abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16736757
Dat je eens midden in een winkelstraat wil gaan staan om keihard te schreeuwen?
Dat je je voelt alsof alles langs je heen gaat en je absoluut nergens vat op hebt, nergens houvast aan hebt.

Ik bedoel, ik ben nu bijna 20. De tijd dat ik zo oud wilde zijn en er tegen op keek is nog maar zo kort geleden, hoewel het toen zo ver weg leek.
Nu ben ik zo oud, en het bevalt niet. Alle verantwoordelijkheden, alles wat van je verwacht wordt, het is gewoon te veel soms. En ik zit nu op een punt dat ik het echt zat ben, en dus eens zin heb mijn frustraties lekker te uiten door midden op straat héél hard te schreeuwen..

Kennen jullie dat gevoel?

zaterdag 31 januari 2004 @ 11:57:08 #2
22497 Bioslock
we hope that you choke
pi_16736780
Het is je midlifecrisis.
pi_16736782
- edit: doe eens niet -

[Dit bericht is gewijzigd door ElisaB op 31-01-2004 12:53]

pi_16736816
Ik wel
Je kunt natuurlijk gewoon eens toegeven aan dat verlangen, en midden op straat heel hard gaan schreeuwen. Je kunt ook zorgen dat dat verlangen minder wordt door je op andere gebieden meer te uiten in 'gek doen'. In mijn geval zorgen toneelrepetities, achterlijke acties voor de klas en achterlijke acties na teveel drankgebruik ervoor dat dat schreeuwen op straat niet zo nodig meer hoeft
  zaterdag 31 januari 2004 @ 11:59:19 #5
15660 chocolatemoeze
Is that a gun in your pocket?
pi_16736822
ja

Nog even en je gaat ook nog in jezelf praten.

Humans should not attempt to fire this gun without the gun being secured. Failure to do so will result in serious injury or death. - Charlie don't surf!
pi_16736830
Nee.
pi_16736833
midden op straat schreeuwen mag gewoon hoor.
kan helpen.

welkom in de grote boze wereld

pi_16736834
Joah...
pi_16736835
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 11:56 schreef Henkmanz het volgende:
Dat je eens midden in een winkelstraat wil gaan staan om keihard te schreeuwen?
Dat je je voelt alsof alles langs je heen gaat en je absoluut nergens vat op hebt, nergens houvast aan hebt.

Ik bedoel, ik ben nu bijna 20. De tijd dat ik zo oud wilde zijn en er tegen op keek is nog maar zo kort geleden, hoewel het toen zo ver weg leek.
Nu ben ik zo oud, en het bevalt niet. Alle verantwoordelijkheden, alles wat van je verwacht wordt, het is gewoon te veel soms. En ik zit nu op een punt dat ik het echt zat ben, en dus eens zin heb mijn frustraties lekker te uiten door midden op straat héél hard te schreeuwen..

Kennen jullie dat gevoel?

Uiteraard heeft iedereen dat op een bepaald moment. Alles om je heen verandert en je moet jezelf aanpassen aan een nieuw tijdperk en dergelijke. Het komt echt wel goed hoor, no worries.
Het is misschien de eerste maar niet de laatste keer dat je je hulpeloos of verwart gaat voelen hoor, je zal er later gewoon anders op reageren.
Alles zal zich wel uitwijzen.
Suc6
Nobody deserves your tears, those who actually do will never make you cry!!!
pi_16736899
Ja zeker ken ik dat gevoel.
Niets.
pi_16737191
had ik al toen ik 15 was
ik dacht in mn puberteit veel te veel na
school was nutteloos, je leert wat, je maakt er je beroep van, je gaat dood. of je nou veel geld hebt of niet. of je nou gelukkig hebt geleefd of niet. of je nou eenzaam was of niet. ik werd er depressief van.

nu maak ik er maar het beste van, hoewel ik mijn leven nog steeds als vrij zinloos ervaar.

[edit] met fok! als lichtpuntje aan de horizon natuurlijk

Odi et amo.
Quare id faciam, fortasse requiris.
Nescio, sed fieri sentio et excrucior.
pi_16737244
Nee, niet meer. Ik lig al op diezelfde straat en iedereen loopt erover.
pi_16737262
Zeer herkenbaar!
pi_16737740
Ik ben vandaag 20 geworden, k'moet zeggen dat ik het niet fijn vindt.
Het wordt tijd voor een vaste vriendin, leuke job met leuk loon en een mooie auto. Maar ik studeer nog en dat is gewoonweg fucking klote.
Oud worden is klote...
Dank u voor uw aandacht
Would You Try And Stay For The Rest Of Your Days?
  zaterdag 31 januari 2004 @ 13:05:26 #15
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_16738133
hup naar het strand en tegen de wind in je longen uit je lijf brullen.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  zaterdag 31 januari 2004 @ 13:09:28 #16
15660 chocolatemoeze
pi_16738211
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 12:47 schreef FlipDwerg het volgende:
Ik ben vandaag 20 geworden, k'moet zeggen dat ik het niet fijn vindt.
Het wordt tijd voor een vaste vriendin, leuke job met leuk loon en een mooie auto. Maar ik studeer nog en dat is gewoonweg fucking klote.
Oud worden is klote...
Dank u voor uw aandacht
huillie. Pas 20...
Humans should not attempt to fire this gun without the gun being secured. Failure to do so will result in serious injury or death. - Charlie don't surf!
pi_16738247
je kan ook lekker in een stuk bos gaan schreeuwen als je dat zou willen....val je er ook geen andere mee lastig
heb ikzelf ook wel is gedaan en kan enorm opluchten.
  zaterdag 31 januari 2004 @ 13:13:07 #18
15660 chocolatemoeze
pi_16738301
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 13:11 schreef flexmeid het volgende:
je kan ook lekker in een stuk bos gaan schreeuwen als je dat zou willen....val je er ook geen andere mee lastig
heb ikzelf ook wel is gedaan en kan enorm opluchten.
In het bos, daar zitten de jagers. En die gaan op je schieten als je daar héél hard gaat schreeuwen
  zaterdag 31 januari 2004 @ 13:15:24 #19
69315 raistlin6
Met dank aan Olga (heldin)
pi_16738368
dan ook maar even een serieuze reactie:

Afwezig gevoel..

lijkt het hier een beetje op?

Shiz@autocorrectie"Als er een nieuwsicoon staat, foto-onderschrift, elk woord goed gespeld is en quotes kloppen en er staat 'Ik heb geen het is wanneer blijkt dat gisteren voor de dag dan dat kan ik weet toe maar anders ja veel', mis ik het."
pi_16738395
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 13:09 schreef chocolatemoeze het volgende:

[..]

huillie. Pas 20...

Zo bedoelde ik het nu ook weer niet... maar het studente leventje is bijna voorbij en wordt het stilletjesaan tijd om te gaan werken en gewoonweg alles doen wat een volwassen zou moeten doen. Dat geeft mij een slecht gevoel, het gevoel van ouder worden. snap je'm, het is niet zo simpel om het uit te leggen.

Er zijn trouwens al mensen die hun leventje mooi in orde hebben voor ze 25 jaar zijn en dat zie ik nog niet gebeuren bij mezelf.

zaterdag 31 januari 2004 @ 13:17:24 #21
15660 chocolatemoeze
pi_16738417
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 13:16 schreef FlipDwerg het volgende:

[..]

Zo bedoelde ik het nu ook weer niet... maar het studente leventje is bijna voorbij en wordt het stilletjesaan tijd om te gaan werken en gewoonweg alles doen wat een volwassen zou moeten doen. Dat geeft mij een slecht gevoel, het gevoel van ouder worden. snap je'm, het is niet zo simpel om het uit te leggen.

Er zijn trouwens al mensen die hun leventje mooi in orde hebben voor ze 25 jaar zijn en dat zie ik nog niet gebeuren bij mezelf.

gast, ik ben reeds 26. En ik moet nog steeds stilletjesaan volwassen worden
pi_16738423
komt me heel bekend voor. ik hou alleen ook weer niet van schreeuwen dus keuze is dan simpel
  zaterdag 31 januari 2004 @ 13:18:56 #23
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_16738454
volgens mij spoor jij niet helemaal.
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
pi_16738518
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 13:17 schreef chocolatemoeze het volgende:

[..]

gast, ik ben reeds 26. En ik moet nog steeds stilletjesaan volwassen worden

Voila, zo voel ik mij ook... dat als ik 26 ben nog steeds stilletjesaan volwassen ga moeten worden, volgens mij zal ik zelfs altijd zo moeten blijven
  zaterdag 31 januari 2004 @ 13:23:02 #25
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_16738556
Probeer dit gevoel zoveel mogelijk te uitten als het mogelijk is. Schreeuwen in een drukke winkelstraat lijkt me overigens geen goede optie.

Mijn broertje had dit ook maar uitte het niet en er slingert hier nog ergens een topic over wat hem overkomen is nu. Ik zeg niet dat dit altijd zo is maar hij heeft toevallig wel een heel specifiek vluchtgedrag ontwikkeld en zit nu echt letterlijk in de goot.

Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')