kan iemand ff helpen ofzo...
maar verder ook afwastips of afwasmachine inpakschema's e.d. kunnen hier terecht
Ik zet alles netjes naast mijn bureau neer.... En dan na verloop van tijd als mijn servies op is dan ga ik afwassen... Of niet
Ik ben gewoon erg... Terwijl als ik ergens anders ben dat ik dan wel gewoon afwas... Idioot
quote:*shake hands met troel*
Op maandag 2 februari 2004 17:22 schreef Troel het volgende:
Ik ben heel goed in afwassen....Ik zet alles netjes naast mijn bureau neer.... En dan na verloop van tijd als mijn servies op is dan ga ik afwassen... Of niet
Ik ben gewoon erg... Terwijl als ik ergens anders ben dat ik dan wel gewoon afwas... Idioot
Ik kan het heel goed lang laten staan, maar dan ineens moet het weg.
Het ergste is dan dat ik een vlaag van schoonmaakwoede krijg en het halve huis ga soppen
leve de PMS
Meestal de volgende dag dus.
Ooit, ooit ga ik het anders doen.
quote:Doe ik meestal ook bahalve als er in een dronken bui vlammetjes worden gebakken
Op maandag 2 februari 2004 17:31 schreef Omkron het volgende:
Gewoon direkt na het eten afwassen.. doe ik nu tegenwoordig.. werkt perfect.. Daarvoor stond het 3 weken op het aanrecht ofzo..
quote:Die schoonmaakwoede heb ik helaas niet...
Op maandag 2 februari 2004 17:25 schreef Bluezz het volgende:[..]
*shake hands met troel*
Ik kan het heel goed lang laten staan, maar dan ineens moet het weg.
Het ergste is dan dat ik een vlaag van schoonmaakwoede krijg en het halve huis ga soppenleve de PMS
Ik heb wel altijd plastic bekers, bordjes en bestek (in gebruik)...
Ik weet het
Zelfde heb ik met schilderen..
Heb ik man en kinderen voor.
De oudste heeft vandaag geholpen met koken.
De jongste heeft met pappa afgewassen.
quote:
Op maandag 2 februari 2004 18:59 schreef Gia het volgende:
Afwas?Heb ik man en kinderen voor.
De oudste heeft vandaag geholpen met koken.
De jongste heeft met pappa afgewassen.
ik 8 huisgenoten!
quote:Da's nou net het probleem, ik lust die cake niet
Op maandag 2 februari 2004 19:10 schreef Henkmanz het volgende:
Ik werk in de afwas in een restaurant, vergeleken bij dat is afwassen thuis een piece of cake.
Daarom alles in de AEG, blokkie derbij-in, deurtje dicht en gaan met die tomaat.
Eigenlijk zou je in plaats van keukenkastjes gewoon twee vaatwassers moeten hebben, kun je makkelijk heen en weer werken en hoef je niet steeds de boel van machine in kast, van kast op tafel en van tafel weer in de machine te mikkenis dus al gauw twee verwerkingsstappen teveel
quote:In de afwas werken lijkt me ook niet geweldig nee.
Ik werk in de afwas in een restaurant, vergeleken bij dat is afwassen thuis een piece of cake.
Er is namelijk niets meer schoon
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 12:11 schreef Isabeau het volgende:
Ik...ga denk ik...maar...afwassen.Er is namelijk niets meer schoon
en dan nu DE vraag ... Dreft ?
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 13:40 schreef Isabeau het volgende:
Dreft ja
quote:Neej op mijn werk heb ik een afwasmachine ter beschikking thuis ouderwets met de hand.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |