abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16619266
zoals het topic dat net gesloten is

Wij hebben dit ook, al sinds we em kochten, met WinXP...

Bij ons geeft WinXP géén meldingen en gebeurt het alleen sóms nadat je op uitschakelen hebt gedrukt. Mijn moeders vriend gaf mijn moeder de schuld omdat hij dacht dat het kwam doordat zij Word-documenten niet zou hebben afgesloten, en dat zou ik hem dan zogenaamd verteld hebben! Ja, dag, ik ben gek!

Mja
pi_16619325
*terugvindpost*
  dinsdag 27 januari 2004 @ 10:25:49 #3
42782 QuietGuy
opscheppende pats-nerd
pi_16619327
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 10:22 schreef TAmaru het volgende:
zoals het topic dat net gesloten is
Precies:
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 10:19 schreef veldmuis het volgende:
Zo ja, heb ik wat voor je .
RPC service is gestopt
RPC patch gezocht...
[XP] RPC error, systeem sluit af na 30 sec
[Centraal] De oplossing voor het RPC probleem...
Melding over Rpc service oid..erg irri!!!!
RPC: Begin maar weer met windows dozen te patchen.
Weer bug in RPC !!!
Help! RPC probleem ?!?!
RPC service is gestopt
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 10:21 schreef QuietGuy het volgende:
En de FAQ's:
FAQ - Windows wordt binnen 60 seconden afgesloten? Huh?
FAQ - Virussen
Al gekeken

Lijkt me sterk dat je zo veel informatie in zo'n korte tijd tot je toe kan nemen.

pi_16619387
Ik krijg geen RPC errors zoals je kunt lezen, het gebeurt bij mij na het drukken op uitschakelen. Windows XP sluit af, de computer gaat zelfs "uit" maar schakelt zich dan opnieuw weer in! SOMS!
Mja
  dinsdag 27 januari 2004 @ 10:30:06 #5
42782 QuietGuy
opscheppende pats-nerd
pi_16619407
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 10:28 schreef TAmaru het volgende:
Ik krijg geen RPC errors zoals je kunt lezen, het gebeurt bij mij na het drukken op uitschakelen. Windows XP sluit af, de computer gaat zelfs "uit" maar schakelt zich dan opnieuw weer in! SOMS!
Wake on LAN aan staan?
pi_16619430
Blaster virus
pi_16619443
Ehm ik weet niet wat dat is maar we hebben in principe geen LAN verbinding? 56k (beneden dan op de andere computer)!
Mja
pi_16619479
ik raad je aan om even langs de windows update te wippen
pi_16619575
Bedankt! IK ga het straks eens proberen!
Mja
  dinsdag 27 januari 2004 @ 10:37:39 #11
27929 piere
doe mij maar bier
pi_16619580
ik ken het probleem, we hebben het op ons werk met win2k bakken. erg vreemd probleem, Wake up on lan staat uit, de optie die net genoemd wordt laat ik nu ff uitzoeken...
fok you ja!
  dinsdag 27 januari 2004 @ 10:40:17 #12
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_16619625
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 10:25 schreef QuietGuy het volgende:

[..]

Al gekeken

Lijkt me sterk dat je zo veel informatie in zo'n korte tijd tot je toe kan nemen.

Zou ik nalaten. Dit heeft geen moer met het bovenstaande te maken. Kijk het volgende eens na. In de bios van je pc de energie beheer opties al eens uitgezet? Probeer ook het volgende. Klik met de rechtermuisknop op 'Deze computer'. Ga vervolgens naar 'Eigenschappen'. Ga naar het tabblad 'Geavanceerd'. Klik in het onderste kader 'Opstart- en herstelinstellingen' op de knop 'Instellingen'. Verwijder het vinkje bij de optie 'De computer automatisch opnieuw opstarten'. Het resultaat van deze
handeling is dat je de volgende keer een hopelijk een foutmelding krijgt. Kan ook zijn dat een achtergrond programma niet netjes afsluit. En het probleem veroorzaakt. Zo kom je er wellicht achter.

[Dit bericht is gewijzigd door Megumi op 27-01-2004 10:41]

Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_16619627
Google is your friend.
pi_16619649
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 10:40 schreef Megumi het volgende:

[..]

Zou ik nalaten. Dit heeft geen moer met het bovenstaande te maken. Kijk het volgende eens na. In de bios van je pc de energie beheer opties al eens uitgezet? Probeer ook het volgende. Klik met de rechtermuisknop op 'Deze computer'. Ga vervolgens naar 'Eigenschappen'. Ga naar het tabblad 'Geavanceerd'. Klik in het onderste kader 'Opstart- en herstelinstellingen' op de knop 'Instellingen'. Verwijder het vinkje bij de optie 'De computer automatisch opnieuw opstarten'. Het resultaat van deze
handeling is dat je de volgende keer een hopelijk een foutmelding krijgt. Kan ook zijn dat een achtergrond programma niet netjes afsluit. En het probleem veroorzaakt. Zo kom je er wellicht achter.

dat staat dus ook in die url
pi_16619657
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 10:40 schreef plakkert- het volgende:
Google is your friend.
Ik ga voor de nVidia drivers eigelijk. Dat komt op google nogal vaak voor.
pi_16621164
en?
pi_16702782
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 10:41 schreef veldmuis het volgende:

[..]

Ik ga voor de nVidia drivers eigelijk. Dat komt op google nogal vaak voor.

Kani emand mij uitleggen hoe ik die nVidia drivers wegkrijg en een oudere versie kan instaleren, de nieuweste versie werkt namelijk niet erg goed

Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_16703688
zoals hierboven al een paar keer beschreven, moet je je blauwe schermen ff aanzetten. je krijgt namelijk hoogstwaarschijnlijk gewoon een blauw scherm wat je niet ziet, omdat hij zo ingesteld staat dat hij gelijk gaat rebooten wanneer hij normaal een blue screen zou geven. uit bsods in 2k/xp kun je een hoop nuttige info afleiden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')