ps. het zou ook makkelijker zijn om aan het begin naar het geslacht te vragen dan steeds: ja (man)
ja (vrouw)
nee (man)
nee (vrouw)
Heb jij seks voor het huwelijk gehad?
je weet toch al hoe oud iemand is?
Wat een k*t enquete zeg. Ga die eerst maar verbeteren.
[Dit bericht is gewijzigd door SterkStaaltje op 29-01-2004 00:13]
quote:Spam, hoe kom je daar nou weer bij, is gewoon een enquete.
Op donderdag 29 januari 2004 00:09 schreef deepthroat het volgende:
spam, slotje.
WTF? wat is dat, ware liefde wacht?
[Dit bericht is gewijzigd door SterkStaaltje op 29-01-2004 00:11]
quote:Tis een combi
Op donderdag 29 januari 2004 00:08 schreef StrayDog het volgende:
O ik dacht een onderzoekje naar spam
Whahahahaha
je was me voor
quote:uit de FAQ: Spamtopics. Spamtopics zijn topics die dienen ter promotie van een site, een product, of iets anders.
Op donderdag 29 januari 2004 00:10 schreef Sakura het volgende:[..]
Spam, hoe kom je daar nou weer bij, is gewoon een enquete.
daarom dus.
quote:sinds wanneer is een enquete een promotie?
Op donderdag 29 januari 2004 00:13 schreef deepthroat het volgende:[..]
uit de FAQ: Spamtopics. Spamtopics zijn topics die dienen ter promotie van een site, een product, of iets anders.
daarom dus.
quote:Dan stop je nu toch bij die vraag? Nu is je enquete niet representatief en straks denken we allemaal nog dat er in de kerk niet over seks gepraat wordt?
Op donderdag 29 januari 2004 00:14 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Wel dom dat je die vraag van de kerk niet kan overslaan, ik heb nu maar 'nee' geantwoord. Omdat er wel meerdere mensen dit probleem gaan hebben is je enquete voor deze vraag al niet representatief.
quote:Was mijn eerste gedachte ook al, maar enquete is opgesteld door Jos Kluiver. Ik kwam hem alleen maar tegen op het wereldwijde spinneweb, en heb er zelf niets mee te maken, maar vond het wel grappig hem hier te posten.
Op donderdag 29 januari 2004 00:14 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Wel dom dat je die vraag van de kerk niet kan overslaan, ik heb nu maar 'nee' geantwoord. Omdat er wel meerdere mensen dit probleem gaan hebben is je enquete voor deze vraag al niet representatief.
quote:aangezien je wel op anderen kan reageren en niet op mijn verzoek gaat dit topic dicht. ik heb net duidelijk gevraagt of je je openingspost wat duidelijker wou maken met wat de enquete inhoud en waarvoor het dient.
Op donderdag 29 januari 2004 00:17 schreef Sakura het volgende:[..]
sinds wanneer is een enquete een promotie?
zo komt het namelijk idd over als spam.
reageren hierop kan in Moderating Methods GC - Deel 6. of je kan me mailen op nikkyATfok.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |