abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 2 februari 2004 @ 04:14:51 #1
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_16806661
Er was net wat gedoe over neusaap en een post waarin hij zijn gegevens op het forum hier weggaf. Eerst zag ik het zelf ook al een geintje maar later leek het veel ernstiger te zijn dan in eerste instantie gedacht werd. Ik maakte er zelf ook nog een geintje over en anderen met mij. Maar pas toen conflict postte dat neusaap vaarwel tegen hem had gezegd via msn knapte er wat in mij....
Ik ken neusaap niet eens maar ik voel me zo beroerd hierover nu... een paar jaar geleden heeft mijn vriendin zelfmoord gepleegd (zoals sommigen hier wel weten) maar dit heb ik redelijk goed verwerkt dacht ik tot net....
Zij zei tegen mij toen vaarwel via ICQ en ik heb haar daarna niet meer gesproken maar ik dacht dattik dit wel verwerkt had nu maar na dat postje hier op Fok! is de boel echt losgebroken... Ik voel me nu echt zo kut
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
  Redactie Games maandag 2 februari 2004 @ 04:18:22 #2
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_16806678
Ik geloof niet dat het zo ver komt
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_16806684
Ik ook niet, de mensen die echt zelfmoord willen plegen die praten daar niet over, en die gaan al helemaal niet op FOK heel drastisch zijn of haar inloggegevens weggeven.
  maandag 2 februari 2004 @ 04:21:51 #4
44649 beelz
pi_16806689
quote:
Op maandag 2 februari 2004 04:18 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik geloof niet dat het zo ver komt
Ik hoop het... gadver voel me echt zwaar klote nu
Besef Regulier!
  maandag 2 februari 2004 @ 04:22:11 #5
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_16806691
Laten we hopen dat het allemaal wel mee valt.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  maandag 2 februari 2004 @ 04:22:14 #6
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_16806692
Ik kan begrijpen dat het je nu inderdaad even zwaar valt, midden in de nacht en dan dit soort herinneringen die boven komen drijven.

Wat betreft Neusaap, zie mijn posts in GC. Moet je je niet al te druk over maken denk ik.

Wat betreft jezelf en je herinneringen, ik ken de voorgeschiedenis niet (en heb eerlijk gezegd geen zin om op dit tijdstip nog met de search te gaan stoeien) maar ik neem aan dat je al vaak genoeg verteld is dat je bij zelfmoord vrij weinig kan doen, jezelf een schuldcomplex aanpraten is niet echt iets wat je dan moet doen, niet tegenover jezelf, niet tegenover je vriendin.

Zet een kop thee en probeer wat te slapen, dat lijkt me op dit moment het handigst, bekijk het allemaal weer even opnieuw als het weer licht is.

*search opstart

Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_16806693
Het kan idd ook een nogal brute manier zijn om te vertellen dat ie genoeg van Fok heeft

Maar in iedergeval wel veel sterkte

Redactie Games maandag 2 februari 2004 @ 04:25:03 #8
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_16806707
Trouwens het spoort ook niet...ik heb genoeg van Fok! dus ik ga maar zelfmoord plegen
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_16806713
quote:
Op maandag 2 februari 2004 04:25 schreef Mr.Noodle het volgende:
Trouwens het spoort ook niet...ik heb genoeg van Fok! dus ik ga maar zelfmoord plegen
Je kan nooit helemaal weten hoe belangrijk zoiets als Fok voor iemand is.
  maandag 2 februari 2004 @ 04:29:52 #10
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_16806731
quote:
Zo werd het natuurlijk niet helemaal gebracht (naar ik meen, heb het originele topic niet gelezen)
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  maandag 2 februari 2004 @ 04:34:27 #11
44649 beelz
pi_16806746
quote:
Op maandag 2 februari 2004 04:22 schreef Dagonet het volgende:
Ik kan begrijpen dat het je nu inderdaad even zwaar valt, midden in de nacht en dan dit soort herinneringen die boven komen drijven.

Wat betreft Neusaap, zie mijn posts in GC. Moet je je niet al te druk over maken denk ik.

Wat betreft jezelf en je herinneringen, ik ken de voorgeschiedenis niet (en heb eerlijk gezegd geen zin om op dit tijdstip nog met de search te gaan stoeien) maar ik neem aan dat je al vaak genoeg verteld is dat je bij zelfmoord vrij weinig kan doen, jezelf een schuldcomplex aanpraten is niet echt iets wat je dan moet doen, niet tegenover jezelf, niet tegenover je vriendin.

Zet een kop thee en probeer wat te slapen, dat lijkt me op dit moment het handigst, bekijk het allemaal weer even opnieuw als het weer licht is.
[afbeelding]

*search opstart

Er is idd vaak genoeg gezegd dat het mijn schuld niet is en dat ik er nix aan heb kunnen doen maar het blijft echt altijd bij je ook al wil je dat niet. Zo jong als ik toen was heb ik zelfs mijn ouders niet verteld wat er gebeurd was, ik heb mijn ouders verteld dat het uit was omdat we zover uit elkaar woonden (ik zwolle zij eindhoven) en datzelfde heb ik zelfs tegen mijn vrienden gezegd....
Zelfs nu weten sommige vrienden van me niet wat er nou echt is gebeurd maar dat zijn de vrienden die ik maar af en toe zie, mijn echte vrienden weten het nu wel maar eerst wisten ze dit nog niet.
Vroeger had ik er niet over kunnen praten maar dit lukt me nu gewoon heel goed en ik weet gewoon dat ik het wel heb verwerkt Nogsteeds weten mijn ouders het niet... ik zou het echt verschrikkelijk vinden als mijn ouders zouden weten dat ik tegen hun heb gelogen. Ik lieg verder nooit tegen mijn ouders, behalve die ene keer dan, die ene gebeurtenis die mijn leven op zijn kop zette, die gebeurtenis die misschien wel 1 van de balangrijkste gebeurtenissen in mijn leven kan zijn en daarover lieg ik.... En toch wil ik niet dat mijn ouders het te weten komen... het idee om daarover met mijn ouders te hebben , de mensen die ik het meest respecteer in mijn leven, vind ik echt heel erg eng en vooral omdat ik toen tegen hun heb gelogen....

erg offtopic: maar is er misschien iemand die hier ervaring mee heeft? en hoe heb je dat opgelost? dit is namelijk vooraal war ik nu mee zit

Besef Regulier!
pi_16806765
quote:
Op maandag 2 februari 2004 04:34 schreef beelz het volgende:

[..]

morgen middag even verder ik moet namelijk zo werken
pi_16806782
Linkje?
I was an atheist until I realized I was God
pi_16806787
quote:
Op maandag 2 februari 2004 04:40 schreef kastanova het volgende:
Linkje?
Die topics zijn dus weg gehaald

weltrusten

pi_16806794
quote:
Als jij het echt zou willen doen .. zou jij het roepen dan? Ik bedoel wil je een uitzwaaicommittee dan ofzo? Klinkt meer als borderline maar ok.

(p.s. puur mening he)

pi_16806796
Ook deze gaat dicht.
Zie: Graag even wat uitleg over Neusaap
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')