abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 30 januari 2004 @ 22:26:00 #1
19194 Oversight
◢◤
pi_16727188
Ik geloof NIET dat er een moslim in nederland bereid is om serieus uitleg te geven, overtuig me hier van mijn ongelijk !

Ben héél benieuwd naar hun uitleg over :

1. Hun "profeet mohammed"
....die een 9 jarig meisje trouwde
en "NAM" ondanks smeekbeden van haar ouders
om "de daad" nog enkele jaren uit te stellen

2. Hun uitleg over het hoofddoekjesverhaal.....
voor zover ik heb kunnen vinden staat er NERGENS
in de koran dat dit zou moeten.....,
WEL staat er dat een vrouw "borst & sieraden"
zou moeten bedekken als een teken van respect naar de profeet,
( en dan nog alleen bij het betreden van een heilige plaats )

3. Wat de VROUWEN die aan zelfmoordacties meedoen
nou eigenlijk krijgen bij aankomst in het paradijs.....
( aan de mannen wordt 99 maagden beloofd...... )

4. Hoe het toch kan dat in "de koran" de eerste 100 bladzijden zijn gewijd aan een omschrijving van welke vreselijke dingen men allemaal met ONGELOVIGEN mag doen.....

IS ER EEN MOSLIM DIE EEN SERIEUS ANTWOORD KAN GEVEN ?

[Dit bericht is gewijzigd door Oversight op 30-01-2004 22:27]

◢◤
pi_16727208
Hmm dit is wel interessant.
Wil ik ook weten eigenlijk, vooral die over wat vrouwelijke zelfmoordaanslagers krijgen...
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
pi_16727323
Nog iets over die zelfmoordenaars: Als het goed is staat er in de koran dat je alleen maar naar de hemel gaat als je als "in één geheel" sterft
maar die gasten die zich opblazen vliegen in 20 stukjes uitelkaar?
hoe komen die dan in de hemel?
Bekijk mij op:
http://fotoboek.fok.nl/user/Clerick
>> Cetnicki pokret Ravne Gore<<
pi_16727348
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 22:32 schreef Clerick het volgende:
Nog iets over die zelfmoordenaars: Als het goed is staat er in de koran dat je alleen maar naar de hemel gaat als je als "in één geheel" sterft
maar die gasten die zich opblazen vliegen in 20 stukjes uitelkaar?
hoe komen die dan in de hemel?
Ja inderdaad, lekker geil in allerlei stukjes bij die maagden
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
  vrijdag 30 januari 2004 @ 22:36:24 #5
80328 BFSkinner
give me childeren
pi_16727461
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 22:26 schreef Oversight het volgende:
Ik geloof NIET dat er een moslim in nederland bereid is om serieus uitleg te geven, overtuig me hier van mijn ongelijk !

hij hield van kleine meisjes, lekker strak...nu is dat verboden

kiest de vrouw zelf voor, moet je dus bij een moslima voor zijn.

99 knapen, wat denk je dan

4. Hoe het toch kan dat in "de koran" de eerste 100 bladzijden zijn gewijd aan een omschrijving van welke vreselijke dingen men allemaal met ONGELOVIGEN mag doen.....

omdat het dan duidelijk is voor moslims...wat men allemaal met ongelovigen mag doen

vast wel, doe je caps wel effe uit, ze houden niet van schreeuwlelijkerds

-Shrink-
  vrijdag 30 januari 2004 @ 22:36:38 #6
19194 Oversight
◢◤
pi_16727472
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 22:32 schreef vdo28 het volgende:

[..]

Ja inderdaad, lekker geil in allerlei stukjes bij die maagden

héél je leven vroom geleefd... kom je als maagd in de hemel,..... wordt je aan een zelfmoordenaar gegeven......
◢◤
pi_16727510
Ik geloof niet dat:

Jezus over water kon lopen.

Water is een metafoor voor gevoel, waar de mensheid toen in verdronk of niet in durfde te springen.

Jezus water in wijn deed veranderen

Water is helder en bevat niets qua kleur. Wijn duid een vermeerdering aan, van kleur en geur. Hij veranderde de collectieve emoties van de mensheid, legde de basis voor de komende 2000 jaar daarna.

pi_16727559
Er loopt al een centraal topic voor dit soort discussies: [Centraal] God, Allah, bijbel, koran, etc. Deel 11.
pi_16727574
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 22:38 schreef The_Shining het volgende:
Ik geloof niet dat:

Water is een metafoor voor gevoel, waar de mensheid toen in verdronk of niet in durfde te springen.

Water is helder en bevat niets qua kleur. Wijn duid een vermeerdering aan, van kleur en geur. Hij veranderde de collectieve emoties van de mensheid, legde de basis voor de komende 2000 jaar daarna.

jezus christus.......dus hij verandert de collectieve emoties van de mensheid

dat is nogal wat
MAN

Listen clearly now
Hello, can you hear me now?
  vrijdag 30 januari 2004 @ 22:42:06 #10
19194 Oversight
◢◤
pi_16727608
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 22:40 schreef thabit het volgende:
Er loopt al een centraal topic voor dit soort discussies: [Centraal] God, Allah, bijbel, koran, etc. Deel 11.
JIJ kan ECHT niet lezen he?

er staat toch
Ik geloof NIET dat: DEEL 2

◢◤
  vrijdag 30 januari 2004 @ 22:43:34 #11
19194 Oversight
◢◤
pi_16727639
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 22:38 schreef The_Shining het volgende:
Ik geloof niet dat:

dus jouw uitleg over de OP is ?.........
◢◤
  vrijdag 30 januari 2004 @ 22:45:00 #12
19194 Oversight
◢◤
pi_16727672
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 22:40 schreef Pharrell het volgende:

[..]

jezus christus.......dus hij verandert de collectieve emoties van de mensheid

dat is nogal wat
MAN

én ?
◢◤
pi_16771456
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 22:26 schreef Oversight het volgende:

nou, dan probeer ik dat als moslima zijnde maar eens.

1. Aisja heeft er nooit moeite mee gehad, net als haar ouders niet. Haar vader heeft haar namelijk aan Mohammed uitgehuwelijkt. Aisja was zelf ook helemaal gek op Mohammed en zij was zijn lievelingsvrouw.

2. er zijn hadiths van de profeet Mohammed (hadiths zijn uitspraken van Mohammed) waarin dit aanbevolen wordt.

3. nou uh, 99 knapen. het paradijs is trouwens nog wel wat meer hoor. maar ja, jij hebt je er ook niet genoeg in verdiept, anders had je al deze vragen ook wel zelf kunnen beantwoorden.

4. als je die eerste pagina's ook echt zelf gelezen had, had je begrepen dat dit over verschillende veldslagen gaat die in die tijd gevochten zijn (zoals de slag bij Badr) en dat er ook staat, dat als de ongelovigen vrede willen en hun aanval staken, moslims NIET door mogen vechten.

zo, nu heb je dus een moslim die een serieus antwoord heeft gegeven.

zondag 1 februari 2004 @ 13:11:49 #14
57917 Dodec
Live op het Fok!-forum
pi_16771638
quote:
Op zondag 1 februari 2004 13:06 schreef lollipop het volgende:
dat als de ongelovigen vrede willen en hun aanval staken, moslims NIET door mogen vechten.
Interessant ... dat moet je die Hamaz vertellen die na iedere vredesbespreking weer iets opblazen.
pi_16800262
ik persoonlijk heb helemaal niets met geloof.. ik geloof wel dat geloof een bakermat is voor onbegrip en agressie.
leuke verwoording is te vinden in het nummer Godvoordomme van osdorp posse.

ik begrijp best dat mensen geloven in "hogere"krachten etc. maar moeten we ons niet eens afvragen hoeveel elende het allemaal wel niet veroorzaakt..

ik weet dat het off-topic is maar opzich toch wel enigsinds relevant.

maandag 2 februari 2004 @ 02:52:21 #16
36311 Pinobot
Te lui voor een echte religie.
pi_16806222
Mohammed is gewoon een pedofiel.
Ik zou ook een hoofddoekje om doen om er als een oud vrouwtje uit te zien.
Het leven is als een pisvlek in de zwarte pantalon van de eeuwigheid.
pi_16806338
quote:

[..]

1. Aisja heeft er nooit moeite mee gehad, net als haar ouders niet. Haar vader heeft haar namelijk aan Mohammed uitgehuwelijkt. Aisja was zelf ook helemaal gek op Mohammed en zij was zijn lievelingsvrouw.

2. er zijn hadiths van de profeet Mohammed (hadiths zijn uitspraken van Mohammed) waarin dit aanbevolen wordt.

3. nou uh, 99 knapen. het paradijs is trouwens nog wel wat meer hoor. maar ja, jij hebt je er ook niet genoeg in verdiept, anders had je al deze vragen ook wel zelf kunnen beantwoorden.

4. als je die eerste pagina's ook echt zelf gelezen had, had je begrepen dat dit over verschillende veldslagen gaat die in die tijd gevochten zijn (zoals de slag bij Badr) en dat er ook staat, dat als de ongelovigen vrede willen en hun aanval staken, moslims NIET door mogen vechten.

maandag 2 februari 2004 @ 21:03:30 #18
19194 Oversight
◢◤
pi_16828232
quote:

[..]

1. ...en hoe kom jij aan deze wetenschap ?
was je erbij toen dit meisje van nog geen 10 jaar oud werd verkracht door deze pedofiel ?
...als jij echt zover bent dat je serieus gelooft dat een 10 jarig meisje het niet erg vind om door een volwassen man verkracht te worden, dan is dat alleen maar overtuigend bewijs van de stelling dat moslims gewoon geen eigen mening hebben....

2. wélke dan ?
ik kan ze niet vinden.....
...en er is toch een heel verschil tussen "aanbevelen"
en "uitmoorden van verwesterde hoeren" als ze besloten hebben om deze "aanbevelingen niet te volgen"...

3.

enig idee hoe dit overkomt bij een normaal denkend mens ?
als je vanuit je geloof anderen vermoord, zul je in de hemel beloond worden.....
dat geloof is dus per definitie vreemdelingenhaat, en zou eigenlijk alleen al om die reden moeten worden uitgebannen.....

4.
Er wordt in de texten helemaal niet gesproken over veldslagen bij bepaalde plaatsen.
ik heb het over de ellenlange bladzijden met definities van ongelovigen, en alle moord en martelpraktijken, waarin de lezer wordt aangemoedigd deze tegen de ongelovigen te gebruiken.

◢◤
pi_16828817
[quote]Op maandag 2 februari 2004 21:03 schreef Oversight het volgende:

[..]

was je erbij toen dit meisje van nog geen 10 jaar oud werd verkracht door deze pedofiel ?
...als jij echt zover bent dat je serieus gelooft dat een 10 jarig meisje het niet erg vind om door een volwassen man verkracht te worden, dan is dat alleen maar overtuigend bewijs van de stelling dat moslims gewoon geen eigen mening hebben....
[/quote

Dat is geen wetenschap dat is een geloof! was jij erbij dat mozes zijn zoon isaak offerde??

Nee dat wordt allemaal aangenomen en daar geloven mensen in.

Beetje raar dat als je vraagt om een serieus antwoord je zo'n reactie teruggeeft.

pi_16829332
quote:
Op maandag 2 februari 2004 21:19 schreef dubba het volgende:

Dat is geen wetenschap dat is een geloof! was jij erbij dat mozes zijn zoon isaak offerde??

Beetje raar dat als je vraagt om een serieus antwoord je zo'n reactie teruggeeft.

Het was Abraham. En hij offerde hem niet.

http://proto.thinkquest.nl/~klb083/isaak.htm

Far better is it to dare mighty things, to win glorious triumphs, even though checkered by failure, than to take rank with those poor spirits who neither enjoy much nor suffer much.
pi_16830194
quote:
Op maandag 2 februari 2004 21:32 schreef SportsIllustrated het volgende:

[..]

Het was Abraham. En hij offerde hem niet.

http://proto.thinkquest.nl/~klb083/isaak.htm

kleine aanvulling:
hij moest hem offeren om zijn liefde voor god te bewijzen maar voordat hij de strot van zn zoon kon doorsnijden gaf god te kennen dat een geit ook voldeed...

waar die onschuldige geit dit aan verdiend had werdt er niet bij vermeld

ontopic
hoofddoeken zijn dus niet verplicht ??? of juist wel ik vind dit interesant omdat in meerdere beroepen je nooit aan de bak zal komen met een hoofddoek, als het enkel een aanbeveling is is er dus geen reden om te verlangen dat een medewerkster die hoofddoek af moet doen in dr functie...

ik persoonlijk zou niet willen dat mijn kind door een peuter juf met hoofddoek wordt geschoold... als de dame gewoon een dame is van buitenlandse komaf is er uiteraard geen bezwaar

When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_16830374
quote:
Op maandag 2 februari 2004 21:53 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

kleine aanvulling:
hij moest hem offeren om zijn liefde voor god te bewijzen maar voordat hij de strot van zn zoon kon doorsnijden gaf god te kennen dat een geit ook voldeed...

waar die onschuldige geit dit aan verdiend had werdt er niet bij vermeld

Klopt, dit staat naar ik meen in het door mij aangehaalde fragment.
Ze hadden de geit ook op kunnen vreten zonder dat het dier iets dergelijks verdiend had.
Far better is it to dare mighty things, to win glorious triumphs, even though checkered by failure, than to take rank with those poor spirits who neither enjoy much nor suffer much.
  maandag 2 februari 2004 @ 21:59:41 #23
19194 Oversight
◢◤
pi_16830438
quote:
Op maandag 2 februari 2004 21:19 schreef dubba het volgende:

[..]

[/quote

iedere moslim die gelooft in de beweringen van een verkrachter van 9 jarige meisjes, zou zich eens achter zijn oren moeten krabben......
eerst verkracht zo'n idioot dat meisje, daarna noemen ze hem ook nog profeet ?

ik was er niet bij dat mozes zijn zoon offerde....
dat heb ik ook nooit gezegd....
ik ken helemaal geen mozes trouwens.......

"dat wordt allemaal aangenomen en daar geloven mensen in"
DAT BEDOEL IK NOU !!!!!!
....en mensen die het NIET geloven mag je :
- vermoorden, verpulveren, uitroeien, met stenen bekogelen, hun familie uitrmoorden, zelfmoordactie, vliegtuig kapen en naar twintower vliegen enz, enz, enz,

ik vroeg toch een serieus antwoord,......

◢◤
pi_16830556
Kan iemand me ook gelijk even vertellen waar in de Bijbel staat dat seks voor het huwelijk niet mag?
pi_16830613
quote:
Op maandag 2 februari 2004 21:57 schreef SportsIllustrated het volgende:

[..]

Klopt, dit staat naar ik meen in het door mij aangehaalde fragment.
Ze hadden de geit ook op kunnen vreten zonder dat het dier iets dergelijks verdiend had.

nope het was een offer... het arme dier is enkel en alleen voor gods plezier afgeslacht...
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')