Ben erg benieuwd of de fokkertjes met wat leuke originele ideeén kunnen komen.
Officieel verkering vragen ... ik ben voor en ga even voor je nadenken of ik iets creatiefs weet
wil je verkering met me?
[ ] ja
[ ] nee
[ ] misschien
misschien een optie?
quote:Drie opties zelfs.
Op woensdag 28 januari 2004 17:40 schreef raistlin6 het volgende:
ah wat leuk, ik heb besloten dat morgen ook te gaan doen bij een meisje waar ik verliefd op ben.
ik ga een briefje geven:wil je verkering met me?
[ ] ja
[ ] nee
[ ] misschienmisschien een optie?
quote:correct, uw analytisch vermogen is klaarblijkelijk nog goed aanwezig
Op woensdag 28 januari 2004 17:41 schreef PrivateRyan het volgende:[..]
Drie opties zelfs.
quote:Nog een optie erbij?
Op woensdag 28 januari 2004 17:41 schreef PrivateRyan het volgende:[..]
Drie opties zelfs.
4] Ik denk er nog even over na.. / ik weet niet wat ik wil..
Verkering vragen? Man kom op dat deed je toen je op de basisschool zat!
En als ze wat wil.. dan moet je het initiatief nemen, en dan merk je het wel..
[Dit bericht is gewijzigd door Koen0s op 28-01-2004 17:44]
quote:optie 4 valt onder misschien, maar dat is juist leuk om dat te doen op de basisschoolmanier, ik vind het in ieder geval wel iets hebben. zal als jullie er veel behoefte aan hebben ook het resultaat wel in dit topic gooien morgennacht
Op woensdag 28 januari 2004 17:42 schreef Koen0s het volgende:[..]
Nog een optie erbij?
4] Ik denk er nog even over na.. / ik weet niet wat ik wil..
Verkering vragen? Man kom op dat deed je toen je op de basisschool zat!
quote:Heb je bericht iets veranderd maar ik denk dat dit wat beter is
Op woensdag 28 januari 2004 17:40 schreef raistlin6 het volgende:
ah wat leuk, ik heb besloten dat morgen ook te gaan doen bij een meisje waar ik verliefd op ben.
ik ga een briefje geven:wil je verkering met me?
[ ] ja
misschien een optie?
quote:hehe, ik zal het meenemen in mijn overwegingen, dank je...
Op woensdag 28 januari 2004 17:46 schreef Rouser het volgende:[..]
Heb je bericht iets veranderd maar ik denk dat dit wat beter is
quote:profiel bekeken, ik hoef me nog geen zorgen te maken, maar waarom zou je dan per definitie nee zeggen?
Op woensdag 28 januari 2004 17:48 schreef Isabeau het volgende:
Als iemand mij om verkering zou vragen zou ik per definitie nee zeggen. Wie het ook is.
[Dit bericht is gewijzigd door raistlin6 op 28-01-2004 17:50]
quote:pff, gaat een lang briefje worden
Op woensdag 28 januari 2004 17:50 schreef Aardwetenschapper het volgende:
Optie 6
[ ] Ik wil onze vriendschap niet op het spel zetten.
quote:Ahhh super! Dat is zoooo lief! Iemand die nog verkering vraagt
Op woensdag 28 januari 2004 17:35 schreef Oranjeboom het volgende:
Ga al een tijd met een meid om en het gaat best goed!
Ken haar al heel lang en heb vroeger ook al eens iets met haar gehad toen we 16-17 waren.
Wil haar nu ook weer om verkering vragen zoals dat vroeger ook ging maar kan op het moment geen leuke manier verzinnen omdat te doen.
De creativiteit ist er even uit zullen we maar zeggen!![]()
Alleen aan creativiteit ontbreekt het mij even.. maarre doen hoor!
quote:a: Als je me meer bier geeft, misschien wel
Op woensdag 28 januari 2004 17:51 schreef MarkyB het volgende:
-Wil je verkering met me??
quote:Lieverd, omdat een relatie groeit. Op een gegeven moment besef je dat je eigenlijk bij elkaar hoort. Zoiets vraag je niet. Ja, als je 10 bent. Ik denk dat ik in lachen zou uitbarsten als iemand van mijn exen het ook daadwerkelijk gevraagd had.
Op woensdag 28 januari 2004 17:49 schreef raistlin6 het volgende:
profiel bekeken, ik hoef me nog geen zorgen te maken, maar waarom zou je dan per definitie nee zeggen?
Ik kan het ook niet goed uitleggen. Maar neem haar mee om samen iets leuks te gaan doen en laat haar merken hoe zeer je haar mag. Flirt ze enigszins terug, kus haar dan. Wendt ze het hoofd af: ophouden. Kust ze terug: doorgaan en opnieuw afspreken.
Zoiets...
Wel heel schattig hoor, alleen ben ik bang dat zij je net zo hard uitlacht als de meesten hier. Tenzij net zo ggggristelijk is als jij, misschien valt het dan mee
quote:je vraagt het natuurlijk ook alleen wanneer je merkt dat je bij elkaar past, het is, voor zover ik het zie dan, wel vrij origineel om dat op die manier te regelen.
Op woensdag 28 januari 2004 17:56 schreef Isabeau het volgende:[..]
Lieverd, omdat een relatie groeit. Op een gegeven moment besef je dat je eigenlijk bij elkaar hoort. Zoiets vraag je niet. Ja, als je 10 bent. Ik denk dat ik in lachen zou uitbarsten als iemand van mijn exen het ook daadwerkelijk gevraagd had.
Ik kan het ook niet goed uitleggen. Maar neem haar mee om samen iets leuks te gaan doen en laat haar merken hoe zeer je haar mag. Flirt ze enigszins terug, kus haar dan. Wendt ze het hoofd af: ophouden. Kust ze terug: doorgaan en opnieuw afspreken.
Zoiets...
quote:De dame brengt precies onder woorden hoe ik er over denk.
Op woensdag 28 januari 2004 17:56 schreef Isabeau het volgende:Lieverd, omdat een relatie groeit. Op een gegeven moment besef je dat je eigenlijk bij elkaar hoort. Zoiets vraag je niet.
Je kent haar al langer, maar heb je de laatste tijd nog met haar gedate? Zo nee, begin daar eerst maar eens mee. Zo ja, zet het voort en probeer te peilen hoe haar gevoelens ten opzichte van jou zijn. Succes!
quote:Oh, twee maand geleden dus?
16-17 waren.
Okay, wat flauw, maar echt verkering vragen vind ik best kinderachtig. Zoals Isabeau al zegt:
quote:Na een tijdje zou je er wel over kunnen beginnen van 'hoe nou verder' of 'hoe zie je het'
Op woensdag 28 januari 2004 17:56 schreef Isabeau het volgende:[..]
Lieverd, omdat een relatie groeit. Op een gegeven moment besef je dat je eigenlijk bij elkaar hoort. Zoiets vraag je niet. Ja, als je 10 bent. Ik denk dat ik in lachen zou uitbarsten als iemand van mijn exen het ook daadwerkelijk gevraagd had.
quote:Nou goed dan. Maar neem dit advies dan ter harte:
Op woensdag 28 januari 2004 18:00 schreef raistlin6 het volgende:je vraagt het natuurlijk ook alleen wanneer je merkt dat je bij elkaar past, het is, voor zover ik het zie dan, wel vrij origineel om dat op die manier te regelen.
quote:Nee inderdaad..
Op woensdag 28 januari 2004 18:01 schreef Isabeau het volgende:[..]
het woord verkering moet je maar niet gebruiken ("ik zou graag met jou verder willen...." of zoiets)
Of iets als.. wil jij mijn vriendin zijn
quote:ik hoop niet dat je het meent...
Op woensdag 28 januari 2004 18:12 schreef BlackOrchid het volgende:[..]
Nee inderdaad..
Of iets als.. wil jij mijn vriendin zijn
Vraag haar een keer mee uit op een originele manier
Wat ik ooit heb gedaan:
Naar de Blokker, 2 messen, 2 vorken en servetten gekocht. Bij de slijter een klein flesje wijn met 2 kleine wijnglazen. Kaartje bij de Expo, met wat tekst erin geschreven. Dit alles in een TPG postpakket gepropt en opgestuurd
Resultaat: Helaas, maar ze vond het wel super leuk om te krijgen en erg origineel. Duss... gewoon niet zeggen dat het van mij komt
Maar verkering vragen.. nah, dat deed je op de basisschool, nu niet meer
quote:Nee niet echt, maar het blijft wel schattig
Op woensdag 28 januari 2004 19:15 schreef afraidtech het volgende:[..]
ik hoop niet dat je het meent...
quote:gelukkig
Op woensdag 28 januari 2004 20:09 schreef BlackOrchid het volgende:[..]
Nee niet echt, maar het blijft wel schattig
maar ja bij ons ging het heel gemakkelijk, we zaten bij vrienden en we waren al wat aan het rommelen met elkaar en toen vroeg iemand aan ons of wij nou al wat hadden en toen zeiden we allebij ja ook best schattig eigenlijk
Maar aan de andere kant zou ik dan wsl. ook wel iets denken in de richting van "Mijn god, wat een loser, zeker geen ervaring met vrouwen (gehad sinds groep 5)..."
Niemand die er de lol van in kan zien en iedereen denkt dat we hier te maken hebben met een stel pubers.
Het is gewoon leuk omdat te doen!! Het is de bedoeling om zo lang mogelijk van die leuke dingen te doen als je verliefd bent en dat zolang mogelijk wil blijven!!
Maar ik zal zelf wel iets leuks bedenken dan.
'neucke?¿'
maaruh, verkering vragen is niet echt iets wat je doet volgens mij..of gewoon op een heel melige kinderachtige manier vragen...
quote:Ik zou gewoon in haar gezicht vragen of je haar vriendinnetje mag zijn.
Ga al een tijd met een meid om en het gaat best goed!
Ken haar al heel lang en heb vroeger ook al eens iets met haar gehad toen we 16-17 waren.
Wil haar nu ook weer om verkering vragen zoals dat vroeger ook ging maar kan op het moment geen leuke manier verzinnen omdat te doen.
De creativiteit ist er even uit zullen we maar zeggen!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |