quote:
Voor wie wil weten waar we het in vredesnaam over hebben: een on-line textabased gangsterspel.
Wat is onze irc-adres
Server: irc.barafranca.com
Channel 1: #fok
Channel 2: #ocfok
Wat is Omerta
Omerta is een online webgame dat zich afspeelt tijden het hoogtij van de Italiaanse maffia in de jaren 30. Je kan geld verdienen door o.a. winkels bestelen, auto's jatten en illegale dingen smokkelen. Als je het goed doet kan je zelfs een misdaadfamilie beginnen en met meerdere mensen georganiseerde misdaad plegen, zoals de stadsbank overvallen.
De site is: http://www.barafranca.com/
Hoe begin ik
In het begin zal het nog wel eens gebeuren dat je even (paar minuten hooguit) de gevangenis ingaat omdat je wordt opgepakt. Je kan er voor kiezen om je straf uit te zitten (en het begin zijn de straffen niet zo lang dus dit is wel aan te raden), maar je kan je ook vrij kopen. In het begin is het nogal frustrerend, je kansen zijn 0, geen crime lukt, je komt constant in de gevangenis en als je eens wat lukt, verdien je een paar dollar. Maar na een dagje merk je dat je kansen aardig zijn gestegen, en je steeds meer verdient, tot na een paar dagen spelen ineens 60.000 dollar verdient aan het jatten van een auto. Het is dus even doorploeteren in het begin, maar daarna gaat het heel hard. Ook kan je dan drank gaan smokkelen, om het echte grote geld te verdienen.
Het sleutelwoord is dus even doorzetten
Er zijn ook families, op dit moment pas vijf, die ook nog eens een verbond hebben maar als het er meer zijn geworden en ze zijn gegroeid zal er ongetwijfeld oorlog ontstaan, en zullen er slachtoffers gaan vallen, je kan namelijk ook mede-spelers vermoorden. In de test-versie van het spel, die iets van twee weken heeft gedraaid, is dat ook gebeurd en ook nu zijn de eerste doden al gevallen.
Onze voorlopige FOK! Familia Doel van de FOK! Familie: we zijn eigenlijk nog geen familie maar we als je mee wilt doen moet je zoveel mogelijk geld in zamelen zodat we een FOK! familia kunnen oprichten/kopen.
Er kunnen dan 50 leden in de familie en hier staat een rijtje die voorlopig in die familie komt.
Waar staan die ranken eigenlijk voor
Rank 01 - Empty-Suit
Rank 02 - Deliveryboy
Rank 03 - Pickpocket
Rank 04 - Associate
Rank 05 - Mobster
Rank 06 - Soldier
Rank 07 - Assasin
Rank 08 - Local Chief
Rank 09 - Chief
Rank 10 - Godfather
tip 1 voor de Booze: à www.booze.tk
tip 2 ook voor de Booze à http://gotti.dinx.be/
tip 3 voor OC (Organised Crime)Omerta OC calculator
tip 4update hier je (geld)gegevens
www.elckwatwils.nl/overig/fok/opstel_omerta_script.txt (wordt gemaakt)
Thanxs to Pinkelmans and Gieling
Special thanxs to Nkjez
quote:is het ook alleen je kan je niet inschrijven als het goed is moet je nog ff mee wachten
Op vrijdag 30 januari 2004 10:04 schreef WheeleE het volgende:
*bookmarkpost*
Klinkt leuk en interessant....
quote:Eerst maar eens alles doorlezen en kijken of ik t een beetje snap
Op vrijdag 30 januari 2004 10:12 schreef Nkjez het volgende:[..]
is het ook alleen je kan je niet inschrijven als het goed is moet je nog ff mee wachten
quote:this is niet zo moeilijk hoor
Op vrijdag 30 januari 2004 10:19 schreef WheeleE het volgende:[..]
Eerst maar eens alles doorlezen en kijken of ik t een beetje snap
.
quote:Weg natuurlijk. Zoek die maar op op IRC als je er uberhaupt op kan/mag komen.
Op vrijdag 30 januari 2004 10:17 schreef poehej het volgende:
waar is de link naar de site van pinkelmans?
Het gaat goed met mij. 40% assassin.
quote:ik kan/mag wel op de site..
Op vrijdag 30 januari 2004 13:54 schreef DaFan het volgende:[..]
Weg natuurlijk. Zoek die maar op op IRC als je er uberhaupt op kan/mag komen.
Het gaat goed met mij. 40% assassin.
[Dit bericht is gewijzigd door Jipje op 30-01-2004 17:17]
quote:De Fok familie is er nog niet. Vaak als je een familie wil joinen kost het of geld, of je moet een bepaalde rang hebben.
Op vrijdag 30 januari 2004 17:07 schreef Jipje het volgende:
Ik ben ondertussen al Mobster! (FokJipje) Maar in welke plaats zit de Fok!Familie?
en hoe kom ik erbij en hoe werkt dat uberhaupt.. met die families....?
quote:sorry net gedaan
Op vrijdag 30 januari 2004 22:14 schreef Nkjez het volgende:
iemand zin om een oc te doen??
[Dit bericht is gewijzigd door JorricK op 30-01-2004 22:25]
quote:wtf ben ook dood
Op vrijdag 30 januari 2004 22:47 schreef JimmyJames het volgende:
Ik ben vermoord, weet niet door wie, kan iemand dat ff naar checken ? mijn nick : methodman
quote:Beetje vaag. Jij nouveau rich? Dat betekent max 100k? Dus killer kan er max. 50k uitgehaald hebben. Beetje weinig gezien het aantal kogels dat ie nodig heeft gehad...
Op vrijdag 30 januari 2004 22:47 schreef JimmyJames het volgende:
Ik ben vermoord, weet niet door wie, kan iemand dat ff naar checken ? mijn nick : methodman
mijn specs:
quote:Hope that's enough to show i'm serious
Name Neejoh
ID number 5710
Level Ordinary user
Money in cash $129,375
Money in bank account $4,450,000
Rank Assassin
Start date 11-01-2004 16:24:34
____
Rank progress 74.42%
Health 100%
Position: #552
You have all the protection you could wish for
You have 4 bodyguards
Tommy Gun Assault Rifle - 300 bullets
Douglas DC-3
[Dit bericht is gewijzigd door Neejoh op 31-01-2004 01:34]
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 00:44 schreef Neejoh het volgende:
Ok, ik zit er aan te denken om te joinen in de fam... Dunno of er nog plaatzen over zijn? (geen zin 15 topics door te lezen hehe)mijn specs:
[..]Hope that's enough to show i'm serious
En witnessstatements worden aan een willekeurig iemand gegeven die op de zelfde plaats was en online was tijdens de moord.
En als je in de familie zit krijgt een familielid ook een statement als hij aan de eerstegenoemde voorwaarde voldoet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |