het zit dus zo.. laten we zeggen dat je als jongen voor de gein op een profiel pagina (date) site staat... je krijgt een berichtje van een meisje en die vindt je wel leuk.. heel erg leuk zelfs..
je webcamt een paar uur, chat en dan krijg je toch het verlangen om dr wel te zien...
stel je voor dat je als jongen knap bent.. en eigelijk toch wel elk weekend bij het uitgaan aandacht krijgt van meiden, je zou zo mee naar huis kunnen gaan.. ergens heb je het verlangen in sexs want het is toch alweer een tijdije geleden dat je een vriendin had (ondertussen heb je wel een soort vriendinnetje gehad maar dat ging meer om de sexs)
je wil elkaar eigelijk wel ontmoeten... en spreekt dat af in het weekend.. het kaartje is duur voor haar maar dat heeft ze voor je over..
Nu heb ik dus gistereavond met dr gebeld, en ze vertelde me wel niet hoe knap ze me vondt en dat ze het leuk vondt om me te ontmoeten... en ze zou bij me blijven slapen..
kwam er opneer
dat ik dan aan haar mocht zitten
en ze was heel geil aan de telefoon... vertelde wat ze wel niet met me wou doen enzo...
ergens vindt ik dit heel erg spannend...
maar ik heb toch me twijfels.. je zou denken ze is een sletje die zich continue laat neuken.. maar volgens mij is dat niet zo ze zegt van niet..
ze heeft dan wel een keer eerder met iemand via internet afgesproken en daar ook sexs meeij gehad.. maar dat was al een hele tijd geleden..
aan de telefoon was ze ook geil.. komt er op neer dat ze gewoon klaarkwam op een bepaald moment (phone sex) ik vondt ut ook heel erg geil en heb me wel laten gaan....
wat vinden jullie? gewoon doen... met condoom kan er opzich ook weinig mis gaan.. en wellicht blijft het bij 1 keer.. mischien vinde we mekaar nie teens leuk en mischien is ut alleen voor de xxx
ik weet het klinkt heel raar maar hierboven is dus echt waar
Als het bevalt, gewoon de helft van d'r kaartje aan d'r terugbetalen (is dan wel het minste....en je bent toch Nederlander, of niet ?)
In het geval, dat het niet bevalt: een heer wezen en toch de helft aan d'r betalen.
Veel plezier !
PAS OP! Soms geven oudere vrouwen zich uit als jonge telg en bij date blijkt het te gaan om een 'mature' women die gek is op jonge jongens.
Verder zou ik zeggen, lekker doen! (MET CONDOOM of TWEE tegelijk)
quote:Daar zou ik toch wel 2 keer over nadenken.
Op maandag 26 januari 2004 09:02 schreef jvcs het volgende:
Als het bevalt, gewoon de helft van d'r kaartje aan d'r terugbetalen
quote:Lijkt het wel op... ze zij tegen me...
Op maandag 26 januari 2004 08:59 schreef ne0n het volgende:
sexdate, dan internet relatie
ik zo van , nouw vindt je heel leuk als ut klikt wil ik wel meer..
maar is het raar om dit zo te doen?? ik heb wel vaker via internet een meisje ontmoet... gewoon als vrienden 1tje was me ex vriendin en ik heb er zelfs andere nog een leuke vriendin aan over gehouden
als ik aan de stad ben slaan meiden ook wel es hun armen om me heen. maar ik ga dan dus eigelijk nooit verder.. ik zoen wel eens maar ik ga niet mee naar huis ofzow... en met dit meisje via internet wel... en ik weet dat ze me gewoon wil neuken... om ht maar droog te zeggen dus dat zal dan zeer waarschijnlijk wel gebeuren als ik dr echt zie..
probleempje.. hoe zeg ik dtegen me ouders dat er een meid bij me komt logeren? ik heb dus eerder een vriendin gehad via internet.... mischien moet ik gewoon zeggen dat ik dr ken van internet en al heel lang (terwijl ik dr nog maar 1 dag van inet ken)
ze lijkt me wel een slet
ze heeft ook 1 keer eerder met een jognen sexs gehad op de 1e avond dat ze hem ontmoette, vroeg ook aan dr doe je dit vaker.. zij ze van niet en ik hoef geen SOA's of aids ofzow :S
Het is een van de dingen die je 'ook eens meegemaakt' moet hebben. Gewoon er voor gaan, en zien hoe het loopt.
neuken!
Misschien even leuk verhaal :
Vroeger had je op teletekst een soort van voorloper van Internet. Denk dat het +- een jaar of 9 a 10 geleden was dat ik daar achterkwam, het had de naam "Telebar".
Je kon daar door middel van je telefoon of een klein apparaatje op je telefoon gewoon tekst intikken. Er was daar toen een stel ontstaan die elkaar kende van 'De hagelslagdate'. 2 personen zaten met elkaar te kletsen en kwamen erachter dat ze bij elkaar in de buurt woonden, en zelfs bij dezelfde supermarkt boodschappen deden.
Ze hadden toen een keer voor de grap afgesproken in die supermarkt... bij de hagelslag. Zo is er toen een relatie ontstaan..
Enfin, jou verhaal is wel iets pikanter... meteen een sexdate vind ik persoonlijk wel ver gaan en zou ik zelf nooit zomaar doen, maar sommigen denken daar heel anders over. Ik zou eerst lekker samen afspreken voor een biosscoopje.. of iets waar je niet heel de avond hoeft te praten. Een eerste afspraak is altijd eng, vind ik... en zeker als je heel de dag/avond alleen elkaar hebt... een beetje afleiding tussendoor is wel leuk altijd.
quote:Hehehe, 2 condooms, 1 voor jou, en 1 voor haar pooier :-D
Op maandag 26 januari 2004 09:02 schreef Dribbeltjuh het volgende:
Ik denk dat je op je eigen gevoel moet afgaan. Eerst even kijken wat voor soort meisje het is kan geen kwaad. Eerst zien dan geloven zou ik zeggen. Je kunt altijd nog weglopen als het je niet bevalt.PAS OP! Soms geven oudere vrouwen zich uit als jonge telg en bij date blijkt het te gaan om een 'mature' women die gek is op jonge jongens.
Verder zou ik zeggen, lekker doen! (MET CONDOOM of TWEE tegelijk)
persoonlijk vind ik zelf dat je zo iemand een poos moet kennen voor dat je zoiets doet, ontmoeten k, maar op de eerste date sex?
eeeh sorry hoor maarre persoonlijk vind ik dat niet helemaal kunnen
maar dat is mijn mening. ....
omdat ze heel erg cute is
en heel erg geil lijkt me.. ik heb er wel zin in sta al zolang droog en ik vindt dr ook gewoon leuk.
verder mensen hier die wel eens zon date hebben gehad??? dus MET SEXS ? post je ervaringen es ermeeij
quote:Samengevat, een meisje wil met je neuken.
Op maandag 26 januari 2004 08:56 schreef Ickeane het volgende:
Even mn verhaal van schrijven:
Wat is nou eigenlijk de vraag?
quote:Seks bedoel je?
Op maandag 26 januari 2004 10:53 schreef Ickeane het volgende:
Denk dat ik het wel ga doen..omdat ze heel erg cute is
en heel erg geil lijkt me.. ik heb er wel zin in sta al zolang droog en ik vindt dr ook gewoon leuk.verder mensen hier die wel eens zon date hebben gehad??? dus MET SEXS ? post je ervaringen es ermeeij
ps. wel condoom gebruiken, want dit soort wijven hebben er vaak al veel gehad.
voor de rest, Foto?
Je bent er nu in verzeild geraakt, nu moet je dit doen.
Het is niet zo gek hoor, zulke meisjes bestaan nu eenmaal.
Veel te weinig...
quote:Oooh, zegt ze dat!
je zou denken ze is een sletje die zich continue laat neuken.. maar volgens mij is dat niet zo ze zegt van niet..
quote:It takes one to know one
Op maandag 26 januari 2004 14:14 schreef EmmYKuHh het volgende:
het is dus gewoon een neukslet die iedere vent pakt
quote:Emmy is lief hoor
Op maandag 26 januari 2004 14:16 schreef L.Denninger het volgende:[..]
It takes one to know one
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |