abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 7 februari 2004 @ 01:34:41 #101
15660 chocolatemoeze
Is that a gun in your pocket?
pi_16962549
legendarisch Hepyro.

Make it count

Humans should not attempt to fire this gun without the gun being secured. Failure to do so will result in serious injury or death. - Charlie don't surf!
  zaterdag 7 februari 2004 @ 01:36:20 #102
54847 inspiral
poor misguided fool
pi_16962564
Tss dit begint nu toch wel echt op een soap te lijken.
Hou eens op met dat misplaatst zelfmedelijden en de zielige ridder te spelen. Je maakt jezelf gewoon compleet belachelijk op deze manier in mijn ogen.
I hate to be loved, but I need to feel wanted || [url=http://www.barflyonline.co.uk/]Barfly[/url], best unsigned UK band around
pi_16962574
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 01:33 schreef Dr.Daggla het volgende:
Niets te danken, ik hoop dat je er daadwerkelijk wat mee doet.. .
Mede dankzij jou zal ik proberen dat tot een feit te maken echt tof dat je verder kijkt dan de meeste anderen hier en me ook serieus neemt waarvoor dank
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 01:34 schreef chocolatemoeze het volgende:
legendarisch Hepyro.

Make it count

Het zal niet altijd even makkelijk zijn maar ik dwing me er toe om het ook waar te maken
pi_16962700
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 01:36 schreef inspiral het volgende:
Tss dit begint nu toch wel echt op een soap te lijken.
Hou eens op met dat misplaatst zelfmedelijden en de zielige ridder te spelen. Je maakt jezelf gewoon compleet belachelijk op deze manier in mijn ogen.
Mensen zoals jij zal ik niet missen want die hebben gewoon geen pedagogisch inzicht en dan heb ik er verder ook weinig aan dus wat je van mij denkt maakt me dan niet echt veel uit..
pi_16962768
Hepyro, ik vind het leuk om mezelf in jouw posts terug te zien.

Mag ik dan nogmaals iets zeggen

Laat voorlopig zaken over jezelf rusten. En dan bedoel ik eigenlijk alles. Zet wel terug in je sig dat topic over je "aandoening" / "ziekte", maar kom er nergens meer op terug. Lurk rustig en post af en toe wat. Zo ben ik ook begonnen. Gewoon ergens op reageren en dan niet over mezelf zeg maar. Stel een topic over een auto. Goh, inderdaad mooie auto.

Reageer op de tekst en niet op de user enz. enz. Het is al vaker gezegd, maar ik hoop dat het eens lukt

En zoals jezelf aangeeft: veel mensen denken negatief over je. So what. Het is lastig. But let it go.

Ik heb ook aanvaringen gehad en denk ook bij mezelf: ach.... de een heeft een beetje gelijk gehad, en de ander kan aan het gas, maar boeiend.

Dusseh, voorlopig geen topics meer openen en negatieve dingen

pi_16962788
eej kerel, ik zei laatst toch dat je naar je nest moest gaan omdat je de volgende dag er spijt van zou krijgen!

enne, nogmaals sterkte en veel plezier hier op het forum!

Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
  zaterdag 7 februari 2004 @ 01:55:11 #107
54847 inspiral
poor misguided fool
pi_16962846
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 01:44 schreef Hepyro het volgende:
Mensen zoals jij zal ik niet missen want die hebben gewoon geen pedagogisch inzicht en dan heb ik er verder ook weinig aan dus wat je van mij denkt maakt me dan niet echt veel uit..
Dat hoeft verder ook niet. Maar heb je zelf niet in de gaten dat je een beetje erg ongeloofwaardig aan het worden bent door continue op je woorden terug te moeten komen? En dan kun je hoog van de toren blazen en schermen met psychische problemen. Je plaatst jezelf in die zielige rol en wil begrip van anderen. Ik ben bang dat je die op deze manier niet al te vlug zult krijgen. Althans van mij niet
I hate to be loved, but I need to feel wanted || [url=http://www.barflyonline.co.uk/]Barfly[/url], best unsigned UK band around
pi_16962887
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 01:55 schreef inspiral het volgende:

[..]

Dat hoeft verder ook niet. Maar heb je zelf niet in de gaten dat je een beetje erg ongeloofwaardig aan het worden bent door continue op je woorden terug te moeten komen? En dan kun je hoog van de toren blazen en schermen met psychische problemen. Je plaatst jezelf in die zielige rol en wil begrip van anderen. Ik ben bang dat je die op deze manier niet al te vlug zult krijgen. Althans van mij niet

Zie Hepyro, hij zegt letrterlijk wat ik bedoelde in mijn post. Lay low, geen woord over je "aandoening" gewoon lurken en langzaam posten. dus feitelijk de aandacht van jezelf weghalen enz. enz. Desnoods inderdaad op lege posts reageren met: leuke auto, mooie vrouw. Zo rol je er langzaam in, hoef je je niks van anderen aan te trekken en zien anderen uiteindelijk dat je rustig reageerd. Het is dan misschien wel inhoudsloos, maar het maakt je mogelijk geloofwaardiger.

want inderdaad constant typen: ik ga m'n leven verbeteren ---> SHOW ME

pi_16962971
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 01:49 schreef Nimitz het volgende:
Hepyro, ik vind het leuk om mezelf in jouw posts terug te zien.
Dankje, wel grappig dat je jezelf ziet in mijn posts
quote:
Mag ik dan nogmaals iets zeggen
Jij altijd
quote:
Laat voorlopig zaken over jezelf rusten. En dan bedoel ik eigenlijk alles.
Het zal moeite kosten (vooral als mensen like geen namen noemen negatief reageren) maar ik probeer voor mezelf dan gewoon in te zien dat ze niet beter weten en zich ook niet kunnen inleven in mij.
quote:
Zet wel terug in je sig dat topic over je "aandoening" / "ziekte", maar kom er nergens meer op terug.
Ga ik ook zodadelijk doen hoor en ik kom er alleen op terug als mensen duidelijk niet begrijpen danwel respecteren dat ik 'anders' ben dan anderen (ik zet er dan ook bij lees mijn sig o.a. bij de user geen namen noemen, maar van hem verwacht ik ook geen 'inzicht' in dit soort dingen, daar is hij het type niet voor.

Voor zover mogelijk probeer ik het te vermijden om t te vermelden tenzij ik posts aan mij zie die duidelijk wijzen op het feit dat ze me totaal niet snappen

quote:
Lurk rustig en post af en toe wat. Zo ben ik ook begonnen. Gewoon ergens op reageren en dan niet over mezelf zeg maar. Stel een topic over een auto. Goh, inderdaad mooie auto.
Ik lurk ook meer dan dat ik post maar ik snap wel wat je bedoeld en soms meng ik me gewoon in topics waar ik acheraf beter weg had kunnen blijven, iig bedankt voor je tips
quote:
Reageer op de tekst en niet op de user enz. enz. Het is al vaker gezegd, maar ik hoop dat het eens lukt
Ik hoop ook dat het mij gaat lukken..en wil het ook waarmaken maar in de praktijk blijkt het toch verdomde moeilijk te zijn en ik reageer vaak persoonlijk (wat je al zegt op de user) zoiets moet ik ook proberen aan mezelf aan te passen en dat kost helaas tijd
quote:
En zoals jezelf aangeeft: veel mensen denken negatief over je. So what. Het is lastig. But let it go.
Dat is ook een van mijn struikelblokken, ik zie het dan zo negatief dat ik het voor mezelf ga verkloten (soort zelfstraf) en daarmee een ban 'scoor' om de mogelijkheid tot posten mezelf te laten ontnemen, ookal heb ik er later spijt van.

Er zijn users waarbij het me rete veel moeite kost om me in te houden (neem een geen namen noemen bijv) omdat die gewoon uber gemeen reageren en me proberen uit te lokken in de hoop dat ik 'hap' zodat ik weer in de ban word gedaan (Wat uiteindelijk hun doel is)

quote:
Ik heb ook aanvaringen gehad en denk ook bij mezelf: ach.... de een heeft een beetje gelijk gehad, en de ander kan aan het gas, maar boeiend.
Zou graag jou ervaringen eens willen weten en snap ook je redenatie maar zover ben ik (nog) niet helemaal maar ik kom wel een stapje dichterbij.
quote:
Dusseh, voorlopig geen topics meer openen en negatieve dingen
Ik zal mijn best gaan doen

ik ga zo mijn email weer in mijn profiel zetten dus voel je de behoefte om te mailen dan kan dat

[Dit bericht is gewijzigd door nikky op 07-02-2004 02:26]

pi_16963017
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 01:50 schreef laffer het volgende:
eej kerel, ik zei laatst toch dat je naar je nest moest gaan omdat je de volgende dag er spijt van zou krijgen!
Hej Laffer! Je hebt gelijk man, ik was gewoon te geforceerd bezig en dan ben ik nou eenmaal niet meer te stoppen maargoed, zo leer ik iedere dag weer bij.
quote:
enne, nogmaals sterkte en veel plezier hier op het forum!
Dankje man! Ik wil echt lekker gaan posten hier en zeker ook eens naar een meeting gaan maar dan wil ik wel een beetje aan mezelf gaan werken en de reputatie van 'stalker' wegpoetsen
pi_16963230
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 02:06 schreef Hepyro het volgende:

[..]

Hej Laffer! Je hebt gelijk man, ik was gewoon te geforceerd bezig en dan ben ik nou eenmaal niet meer te stoppen maargoed, zo leer ik iedere dag weer bij.
[..]

Dankje man! Ik wil echt lekker gaan posten hier en zeker ook eens naar een meeting gaan maar dan wil ik wel een beetje aan mezelf gaan werken en de reputatie van 'stalker' wegpoetsen

komt wel goed met jou!!
Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
pi_16963253
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 02:23 schreef laffer het volgende:

[..]

komt wel goed met jou!!

Als jij het zegt als 'die hard fokker' dan moet ik daarmee wel instemmen ik zal je vast weleens zien IRL zal een tijdje duren maar het gaat een × gebeuren
pi_16963314
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 02:25 schreef Hepyro het volgende:

[..]

Als jij het zegt als 'die hard fokker' dan moet ik daarmee wel instemmen ik zal je vast weleens zien IRL zal een tijdje duren maar het gaat een × gebeuren

tuurlijk, en naar een meeting gaan is in het begin best wel eng maar geloof me, het is super gezellig!!
en ik kan het beamen, ik ben zelf absoluut geen voorbeeldige user hier!

ik heb zelfs heel fok over me heen gekregen tijdens m`n flamen!

en in het echie ( IRL) drinken we gezellig een slok met elkaar!!

kijk maar wanneer je een keertje naar een meeting komt!

pi_16963522
Wat een ongelooflijke kneus vind ik jou zeg.
Op zich, ongeacht hoe men erover denkt, houd ik relatief redelijk veel rekening met mensen met psychische problemen.
Maar jij bent voornamelijk een zielig aandachtstrekkertje dat m.b.v. een psychische aandoening aandacbt probeert te scoren.
Jochie, zoals ik je gisteren zag, dat had niets met een "ziekte" te maken, je was gewoon hopeloos op zoek naar aandacht.
Ik ben het er dan ook echt wel mee eens dat je hulp moet zoeken, maar het ziektebeeld dat je nu schetst is compleet ongeloofwaardig.
Maar dat jij zo'n zielig, irritant, zwakbegaafd kutmongooltje bent dat een willekeurige, mentale ziekte als excuses aangrijpt is tekenend voor je.
Ik zal dan ook mijn best doen om je resterende verblijf op Fok zo problematisch mogelijk te maken, vuil kutkind dat de aandacht van zijn ouders nog niet waard is.

disclaimer: Diedereen tegenwoordig het "psychologische aandoeningsexcuses" aangrijpt om onder veroordelingen uit te komen begin ik nogal zat te worden.
Als het in dit tempo doorgaat zal ik ook even mijn banwaardige originaliteit loslaten en vervolgens met zo'n baggerexcuses komen.

I was an atheist until I realized I was God
pi_16963561
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 02:49 schreef kastanova het volgende:
Op zich, ongeacht hoe men erover denkt, houd ik relatief redelijk veel rekening met mensen met psychische problemen.
Maar jij bent voornamelijk een zielig aandachtstrekkertje dat m.b.v. een psychische aandoening aandacbt probeert te scoren.
Jochie, zoals ik je gisteren zag, dat had niets met een "ziekte" te maken, je was gewoon hopeloos op zoek naar aandacht.
Ik ben het er dan ook echt wel mee eens dat je hulp moet zoeken, maar het ziektebeeld dat je nu schetst is compleet ongeloofwaardig.
Maar dat jij zo'n zielig, irritant, zwakbegaafd kutmongooltje bent dat een willekeurige, mentale ziekte als excuses aangrijpt is tekenend voor je.
Ik zal dan ook mijn best doen om je resterende verblijf op Fok zo problematisch mogelijk te maken, vuil kutkind dat de aandacht van zijn ouders nog niet waard is.

disclaimer: Diedereen tegenwoordig het "psychologische aandoeningsexcuses" aangrijpt om onder veroordelingen uit te komen begin ik nogal zat te worden.
Als het in dit tempo doorgaat zal ik ook even mijn banwaardige originaliteit loslaten en vervolgens met zo'n baggerexcuses komen.

Ik kan niet anders dan het hier een beetje mee eens zijn. (behalve het 'verblijf zo problematisch mogelijk maken gedeelte', omdat ik dat soort dingen niet doe).
Ik vind het niet van respect getuigen ten opzichte van de mensen die echte psychische problemen hebben.

Maar so be it, ik maak er geen woord meer aan vuil..

pi_16963565
quote:

† In Memoriam † zaterdag 7 februari 2004 @ 02:59:54 #117
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_16963592
quote:
Wat heeft hij jou misdaan eigenlijk?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_16963625
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 02:59 schreef Cynix ® het volgende:
Wat heeft hij jou misdaan eigenlijk?
Weinig tot niets, maar ik krijg als barman telkens de meest ranzige verhalen over me heengestort die wél realistisch en ernstig zijn, daarom erger ik me nogal aan mensen die van de meest simpele dingen een zelfmoordwaardig probleem maken.
Bij dit soort mensen heb ik het altijd het idee: Stop aub met het op deze krampachtige manier van aandacht zoeken en ga op zoek naar betere en realistischere oplossing óf bluf niet en maak er echt een eind aan .
I was an atheist until I realized I was God
pi_16963642
Na overleg doe ik hier een slotje op. Hepyro, dit wordt niets en ik sluit 'm voor jou af.

Verder commentaar kan in mijn mailbox.

Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')