quote:
De vernieuwde Scudo maakt zijn debuut op de Brusselse Autosalon die van 15 t/m 25 januari georganiseerd wordt. Net als bij zijn Peugeot/Citroën-broertjes is de voorzijde flink onder handen genomen, die toont robuuster dan voorheen.
De belangrijkste verbeteringen bestaan uit een betere geluidsisolatie, een verbeterd remsysteem en montage van driepunts veiligheidsgordels op alle zitplaatsen.
Het motorenprogramma is ongewijzigd. Dat bestaat uit vier dieselmotoren in vermogen variërend van 69 pk tot 110 pk en één 2,0-liter 16-kleps benzinemotor met 136 pk. Afhankelijk van de carrosserievariant heeft de bestelwagenversie een laadruimte met een volume tussen 4 en 5 m3 en een laadvermogen van 850 tot 930 kg. De bus-versie is naar keuze verkrijgbaar met 6 tot 9 zitplaatsen
quote:Pas jij eens een beetje op je taal
Op woensdag 28 januari 2004 17:01 schreef _GdR_ het volgende:
dat is nou echt een auto die ik het liefst opgekrult tegen een boom ziet.
wat een graf ding zeg.
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 16:55 schreef kootje het volgende:
lelijk
quote:doe jij is normaal kut newbee
Op woensdag 28 januari 2004 17:02 schreef UndergroundWorldWide het volgende:[..]
Pas jij eens een beetje op je taal
.
Maar ja, de enige bestelwagen die ik zou willen zou een VW Transporter zijn, en die met de 174 pk motor ajb
quote:wat hij zegt! dat ontwerp klopt van geen kanten
Op woensdag 28 januari 2004 17:11 schreef SwOoSh het volgende:
wat een grafbak
Tijdens de Bedrijfswagen RAI heb ik ook met open ogen staan kijken naar de Jumpy Dubbele kabine. Hij was compleet met leer, bull-bars, side-bars, alles erop en eraan.
Wat kunnen bedrijfswagen toch leuke gezinsauto's zijn!!
Hier nog zo'n mooi voorbeeld:
quote:en dan chippen! kat eronder uit! en je hebt 197 Pk zonder te pluimen, met pluimen 218pk. Zoals ik hem heb de caravelle (T4 model) heeft die 450Nm koppel....
Op woensdag 28 januari 2004 17:10 schreef yup het volgende:
Ik vind hem niet echt lelijk, valt eigenlijk wel mee...Maar ja, de enige bestelwagen die ik zou willen zou een VW Transporter zijn, en die met de 174 pk motor ajb
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 19:48 schreef Fluupke het volgende:
Wat kunnen bedrijfswagen toch leuke gezinsauto's zijn!!Hier nog zo'n mooi voorbeeld:
[afbeelding]
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 19:48 schreef Fluupke het volgende:
Ik vind het een zeer mooie verandering.
Hoewel ik meer Citroen Fan ben kijk ik meer om naar de Citroen Jumpy dan naar de Fiat Scudo of de Peugeot Expert.Tijdens de Bedrijfswagen RAI heb ik ook met open ogen staan kijken naar de Jumpy Dubbele kabine. Hij was compleet met leer, bull-bars, side-bars, alles erop en eraan.
![]()
Wat kunnen bedrijfswagen toch leuke gezinsauto's zijn!!
Hier nog zo'n mooi voorbeeld:
[afbeelding]
quote:Als je een VW/Audi/Seat/Skoda koopt met turbo, moet je het verplicht chippen (volgens mijn zelfverzonnen, niet-geschreven wet
Op donderdag 29 januari 2004 19:49 schreef r6_rijder het volgende:[..]
en dan chippen! kat eronder uit! en je hebt 197 Pk zonder te pluimen, met pluimen 218pk. Zoals ik hem heb de caravelle (T4 model) heeft die 450Nm koppel....
Ik had eerst zo iets van, sjonge wat een wanstaltige hopeloze schijtbak, maar die nieuwe
neus
maakt een hoop goed
Fiat is toch een van mijn favo merken
1 tis fiat
2 tis lelijk
een dubbelepunt+r smiley is niet misplaatst hier
youp herinnert zich dat alle (huidige) fiat's lelijk zijn
Dus het ziet er naar uit dat dit oude ontwerp nog wel langer op de markt blijft. Jammer.
Het is te klein (kan niet op tegen bijv. de Vito en Transporter) en het uiterlijk is veels te gedateerd. De basismotor is bovendien te zwak zoals ik het ervaren (Jumpy) heb. De commonrail diesels zijn daarintegen wel lekker, je zweeft met een redelijk snelle acceleratie weg.
quote:69 pk in zo een ding is levensgevaarlijk ja
Op donderdag 29 januari 2004 23:39 schreef Dr_Crouton het volgende:
Die nieuwe neus is al wat herkenbaarder tov de net zo anonieme Citroen Jumpy en Peugeot.Dus het ziet er naar uit dat dit oude ontwerp nog wel langer op de markt blijft. Jammer.
Het is te klein (kan niet op tegen bijv. de Vito en Transporter) en het uiterlijk is veels te gedateerd. De basismotor is bovendien te zwak zoals ik het ervaren (Jumpy) heb. De commonrail diesels zijn daarintegen wel lekker, je zweeft met een redelijk snelle acceleratie weg.
Trouwens als de buurman zo'n ding gaat kopen moet er toch echt een betonnen muur tussen onze 2 opritten! Ik hoef dat kreng niet te zien!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |