Ik bedoel, ik ben nu bijna 20. De tijd dat ik zo oud wilde zijn en er tegen op keek is nog maar zo kort geleden, hoewel het toen zo ver weg leek.
Nu ben ik zo oud, en het bevalt niet. Alle verantwoordelijkheden, alles wat van je verwacht wordt, het is gewoon te veel soms. En ik zit nu op een punt dat ik het echt zat ben, en dus eens zin heb mijn frustraties lekker te uiten door midden op straat héél hard te schreeuwen..
Kennen jullie dat gevoel?
Nog even en je gaat ook nog in jezelf praten.
quote:Uiteraard heeft iedereen dat op een bepaald moment. Alles om je heen verandert en je moet jezelf aanpassen aan een nieuw tijdperk en dergelijke. Het komt echt wel goed hoor, no worries.
Op zaterdag 31 januari 2004 11:56 schreef Henkmanz het volgende:
Dat je eens midden in een winkelstraat wil gaan staan om keihard te schreeuwen?
Dat je je voelt alsof alles langs je heen gaat en je absoluut nergens vat op hebt, nergens houvast aan hebt.Ik bedoel, ik ben nu bijna 20. De tijd dat ik zo oud wilde zijn en er tegen op keek is nog maar zo kort geleden, hoewel het toen zo ver weg leek.
Nu ben ik zo oud, en het bevalt niet. Alle verantwoordelijkheden, alles wat van je verwacht wordt, het is gewoon te veel soms. En ik zit nu op een punt dat ik het echt zat ben, en dus eens zin heb mijn frustraties lekker te uiten door midden op straat héél hard te schreeuwen..Kennen jullie dat gevoel?
nu maak ik er maar het beste van, hoewel ik mijn leven nog steeds als vrij zinloos ervaar.
[edit] met fok! als lichtpuntje aan de horizon natuurlijk
quote:huillie. Pas 20...
Op zaterdag 31 januari 2004 12:47 schreef FlipDwerg het volgende:
Ik ben vandaag 20 geworden, k'moet zeggen dat ik het niet fijn vindt.
Het wordt tijd voor een vaste vriendin, leuke job met leuk loon en een mooie auto. Maar ik studeer nog en dat is gewoonweg fucking klote.
Oud worden is klote...
Dank u voor uw aandacht
quote:In het bos, daar zitten de jagers. En die gaan op je schieten als je daar héél hard gaat schreeuwen
Op zaterdag 31 januari 2004 13:11 schreef flexmeid het volgende:
je kan ook lekker in een stuk bos gaan schreeuwen als je dat zou willen....val je er ook geen andere mee lastig
heb ikzelf ook wel is gedaan en kan enorm opluchten.
lijkt het hier een beetje op?
quote:Zo bedoelde ik het nu ook weer niet... maar het studente leventje is bijna voorbij en wordt het stilletjesaan tijd om te gaan werken en gewoonweg alles doen wat een volwassen zou moeten doen. Dat geeft mij een slecht gevoel, het gevoel van ouder worden. snap je'm, het is niet zo simpel om het uit te leggen.
Op zaterdag 31 januari 2004 13:09 schreef chocolatemoeze het volgende:[..]
huillie. Pas 20...
Er zijn trouwens al mensen die hun leventje mooi in orde hebben voor ze 25 jaar zijn en dat zie ik nog niet gebeuren bij mezelf.
quote:gast, ik ben reeds 26. En ik moet nog steeds stilletjesaan volwassen worden
Op zaterdag 31 januari 2004 13:16 schreef FlipDwerg het volgende:[..]
Zo bedoelde ik het nu ook weer niet... maar het studente leventje is bijna voorbij en wordt het stilletjesaan tijd om te gaan werken en gewoonweg alles doen wat een volwassen zou moeten doen. Dat geeft mij een slecht gevoel, het gevoel van ouder worden. snap je'm, het is niet zo simpel om het uit te leggen.
Er zijn trouwens al mensen die hun leventje mooi in orde hebben voor ze 25 jaar zijn en dat zie ik nog niet gebeuren bij mezelf.
quote:Voila, zo voel ik mij ook... dat als ik 26 ben nog steeds stilletjesaan volwassen ga moeten worden, volgens mij zal ik zelfs altijd zo moeten blijven
Op zaterdag 31 januari 2004 13:17 schreef chocolatemoeze het volgende:[..]
gast, ik ben reeds 26. En ik moet nog steeds stilletjesaan volwassen worden
Mijn broertje had dit ook maar uitte het niet en er slingert hier nog ergens een topic over wat hem overkomen is nu. Ik zeg niet dat dit altijd zo is maar hij heeft toevallig wel een heel specifiek vluchtgedrag ontwikkeld en zit nu echt letterlijk in de goot.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |