Pas nog gelezen dat het de goede kant weer op ging, de behandeling sloeg aan en ze hadden goede hoop op herstel..het mocht niet zo zijn.
quote:
Edwin Jansen bevestigde het vervelende nieuws: "Ik doe verder geen mededelingen over de aard van de kanker. Ik zeg alleen dat deze ziekte enige tijd geleden bij haar is geconstateerd. Guusje is behandeld en nu herstellende. "Ik laat het aan Guusje en Dinand zelf over er meer over te vertellen als het herstelproces wat verder is."
quote:
Vorig jaar werden Dinand en zij ouders van zoontje Dean Maddy. Het kereltje wordt in juni 1 jaar. Hij is genoemd naar Maddy, een goede vriendin van Dinand die aan kanker overleed.
Het is voor alle nabestaanden erg maar mijn hart gaat uit naar Dean Maddy, zo jong zonder moeder
Edit: ja dus, zie een paar posts terug..
[Dit bericht is gewijzigd door TechnoHead op 29-01-2004 14:46]
quote:En dat weet zomaar de eerste de beste Pikkebaas. Een beetje een "sensatie post"
Op donderdag 29 januari 2004 14:44 schreef Pikkebaas het volgende:
Het schijnt te zijn veroorzaakt door de hormonen die ze heeft geslikt om zwanger te kunnen worden. Ze was verminderd vruchtbaar.
quote:Is het minder erg voor kinderen die hun ouders wel kenden dan
Op donderdag 29 januari 2004 14:44 schreef Twiggy het volgende:
Wat afschuwelijk zeg. Ik hoorde het net op de radio en schrok enorm van het nieuws. Wat vreselijk ook voor zo'n kind dat hij z'n moeder nooit zal kennen.
quote:Sjek.
Op donderdag 29 januari 2004 14:46 schreef TechnoHead het volgende:
Ik hoorde van een collega dat Dinand een vorige vriendin ook al heeft verloren aan kanker.. Kan iemand dat bevestigen?
De middelste naam van hun zoontje is dan ook naar haar vernoemd.
quote:Klopt. Guusje Nederhorst overleden
Ik hoorde van een collega dat Dinand een vorige vriendin ook al heeft verloren aan kanker.. Kan iemand dat bevestigen?
quote:quote:
Maddy dus?
quote:Bron : Story
Op donderdag 29 januari 2004 14:46 schreef Thedoctor het volgende:[..]
En dat weet zomaar de eerste de beste Pikkebaas. Een beetje een "sensatie post"
quote:Is ook zo, kindje van Guusje en Dinand is ernaar vernoemd.
quote:Het komt dan ook uit de sensatie-bladen.
Op donderdag 29 januari 2004 14:46 schreef Thedoctor het volgende:[..]
En dat weet zomaar de eerste de beste Pikkebaas. Een beetje een "sensatie post"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |