Hallo,
Ik wil iedereen graag even adresseren over barbamama. barbamama heeft onlangs laten blijken dat zij een bepaalde frustratie, of irritatie aan mij ontleend. Ik wil graag aan iedereen vragen en ook barbamama, hoe ik dit ongedaan kan maken.
Ook naar barbamama toe, deel ons jouw mening over mij, en gooi het eruit. Immers is het gebleken dat als je frustraties opknopt, nooit echt goed voor je is.
Ik hoop dat dit een topic is waar je wat aan hebt. De frustraties, de irritaties, de insinuaties, gooi het eruit wat je te zeggen hebt.
Want wij zijn er allen, om je te helpen. Daarvoor is dit psychologie forum ook voor.
Allen graag uw input zodra barbamama ons heeft geinformeerd over haar kwellingen, en irritaties waarschijnlijk ge-triggerd zijn door mij.
quote:pssst, ik probeerde een beetje sarcastisch te zijn eigenlijk. Beetje lol scheppen zegmaar. vandaar ook het bericht naar de mod toe. nu hopen dat barbamama wil reageren, zal wel niet. maar misschien wordt dit nog een productief initiatief
Op maandag 26 januari 2004 23:18 schreef koala2002 het volgende:
maar eeuhm, kan dat niet via mail, msn of icq?
Het is maar een suggestie hoor
edit: en nee ik heb geen alcohol of andere middelen op
quote:eens, op zich leuk, maar niet hier
Op maandag 26 januari 2004 23:24 schreef 3st het volgende:
moet dit niet in onzin
quote:Er zit barbamama iets dwars, psychologisch. En willen we nu echt verantwoordelijk zijn voor een psychisch trauma dat barbamama misschien oploopt wegens het opkroppen van bepaalde zaken.
Op maandag 26 januari 2004 23:24 schreef 3st het volgende:
moet dit niet in onzin
Ik vind dat wij er moeten proberen te helpen hehe, men gaat een persoon in nood toch niet de rug toekeren. .
kom op mensen, voor 1 keer eventjes meespelen? . zo vaak komt zo'n niet-zo-serieus-topic niet voor.
ach misschien heb je nog wel gelijk ook, over dat dit in onzin moet.
En ik denk dat barbamama ook niet achterlijk is hoor, als ze de OP leest dan zou ik iig niet reageren.
vernederend !
quote:[flauwe modus]
Op maandag 26 januari 2004 23:37 schreef Brighteyes het volgende:
En ik denk dat barbamama ook niet achterlijk is hoor, als ze de OP leest dan zou ik iig niet reageren.
Ik weet ook wel dat de kans hoog is dat ze niet reageerd, maar ach, niet geschoten is altijd mis.
quote:niet een kwestie van schatten, meer een kwestie van hopen
Op maandag 26 januari 2004 23:43 schreef Justitia het volgende:
Hoe laag schat je haar wel in zeg !
vernederend !
[edit] ohja...die mocht niet meer. jammer.[/edit]
quote:Is dit het gevolg van de kettingreactie, welke dit topic blijkbaar in je losmaakte. Waarvan de oorzaak een emotionele opkropping betreft, welke met spoed geuit moest worden?
Op maandag 26 januari 2004 23:50 schreef Principessa het volgende:
hé! En nu deed ik het ook!
Oeps.... Verkeerd onzin topic.
quote:[offtopic]Die flash film is geweldig by the way[/offtopic]
Op maandag 26 januari 2004 23:58 schreef kirpeknots het volgende:
Badger badger badger badger badger Mushroom mushroom!!!!
quote:sorry, hopeloos gefaald
Op maandag 26 januari 2004 23:06 schreef Choices het volgende:
Ik hoop dat dit een topic is waar je wat aan hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |