En ja, tuurlijk moet-ie ook je vriend zijn. In principe moet je met alles bij 'm terecht kunnen, al blijven er natuurlijk onderwerpen die je liever met vriendinnen of vrouwen in het algemeen bespreekt.
Het belangrijkste is dat je je bij je partner helemaal op je gemak voelt en 100% jezelf kunt zijn. Als je continue op je tenen moet lopen om maar te voldoen aan het beeld zoals hij het wenst.... foute boel.
De ideale man voor mij is hij, die aan de ene kant een 'echte vent' is (geen watje/doetje), maar die toch ook een beetje kwetsbaar is.
En zowiezo: looks vind ik minder belangrijk dan persoonlijkheid
quote:Sorry, ben ik dus echt niet met je eens. Op het uiterlijk ben je juist heel snel uitgekeken, terwijl persoonlijkheid kan blijven boeien.
Op donderdag 29 januari 2004 22:36 schreef GuitarMaistro het volgende:
Vrouwen vallen op uiterlijk. Simpel. Hoe je bent boeit niet, dat gaat pas na een tijdje uitmaken......
quote:Geloof je t zelf??
Op donderdag 29 januari 2004 22:35 schreef phluphy het volgende:
En zowiezo: looks vind ik minder belangrijk dan persoonlijkheid
[Dit bericht is gewijzigd door GuitarMaistro op 29-01-2004 22:39]
quote:Uiterlijk en poen. Oh ja, ze willen de man ook "onder de duim" kunnen houden. Dat was ook heel belangrijk in al de gesprekken die ik heb overhoord.
Op donderdag 29 januari 2004 22:36 schreef GuitarMaistro het volgende:
Vrouwen vallen op uiterlijk. Simpel. Hoe je bent boeit niet, dat gaat pas na een tijdje uitmaken......
quote:Klopt. Innerlijk is hetgeen wat 2 mensen langer bij elkaar houdt en wat ook echte liefde genoemd wordt. Helaas is de werkelijkheid dat het beginstadium voor 99% uiterlijk is....
Op donderdag 29 januari 2004 22:38 schreef phluphy het volgende:[..]
Sorry, ben ik dus echt niet met je eens. Op het uiterlijk ben je juist heel snel uitgekeken, terwijl persoonlijkheid kan blijven boeien.
quote:Misschien geldt dat voor de groentjes.... ik denk dat je na enkele ervaringen wel beter weet.
Klopt. Innerlijk is hetgeen wat 2 mensen langer bij elkaar houdt en wat ook echte liefde genoemd wordt. Helaas is de werkelijkheid dat het beginstadium voor 99% uiterlijk is....
quote:Nou, ik wil mijn vent echt niet onder de duim kunnen houden hoor
Op donderdag 29 januari 2004 22:39 schreef Sovereign het volgende:[..]
Uiterlijk en poen. Oh ja, ze willen de man ook "onder de duim" kunnen houden. Dat was ook heel belangrijk in al de gesprekken die ik heb overhoord.
Verder moet ie sexy zijn, gepassioneerd over iets (maakt dan niet zoveel uit WAT, als ie maar ergens enthousiast over kan worden) beetje stout, zorgzaam (maar niet te zijden-sokkerig, zo nodig moet ie me ook een trap onder mijn hol geven als ik loop te miepen) beschermend, "his own person" respect afdwingen bij andere mensen, kortom een Echte Man, die soms ook een klein jongetje mag zijn, maar alleen bij mij
En ik heb hem al
quote:Ik denk dat dat voor iedereen geldt, ook voor de ervarenen, misschien onbewust, maar jij zult het ook hebben....
Op donderdag 29 januari 2004 22:43 schreef phluphy het volgende:[..]
Misschien geldt dat voor de groentjes.... ik denk dat je na enkele ervaringen wel beter weet.
quote:"Vroeger" misschien, nu niet meer.
Op donderdag 29 januari 2004 22:44 schreef GuitarMaistro het volgende:
[..]
Ik denk dat dat voor iedereen geldt, ook voor de ervarenen, misschien onbewust, maar jij zult het ook hebben....
quote:Ik geloof je lekker toch niet
Op donderdag 29 januari 2004 22:46 schreef phluphy het volgende:[..]
"Vroeger" misschien, nu niet meer.
quote:Uitzondering op de regel dan.
Op donderdag 29 januari 2004 22:44 schreef Vivi het volgende:
Nou, ik wil mijn vent echt niet onder de duim kunnen houden hoor![]()
quote:oehhhh sexy
Op donderdag 29 januari 2004 22:48 schreef GuitarMaistro het volgende:
Ik geloof je lekker toch niet
quote:je vergeet "well endowed"..
Op donderdag 29 januari 2004 22:44 schreef Vivi het volgende:[..]
Nou, ik wil mijn vent echt niet onder de duim kunnen houden hoor
Ben juist op hem gevallen omdat ie iets ongrijpbaars heeft!
Verder moet ie sexy zijn, gepassioneerd over iets (maakt dan niet zoveel uit WAT, als ie maar ergens enthousiast over kan worden) beetje stout, zorgzaam (maar niet te zijden-sokkerig, zo nodig moet ie me ook een trap onder mijn hol geven als ik loop te miepen) beschermend, "his own person" respect afdwingen bij andere mensen, kortom een Echte Man, die soms ook een klein jongetje mag zijn, maar alleen bij mij
En ik heb hem al
quote:hahahaha, gekke trien, n man moet onder de duim te houden zijn las ik net, dus ja, als ik je nie geloof ben ik een foute jongen
Op donderdag 29 januari 2004 22:49 schreef phluphy het volgende:[..]
oehhhh sexy
quote:Ik krijg zo het idee dat elke post van jou in R&P altijd wel het mannelijk geslachtsdeel op een of andere manier erbij betrekt.
Op donderdag 29 januari 2004 22:50 schreef milagro het volgende:
je vergeet "well endowed"..
quote:klopt, klootzak gebruikte ik net nog in een ander topic hier in R&P, is weer eens wat anders dan een grote lul.
Op donderdag 29 januari 2004 22:52 schreef Sovereign het volgende:[..]
Ik krijg zo het idee dat elke post van jou in R&P altijd wel het mannelijk geslachtsdeel op een of andere manier erbij betrekt.
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 22:52 schreef Frenkie het volgende:
Vrouwen willen gewoon iets wat ze niet kunnen krijgen.Sim-pel
quote:Je bent ook zo lekker oppervlakkig en voorspelbaar.
Op donderdag 29 januari 2004 22:54 schreef milagro het volgende:klopt, klootzak gebruikte ik net nog in een ander topic hier in R&P, is weer eens wat anders dan een grote lul.
quote:Dan heb je of superveel geluk gehad, of je onderschat je uiterlijk....
Op donderdag 29 januari 2004 22:51 schreef sappie3 het volgende:
Zelf heb ik mn uiterlijk niet echt mee, terwijl ik een hele mooie vrouw heb. Ze zou iedere vrijgezelle jongen kunnen krijgen die ze wil. Bij ons was het zo dat we op het juiste tijd op het juiste plaats met elkaar in contact kwamen, en het klikte echt meteen. We hadden meteen veel plezier met elkaar. Als ik haar had ontmoet in een discotheek zou ik niet eens op haar af stappen (zou bij voorbaat kansloos zijn)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |