Na een succesfilm in Noorwegen te hebben afgeleverd werd hij gevraagd door Michael Douglas ONaMC te regiseren. Een comedy dus, maar een hele zwarte.
3 mannen worden verliefd op Liv Tyler. Met verstrekkende gevolgen. Ik zal er verder niks over zeggen, behalve dat Paul Reiser heerlijk glad is en Douglas de draak steekt met 'zijn eigen' Falling Down.
Zwart regiseert Tyler
Vandaag gezien en ik moet zeggen dat ik mij meer dan prima vermaakt heb. Een goedgemaakte zwarte comedy, leuk geschreven, goed gespeeld en met als extra gezellige bonus een roodharige Liv Tyler die wat mij betreft Cameron Diaz in 'The Mask' van de troon stoot qua sexy entree in een film, en al doende de hele film bijzonder aangenaam opgeilerig doorbrengt.
Liv weleens een autootje zien wassen? Is aan te raden...
V.
[Dit bericht is gewijzigd door Verbal op 02-02-2002 00:34]
Maar inderdaad zeer vermakelijk
quote:Zo, ja, de spinnewebben hanger er al aan ofnie?
Op zaterdag 02 februari 2002 09:46 schreef Daewon het volgende:
Al wel een oude film hoor, heb hem ruim een halfjaar geleden in de bioscoop gezien.
Ik vond de film wel leuk qua styling enzo, en 't verhaal is ook grappig. Gewoon een leuk niemandalletje
Op imdb.com staat trouwens dat hij in Noorwegen is geboren?
quote:dat is wat overdreven maar ze komt in de buurt
Op vrijdag 1 februari 2002 23:51 schreef Verbal het volgende:
...., goed gespeeld en met als extra gezellige bonus een roodharige Liv Tyler die wat mij betreft Cameron Diaz in 'The Mask' van de troon stoot qua sexy entree in een film, en al doende de hele film bijzonder aangenaam opgeilerig doorbrengt.
verder is dit een leuke film
Er is alleen een referentie naar Falling Down.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:10 schreef PDOA het volgende:
Niks van gemerkt dat Michael Douglas zijn Falling Down personage op de hak neemt, zoals TS zegt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |