abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16731671
Te koop 3.5" Diskettes in verschillende variëteiten:

---Doosjes:---
* 2 ongeopende 10-stuks-doosjes 1.44Mb merk TDK
* 1 ongeopend 10-stuks-doosje 1.44Mb merk Budget

---Losse diskettes ONgestickerd:---
* 30 diskettes 1.44 Mb (kleur zwart)
* 8 diskettes 1.44 Mb (kleur beige)

---Losse diskettes gestickerd (altijd met zachtjes met potlood beschreven geweest, uitgegumd, dus je ziet er weinig van):---
* 34 diskettes 1.44 Mb (kleur zwart)
* 4 diskettes 1.44 Mb (kleur beige)
* 41 diskettes 720 kb (!) (kleur zwart)
* 5 diskettes 720 kb (!) (kleur lichtblauw)

---

Vraagprijs per 1.44 Mb diskette 0,14 EUR (doosje dus 1,40 EUR)
Vraagprijs per 720 kb diskette 0,05 EUR
Diskettes worden goedverpakt verstuurd; porto voor koper...

Wie het eerst komt.... Enneh...geef aan waar je interesse in hebt...

[Dit bericht is gewijzigd door LennyKravitz op 31-01-2004 19:48]

pi_16731752
Ik zou er als ik jou was ook een lokatie in het land aangeven.
dit ivm dat de porto hoger is dan de kostprijs van de diskettes.
pi_16731840
Locatie is Nederland... porto naar heel Nederland is hetzelfde... varieert natuurlijk met hoeveelheid die iemand koopt...

Diskettes worden slechts verstuurd... Zo veel mogelijk als brievenbuspost... niet als pakketje...

[Dit bericht is gewijzigd door LennyKravitz op 31-01-2004 01:50]

pi_16732062
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 01:32 schreef LennyKravitz het volgende:
Locatie is Nederland... porto naar heel Nederland is hetzelfde... varieert natuurlijk met hoeveelheid die iemand koopt...

Wordt zo veel mogelijk als brievenbuspost opgestuurd... niet als pakketje...

Druif!!
Je snapt best dat ik bedoelde dat je je woonplaats er beter even bij kunt zetten, zodat mensen kunnen besluiten de boel op te halen, ipv de ptt te spekken.
pi_16732323
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 01:42 schreef Fester het volgende:

[..]

Druif!!
Je snapt best dat ik bedoelde dat je je woonplaats er beter even bij kunt zetten, zodat mensen kunnen besluiten de boel op te halen, ipv de ptt te spekken.

Heb bij deze mijn vorige reactie aangepast... slechte ervaringen met mensen aan de deur afspreken... (niet op komen dagen, alsnog afdingen). Benzine om op te halen is vaak niet heel veel goedkoper... dan een paar postzegeltjes...
pi_16770002
KICK!

Als iemand een redelijke prijssuggestie heeft...

pi_16786453
De prijs is best redelijk, maar ik denk dat er niet zoveel behoefte is aan diskettes.
pi_16835501
Een trapje omhoog!
pi_16927971
Trapje hoger!
pi_16993965
rotschop!
  zondag 8 februari 2004 @ 12:17:54 #11
80714 ElPatrico2002
werkt aan zijn persoonlijkheid
pi_16994786
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 01:54 schreef LennyKravitz het volgende:

[..]

Heb bij deze mijn vorige reactie aangepast... slechte ervaringen met mensen aan de deur afspreken... (niet op komen dagen, alsnog afdingen). Benzine om op te halen is vaak niet heel veel goedkoper... dan een paar postzegeltjes...

Wat een onzin zeg, als mensen komen om ze op te halen dan zijn ze het al met de prijs eens. Anders kwamen ze echt niet. Als ze dan gaan afdingen, doen ze dat op goed geluk. Laat ze maar weer vertrekken als ze daar aan beginnen.

En als je in Geldrop/Eindhoven woont haal ik ze wel op met de fiets. Als je ze gaat verzenden kan ik ze net zo goed nieuw kopen. Weet ik zeker dat ik 'garantie' heb. En weet ik ook dat ze een betere reis hebben gehad dan bij de TPG. En dan is het echt niet veel duurder meer.

Dus voor mij geld: Ik wil die diskettes heel graag omdat ik ze nodig heb en ze helemaal niet duur zijn. Maar dan wil ik ze wél ophalen.

You cant enjoy light if you havent seen darkness
pi_17005411
quote:
Op zondag 8 februari 2004 12:17 schreef ElPatrico2002 het volgende:

[..]

Wat een onzin zeg, als mensen komen om ze op te halen dan zijn ze het al met de prijs eens. Anders kwamen ze echt niet. Als ze dan gaan afdingen, doen ze dat op goed geluk. Laat ze maar weer vertrekken als ze daar aan beginnen.

En als je in Geldrop/Eindhoven woont haal ik ze wel op met de fiets. Als je ze gaat verzenden kan ik ze net zo goed nieuw kopen. Weet ik zeker dat ik 'garantie' heb. En weet ik ook dat ze een betere reis hebben gehad dan bij de TPG. En dan is het echt niet veel duurder meer.

Dus voor mij geld: Ik wil die diskettes heel graag omdat ik ze nodig heb en ze helemaal niet duur zijn. Maar dan wil ik ze wél ophalen.

Je kunt vinden wat je vind, maar dit is gewoon de manier waarop ik het verkoop, en anders gewoon lekker niet... doei!
  zondag 8 februari 2004 @ 18:30:52 #13
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_17005908
mag dicht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')