Wij hebben dit ook, al sinds we em kochten, met WinXP...
Bij ons geeft WinXP géén meldingen en gebeurt het alleen sóms nadat je op uitschakelen hebt gedrukt. Mijn moeders vriend gaf mijn moeder de schuld omdat hij dacht dat het kwam doordat zij Word-documenten niet zou hebben afgesloten, en dat zou ik hem dan zogenaamd verteld hebben! Ja, dag, ik ben gek!
quote:Precies:
Op dinsdag 27 januari 2004 10:22 schreef TAmaru het volgende:
zoals het topic dat net gesloten is
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 10:19 schreef veldmuis het volgende:
Zo ja, heb ik wat voor je.
RPC service is gestopt
RPC patch gezocht...
[XP] RPC error, systeem sluit af na 30 sec
[Centraal] De oplossing voor het RPC probleem...
Melding over Rpc service oid..erg irri!!!!
RPC: Begin maar weer met windows dozen te patchen.
Weer bug in RPC !!!
Help! RPC probleem ?!?!
RPC service is gestopt
quote:Al gekeken
Op dinsdag 27 januari 2004 10:21 schreef QuietGuy het volgende:
En de FAQ's:
FAQ - Windows wordt binnen 60 seconden afgesloten? Huh?
FAQ - Virussen
Lijkt me sterk dat je zo veel informatie in zo'n korte tijd tot je toe kan nemen.
quote:Wake on LAN aan staan?
Op dinsdag 27 januari 2004 10:28 schreef TAmaru het volgende:
Ik krijg geen RPC errors zoals je kunt lezen, het gebeurt bij mij na het drukken op uitschakelen. Windows XP sluit af, de computer gaat zelfs "uit" maar schakelt zich dan opnieuw weer in! SOMS!
quote:Zou ik nalaten. Dit heeft geen moer met het bovenstaande te maken. Kijk het volgende eens na. In de bios van je pc de energie beheer opties al eens uitgezet? Probeer ook het volgende. Klik met de rechtermuisknop op 'Deze computer'. Ga vervolgens naar 'Eigenschappen'. Ga naar het tabblad 'Geavanceerd'. Klik in het onderste kader 'Opstart- en herstelinstellingen' op de knop 'Instellingen'. Verwijder het vinkje bij de optie 'De computer automatisch opnieuw opstarten'. Het resultaat van deze
Op dinsdag 27 januari 2004 10:25 schreef QuietGuy het volgende:[..]
Al gekeken
Lijkt me sterk dat je zo veel informatie in zo'n korte tijd tot je toe kan nemen.
[Dit bericht is gewijzigd door Megumi op 27-01-2004 10:41]
quote:dat staat dus ook in die url
Op dinsdag 27 januari 2004 10:40 schreef Megumi het volgende:[..]
Zou ik nalaten. Dit heeft geen moer met het bovenstaande te maken. Kijk het volgende eens na. In de bios van je pc de energie beheer opties al eens uitgezet? Probeer ook het volgende. Klik met de rechtermuisknop op 'Deze computer'. Ga vervolgens naar 'Eigenschappen'. Ga naar het tabblad 'Geavanceerd'. Klik in het onderste kader 'Opstart- en herstelinstellingen' op de knop 'Instellingen'. Verwijder het vinkje bij de optie 'De computer automatisch opnieuw opstarten'. Het resultaat van deze
handeling is dat je de volgende keer een hopelijk een foutmelding krijgt. Kan ook zijn dat een achtergrond programma niet netjes afsluit. En het probleem veroorzaakt. Zo kom je er wellicht achter.
quote:Ik ga voor de nVidia drivers eigelijk. Dat komt op google nogal vaak voor.
Op dinsdag 27 januari 2004 10:40 schreef plakkert- het volgende:
Google is your friend.
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 10:41 schreef veldmuis het volgende:[..]
Ik ga voor de nVidia drivers eigelijk. Dat komt op google nogal vaak voor.
Kani emand mij uitleggen hoe ik die nVidia drivers wegkrijg en een oudere versie kan instaleren, de nieuweste versie werkt namelijk niet erg goed
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |