quote:Ik hoop het... gadver voel me echt zwaar klote nu
Op maandag 2 februari 2004 04:18 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik geloof niet dat het zo ver komt
Wat betreft Neusaap, zie mijn posts in GC. Moet je je niet al te druk over maken denk ik.
Wat betreft jezelf en je herinneringen, ik ken de voorgeschiedenis niet (en heb eerlijk gezegd geen zin om op dit tijdstip nog met de search te gaan stoeien) maar ik neem aan dat je al vaak genoeg verteld is dat je bij zelfmoord vrij weinig kan doen, jezelf een schuldcomplex aanpraten is niet echt iets wat je dan moet doen, niet tegenover jezelf, niet tegenover je vriendin.
Zet een kop thee en probeer wat te slapen, dat lijkt me op dit moment het handigst, bekijk het allemaal weer even opnieuw als het weer licht is.
*search opstart
Maar in iedergeval wel veel sterkte
quote:Je kan nooit helemaal weten hoe belangrijk zoiets als Fok voor iemand is.
Op maandag 2 februari 2004 04:25 schreef Mr.Noodle het volgende:
Trouwens het spoort ook niet...ik heb genoeg van Fok! dus ik ga maar zelfmoord plegen![]()
quote:Zo werd het natuurlijk niet helemaal gebracht (naar ik meen, heb het originele topic niet gelezen)
Trouwens het spoort ook niet...ik heb genoeg van Fok! dus ik ga maar zelfmoord plegen![]()
quote:Er is idd vaak genoeg gezegd dat het mijn schuld niet is en dat ik er nix aan heb kunnen doen maar het blijft echt altijd bij je ook al wil je dat niet. Zo jong als ik toen was heb ik zelfs mijn ouders niet verteld wat er gebeurd was, ik heb mijn ouders verteld dat het uit was omdat we zover uit elkaar woonden (ik zwolle zij eindhoven) en datzelfde heb ik zelfs tegen mijn vrienden gezegd....
Op maandag 2 februari 2004 04:22 schreef Dagonet het volgende:
Ik kan begrijpen dat het je nu inderdaad even zwaar valt, midden in de nacht en dan dit soort herinneringen die boven komen drijven.Wat betreft Neusaap, zie mijn posts in GC. Moet je je niet al te druk over maken denk ik.
Wat betreft jezelf en je herinneringen, ik ken de voorgeschiedenis niet (en heb eerlijk gezegd geen zin om op dit tijdstip nog met de search te gaan stoeien) maar ik neem aan dat je al vaak genoeg verteld is dat je bij zelfmoord vrij weinig kan doen, jezelf een schuldcomplex aanpraten is niet echt iets wat je dan moet doen, niet tegenover jezelf, niet tegenover je vriendin.
Zet een kop thee en probeer wat te slapen, dat lijkt me op dit moment het handigst, bekijk het allemaal weer even opnieuw als het weer licht is.
[afbeelding]*search opstart
erg offtopic: maar is er misschien iemand die hier ervaring mee heeft? en hoe heb je dat opgelost? dit is namelijk vooraal war ik nu mee zit
quote:morgen middag even verder ik moet namelijk zo werken
Op maandag 2 februari 2004 04:34 schreef beelz het volgende:[..]
quote:Die topics zijn dus weg gehaald
Op maandag 2 februari 2004 04:40 schreef kastanova het volgende:
Linkje?
weltrusten
quote:Als jij het echt zou willen doen .. zou jij het roepen dan? Ik bedoel wil je een uitzwaaicommittee dan ofzo? Klinkt meer als borderline maar ok.
(p.s. puur mening he)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |