Ik was net bezig met sites uit dit topic: Leuke hack website
En daar is het wel makkelijk als je een bron kunt lezen. Maar als ik de bron opvraag doetie helemaal niets. Ik heb al een andere versie er op gezet maar doet nog het zelfde
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 19:24 schreef R-AdIoAcTiVe het volgende:
Ik kan geen bronnen van websites lezen![]()
Ik was net bezig met sites uit dit topic: Leuke hack website
En daar is het wel makkelijk als je een bron kunt lezen. Maar als ik de bron opvraag doetie helemaal niets. Ik heb al een andere versie er op gezet maar doet nog het zelfde
ik ken het probleem, mensen die ik ken hebben zelfde probleem
quote:WinXP
Op dinsdag 27 januari 2004 19:26 schreef tazmanian het volgende:
welk os, internet browser, meer specs aub
IE 6.0.2600.0000
Vervolgens alle IE vensters sluiten en weer ééntje openen... en voila.
quote:Dat is inderdaad het juiste antwoord. Als de temp internet files vol zitten dan slaat ie geen plaatjes en broncode op op je harde schijf. Jpeg/gif/etc plaatjes worden dus 'uitgepakt' en in je geheugen geplakt als bitmap. Je kan de plaatjes alleen opslaan als untitled.bmp. Aangezien de html code dus ook niet meer opgeslagen wordt (tijdelijk of niet) kan je de bron ook niet meer bekijken. Irritante 'feature' van IE..
Op dinsdag 27 januari 2004 19:27 schreef efd het volgende:
Cache leeg mieteren, dan werkt het weer.
quote:Werkt
Op dinsdag 27 januari 2004 19:31 schreef Wekko het volgende:[..]
Dat is inderdaad het juiste antwoord. Als de temp internet files vol zitten dan slaat ie geen plaatjes en broncode op op je harde schijf. Jpeg/gif/etc plaatjes worden dus 'uitgepakt' en in je geheugen geplakt als bitmap. Je kan de plaatjes alleen opslaan als untitled.bmp. Aangezien de html code dus ook niet meer opgeslagen wordt (tijdelijk of niet) kan je de bron ook niet meer bekijken. Irritante 'feature' van IE..
Tnx
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |