abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16662181
Ga al een tijd met een meid om en het gaat best goed!
Ken haar al heel lang en heb vroeger ook al eens iets met haar gehad toen we 16-17 waren.
Wil haar nu ook weer om verkering vragen zoals dat vroeger ook ging maar kan op het moment geen leuke manier verzinnen omdat te doen.
De creativiteit ist er even uit zullen we maar zeggen!

Ben erg benieuwd of de fokkertjes met wat leuke originele ideeén kunnen komen.

Mede voogdijhouder gurlie
pi_16662230
dat vraag je toch niet? dat gebeurt toch je kunt iemand natuurlijk wel zeggen wat je van haar vind en voelt en daar een antwoord op verwachten...
  woensdag 28 januari 2004 @ 17:38:42 #3
56875 dalet
zoekt altijd de grens op :)
pi_16662273
"Weet je nog die tijd....toen wij 16 en 17 jaar waren...., ik vond je toen al geil en nu nog steeds.....zullen we die tijd weer eens overdoen?? Best wel zin in eigenlijk"
If it ain't Dutch... It ain't much!
pi_16662298
Owwwww wat heerlijk ouderwets !!!

Officieel verkering vragen ... ik ben voor en ga even voor je nadenken of ik iets creatiefs weet

And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  woensdag 28 januari 2004 @ 17:40:42 #5
69315 raistlin6
Met dank aan Olga (heldin)
pi_16662331
ah wat leuk, ik heb besloten dat morgen ook te gaan doen bij een meisje waar ik verliefd op ben.
ik ga een briefje geven:

wil je verkering met me?

[ ] ja
[ ] nee
[ ] misschien

misschien een optie?

Shiz@autocorrectie"Als er een nieuwsicoon staat, foto-onderschrift, elk woord goed gespeld is en quotes kloppen en er staat 'Ik heb geen het is wanneer blijkt dat gisteren voor de dag dan dat kan ik weet toe maar anders ja veel', mis ik het."
pi_16662346
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 17:40 schreef raistlin6 het volgende:
ah wat leuk, ik heb besloten dat morgen ook te gaan doen bij een meisje waar ik verliefd op ben.
ik ga een briefje geven:

wil je verkering met me?

[ ] ja
[ ] nee
[ ] misschien

misschien een optie?

Drie opties zelfs.
  woensdag 28 januari 2004 @ 17:41:49 #7
69315 raistlin6
pi_16662362
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 17:41 schreef PrivateRyan het volgende:

[..]

Drie opties zelfs.

correct, uw analytisch vermogen is klaarblijkelijk nog goed aanwezig
Shiz@autocorrectie"Als er een nieuwsicoon staat, foto-onderschrift, elk woord goed gespeld is en quotes kloppen en er staat 'Ik heb geen het is wanneer blijkt dat gisteren voor de dag dan dat kan ik weet toe maar anders ja veel', mis ik het."
  woensdag 28 januari 2004 @ 17:41:50 #8
32266 thetruth
juvat inconcessa voluptas
pi_16662400
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 17:41 schreef PrivateRyan het volgende:

[..]

Drie opties zelfs.

Nog een optie erbij?

4] Ik denk er nog even over na.. / ik weet niet wat ik wil..

Verkering vragen? Man kom op dat deed je toen je op de basisschool zat!

En als ze wat wil.. dan moet je het initiatief nemen, en dan merk je het wel..

[Dit bericht is gewijzigd door Koen0s op 28-01-2004 17:44]

woensdag 28 januari 2004 @ 17:44:06 #10
69315 raistlin6
pi_16662437
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 17:42 schreef Koen0s het volgende:

[..]

Nog een optie erbij?

4] Ik denk er nog even over na.. / ik weet niet wat ik wil..

Verkering vragen? Man kom op dat deed je toen je op de basisschool zat!

optie 4 valt onder misschien, maar dat is juist leuk om dat te doen op de basisschoolmanier, ik vind het in ieder geval wel iets hebben. zal als jullie er veel behoefte aan hebben ook het resultaat wel in dit topic gooien morgennacht
pi_16662493
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 17:40 schreef raistlin6 het volgende:
ik ga een briefje geven:

wil je verkering met me?

[ ] ja
misschien een optie?

Heb je bericht iets veranderd maar ik denk dat dit wat beter is
  woensdag 28 januari 2004 @ 17:46:38 #12
61996 MisszJ
You can look but...
pi_16662501
Op je knieen
It's never where you think you'll find it
http://fotoboek.fok.nl/user.fok?id=61996
  woensdag 28 januari 2004 @ 17:47:11 #13
69315 raistlin6
pi_16662514
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 17:46 schreef Rouser het volgende:

[..]

Heb je bericht iets veranderd maar ik denk dat dit wat beter is

hehe, ik zal het meenemen in mijn overwegingen, dank je...
maar ts, vind je het een goed idee, en zo nee, waarom niet?
pi_16662546
Optie 5:

[] NEE, rot op, engerd, anders doe ik aangifte!

I cna ytpe 300 wrods pre mniuet!!!
pi_16662553
Als iemand mij om verkering zou vragen zou ik per definitie nee zeggen. Wie het ook is.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 28 januari 2004 @ 17:49:46 #16
69315 raistlin6
pi_16662581
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 17:48 schreef Isabeau het volgende:
Als iemand mij om verkering zou vragen zou ik per definitie nee zeggen. Wie het ook is.
profiel bekeken, ik hoef me nog geen zorgen te maken, maar waarom zou je dan per definitie nee zeggen?

[Dit bericht is gewijzigd door raistlin6 op 28-01-2004 17:50]

pi_16662585
Zorg dat jullie alleen thuis zijn en koop een paar rozen...
Pluk daar de blaadjes vanaf en maak een spoor van rozenblaadjes naar bijvoorbeeld een tafel en op die tafel zet je een lieve kaart waarin je schrijft dat je haar stiekem wilde verrassen en wou laten weten dat je opnieuw helemaal gek op haar bent...
pi_16662599
Optie 6
[ ] Ik wil onze vriendschap niet op het spel zetten.
Al die mooie plekken op aarde, en ik zit hier :N
  woensdag 28 januari 2004 @ 17:50:58 #19
69315 raistlin6
pi_16662616
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 17:50 schreef Aardwetenschapper het volgende:
Optie 6
[ ] Ik wil onze vriendschap niet op het spel zetten.
pff, gaat een lang briefje worden
  woensdag 28 januari 2004 @ 17:51:19 #20
47614 BlackOrchid
I'm replaceable
pi_16662622
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 17:35 schreef Oranjeboom het volgende:
Ken haar al heel lang en heb vroeger ook al eens iets met haar gehad toen we 16-17 waren.
Wil haar nu ook weer om verkering vragen zoals dat vroeger ook ging maar kan op het moment geen leuke manier verzinnen omdat te doen.

Ahhh super! Dat is zoooo lief! Iemand die nog verkering vraagt

Alleen aan creativiteit ontbreekt het mij even.. maarre doen hoor!

BlaBla mettul
BlaBla heersch
Blablablabla
Gay!
pi_16662636
-Wil je verkering met me??

a: JA NEUKEN!!!!!!!
b: ja
c: vooruit dan maar.

woensdag 28 januari 2004 @ 17:53:24 #22
47614 BlackOrchid
I'm replaceable
pi_16662688
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 17:51 schreef MarkyB het volgende:
-Wil je verkering met me??
a: Als je me meer bier geeft, misschien wel
b: Ben je rijk? Ja? Oh okee!
c: Hahaha, dacht het niet..
BlaBla mettul
BlaBla heersch
Blablablabla
Gay!
pi_16662753
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 17:49 schreef raistlin6 het volgende:
profiel bekeken, ik hoef me nog geen zorgen te maken, maar waarom zou je dan per definitie nee zeggen?
Lieverd, omdat een relatie groeit. Op een gegeven moment besef je dat je eigenlijk bij elkaar hoort. Zoiets vraag je niet. Ja, als je 10 bent. Ik denk dat ik in lachen zou uitbarsten als iemand van mijn exen het ook daadwerkelijk gevraagd had.

Ik kan het ook niet goed uitleggen. Maar neem haar mee om samen iets leuks te gaan doen en laat haar merken hoe zeer je haar mag. Flirt ze enigszins terug, kus haar dan. Wendt ze het hoofd af: ophouden. Kust ze terug: doorgaan en opnieuw afspreken.

Zoiets...

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 28 januari 2004 @ 17:57:15 #24
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_16662775
Komt dat nog voor ja? Verkering vragen??

Wel heel schattig hoor, alleen ben ik bang dat zij je net zo hard uitlacht als de meesten hier. Tenzij net zo ggggristelijk is als jij, misschien valt het dan mee

Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
Proud member of the UVT vinyl-crew
  woensdag 28 januari 2004 @ 18:00:03 #25
69315 raistlin6
pi_16662848
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 17:56 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Lieverd, omdat een relatie groeit. Op een gegeven moment besef je dat je eigenlijk bij elkaar hoort. Zoiets vraag je niet. Ja, als je 10 bent. Ik denk dat ik in lachen zou uitbarsten als iemand van mijn exen het ook daadwerkelijk gevraagd had.

Ik kan het ook niet goed uitleggen. Maar neem haar mee om samen iets leuks te gaan doen en laat haar merken hoe zeer je haar mag. Flirt ze enigszins terug, kus haar dan. Wendt ze het hoofd af: ophouden. Kust ze terug: doorgaan en opnieuw afspreken.

Zoiets...

je vraagt het natuurlijk ook alleen wanneer je merkt dat je bij elkaar past, het is, voor zover ik het zie dan, wel vrij origineel om dat op die manier te regelen.
pi_16662868
quote:

Lieverd, omdat een relatie groeit. Op een gegeven moment besef je dat je eigenlijk bij elkaar hoort. Zoiets vraag je niet.

De dame brengt precies onder woorden hoe ik er over denk.

Je kent haar al langer, maar heb je de laatste tijd nog met haar gedate? Zo nee, begin daar eerst maar eens mee. Zo ja, zet het voort en probeer te peilen hoe haar gevoelens ten opzichte van jou zijn. Succes!

Three two one I'm the bomb
And I'm ready to go off on your ship
  FOK!fossiel woensdag 28 januari 2004 @ 18:01:16 #27
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_16662884
quote:
16-17 waren.
Oh, twee maand geleden dus?

Okay, wat flauw, maar echt verkering vragen vind ik best kinderachtig. Zoals Isabeau al zegt:

quote:

[..]

Na een tijdje zou je er wel over kunnen beginnen van 'hoe nou verder' of 'hoe zie je het' .
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
pi_16662899
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 18:00 schreef raistlin6 het volgende:

je vraagt het natuurlijk ook alleen wanneer je merkt dat je bij elkaar past, het is, voor zover ik het zie dan, wel vrij origineel om dat op die manier te regelen.

Nou goed dan. Maar neem dit advies dan ter harte:
  • alleen doen als je er zeker van bent dat ze ja zegt
  • het woord verkering moet je maar niet gebruiken ("ik zou graag met jou verder willen...." of zoiets)
  • "Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
      woensdag 28 januari 2004 @ 18:12:02 #29
    47614 BlackOrchid
    I'm replaceable
    pi_16663179
    quote:
    Op woensdag 28 januari 2004 18:01 schreef Isabeau het volgende:

[..]

• het woord verkering moet je maar niet gebruiken ("ik zou graag met jou verder willen...." of zoiets)

• Nee inderdaad..

Of iets als.. wil jij mijn vriendin zijn

BlaBla mettul
    BlaBla heersch
    Blablablabla
    Gay!
    pi_16663299
    ga naar een discotheek/bar ga een beetje ouwehoere met haar geef er goed veel drinken en op een gegeven moment zoen je haar gewoon
    lukte mij ook
    KLOOTVIOOL! luister is, je mot echt effe normaal doen met je HOOFD !!
    pi_16664970
    quote:
    Op woensdag 28 januari 2004 18:12 schreef BlackOrchid het volgende:

[..]

Nee inderdaad..

Of iets als.. wil jij mijn vriendin zijn

ik hoop niet dat je het meent...
      woensdag 28 januari 2004 @ 19:44:13 #32
    19134 geursel
    "Sailing Home"
    pi_16665775
    Wie weet

Vraag haar een keer mee uit op een originele manier

Wat ik ooit heb gedaan:

Naar de Blokker, 2 messen, 2 vorken en servetten gekocht. Bij de slijter een klein flesje wijn met 2 kleine wijnglazen. Kaartje bij de Expo, met wat tekst erin geschreven. Dit alles in een TPG postpakket gepropt en opgestuurd

Resultaat: Helaas, maar ze vond het wel super leuk om te krijgen en erg origineel. Duss... gewoon niet zeggen dat het van mij komt

Maar verkering vragen.. nah, dat deed je op de basisschool, nu niet meer

Koude tosti's.... Brrrr....
    pi_16666149
    Briefje:

Ik vind jou leuk, jij mij ook?

[ ] Ja
    [ ] Nee
    [ ] Anders, nl...

woensdag 28 januari 2004 @ 20:09:49 #34
    47614 BlackOrchid
    I'm replaceable
    pi_16666575
    quote:
    Op woensdag 28 januari 2004 19:15 schreef afraidtech het volgende:

[..]

ik hoop niet dat je het meent...

Nee niet echt, maar het blijft wel schattig
    BlaBla mettul
    BlaBla heersch
    Blablablabla
    Gay!
    pi_16666643
    whehe mijn vorige vriend....die vroeg t dus ook aan mij....ik heb toen enorm hard gelachen, maar vond t wel erg schattig.....we zoenden al een tijdje....en hij wist eerst nog niet of hij iets met me wou......en toen hij daar zeker van was toen vroeg hij toen we op zn bed tv aant kijken waren of ik zijn vriendinnetje wou zijn ik vond t best grappig
    pi_16666716
    quote:
    Op woensdag 28 januari 2004 20:09 schreef BlackOrchid het volgende:

[..]

Nee niet echt, maar het blijft wel schattig

gelukkig ...

maar ja bij ons ging het heel gemakkelijk, we zaten bij vrienden en we waren al wat aan het rommelen met elkaar en toen vroeg iemand aan ons of wij nou al wat hadden en toen zeiden we allebij ja ook best schattig eigenlijk

woensdag 28 januari 2004 @ 20:30:52 #37
    48067 neo2000
    Asking the important questions
    pi_16667248
    OMG.. GTST topic.. Hadden Jef en Laura nu ook geen verkering?? Is inderdaad wel een beetje niveautje basisschool hoor..
    Common sense is my super power. What's yours?
    Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
      woensdag 28 januari 2004 @ 22:07:24 #38
    57695 Leonoor
    Unter 32-16-8...
    pi_16670798
    Ik zou het eigenlijk wel schattig vinden als ik zo'n briefje ofzo kreeg..

Maar aan de andere kant zou ik dan wsl. ook wel iets denken in de richting van "Mijn god, wat een loser, zeker geen ervaring met vrouwen (gehad sinds groep 5)..."

Nulla verba sed acta
    pi_16677357
    Niet echt veel originele ideeén dus.

Niemand die er de lol van in kan zien en iedereen denkt dat we hier te maken hebben met een stel pubers.
    Het is gewoon leuk omdat te doen!! Het is de bedoeling om zo lang mogelijk van die leuke dingen te doen als je verliefd bent en dat zolang mogelijk wil blijven!!
    Maar ik zal zelf wel iets leuks bedenken dan.

Mede voogdijhouder gurlie
      donderdag 29 januari 2004 @ 09:29:56 #40
    26742 The-1
    kingkong aint got shit on me!
    pi_16678356
    kaarsjes in de vorm van de volgende tekst weg zetten...

'neucke?¿'

maaruh, verkering vragen is niet echt iets wat je doet volgens mij..of gewoon op een heel melige kinderachtige manier vragen...

The Innovator of Violence
    pi_16678513
    quote:

Ik zou gewoon in haar gezicht vragen of je haar vriendinnetje mag zijn.
    60% of what you say is crap.
    Donner 1
    Donner 2
    Streng!
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')