaat niet meteen dood maar heeft wel wat te doorstaan)
verder moet je ervoor zorgen dattie gewoon onder de 70 blijft en zelfs al wordtie een keer 75 graden dan is er nog helemaal NIKS aan de hand
[Dit bericht is gewijzigd door Slarioux op 02-02-2004 22:28]
quote:waar slaat dat nou weer op en ga ergens anders mensen vervelen met je offtopic geblaat
Op maandag 2 februari 2004 21:17 schreef NiteSpeed het volgende:[..]
Zie je dat bushokje daar?
quote:90 graden is gewoon de max temp die amd opgeeft voor zon ding, maar dan hebben we het wel over de core temp. en die is naar schatting zon 20 graden hoger. om dus te zeggen dat er bij 75 graden niks aan de hand is lijkt me een beetje overdreven. het zal waarschijnlijk niet leiden tot instant death van je cpu, maar gerust moet je er zeker niet over zijn
Op maandag 2 februari 2004 21:02 schreef Artificial_M het volgende:
duidelijk geen echte tweakers hier90 graden is geen overlijdingstemperatuur maar wel zwaar voor zo'n ding (net als een mens op antartica die gaat niet meteen dood maar heeft wel wat te doorstaan)
verder moet je ervoor zorgen dattie gewoon onder de 70 blijft en zelfs al wordtie een keer 75 graden dan is er nog helemaal NIKS aan de hand
quote:neeneenee hij heeft het over een 2400
Op maandag 2 februari 2004 21:19 schreef NooTgeval het volgende:[..]
90 graden is gewoon de max temp die amd opgeeft voor zon ding, maar dan hebben we het wel over de core temp. en die is naar schatting zon 20 graden hoger. om dus te zeggen dat er bij 75 graden niks aan de hand is lijkt me een beetje overdreven. het zal waarschijnlijk niet leiden tot instant death van je cpu, maar gerust moet je er zeker niet over zijn
quote:Dan bij deze het vriendelijke verzoek om uit SEX te blijven.
Op maandag 2 februari 2004 21:11 schreef Artificial_M het volgende:
als je ergens geen verstand van hebt moet je er ook niet over gaan lopen lullen...
quote:als je _kast_ 72 graden wordt is er iets goed mis
Op maandag 2 februari 2004 21:26 schreef kingmob het volgende:
al sinds ik hem heb 72 graden, geen probleem. Al is het toch wat ongemakkelijk om een eitje te kunnen bakken op je kast.
quote:ok jij zegt het, maar goed als je processor 70 graden wordt, zou ik daar toch niet echt blij mee zijn
Op maandag 2 februari 2004 21:20 schreef Artificial_M het volgende:[..]
neeneenee hij heeft het over een 2400
dat zal wel een t'bred zijn dan
ok vroeger bij die 1600 en 1700 mocht je 20 graden erbij tellen voor de coretemp (toen zat de temp sensor ook vaak op het mobo)
maar bij die t'breds zit de temp sensor dus gewoon in de core
quote:was ik eerst ook niet maar een van m'n servers draait dag en nacht al 4 maanden lang en die is 68 graden en hij houdt het goed uit
Op maandag 2 februari 2004 21:30 schreef NooTgeval het volgende:[..]
ok jij zegt het, maar goed als je processor 70 graden wordt, zou ik daar toch niet echt blij mee zijn
quote:De kast zal geen 72 graden zijn, maar goed verwarmd wordt hij wel
Op maandag 2 februari 2004 21:28 schreef Artificial_M het volgende:[..]
als je _kast_ 72 graden wordt is er iets goed mis
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |