quote:En je hebt iets om later aan je kleinkinderen te vertellen.
Op maandag 26 januari 2004 04:53 schreef mg794613 het volgende:[..]
Iedereen blij
![]()
quote:Wat is haar telefoonnummer?
Op zondag 25 januari 2004 23:00 schreef Sj25 het volgende:
Gestalkt door een bloedmooie vrouw?
quote:Tja je moet het zo zien, in het begin had ik zoiets van... hey leuke meid en naja, je kent hoe wij kerels zijn. Ik had neit de intensie wat met der te beginnen ofzo, maar gewoon leuke vriendin (een vriendin dus) erbij kan nooit geen kwaad. En ik ken wel meer meisjes die vrij handtastelijk zijn maar er niks mee bedoelen. Toen ze me die zoen/kus gaf zoende ik ook niet terug, maar omdat ik heel erg bezig was haar te troosten had ik het totaal niet verwacht en had ik dus 2 seconde zo van.... jezus wat is dit, wat gebeurd hier. En omdat ik echt totaal confused was reageerde ik wat later... was stomverbaast zeg maar. Maar het is niet zo dat ik terug begon te zoenen ofzo.
Op maandag 26 januari 2004 02:38 schreef BwennieBren het volgende:[..]
You lost me here TS.....
Ik begrijp (enigszins) dat je confuus bent over de situatie, maar waarom de laatste actie? 2 seconden? Waar hebben we het nou over? Je hebt toch een vriendin en van actie krijg je reactie toch TS?
quote:Tja... Ik moet eerlijk bekennen dat ik dit nooit heb meegemaakt. Gelukkig, denk ik dan maar bij mezelf. Je kunt het bijna niet goed doen in zo'n situatie. Houd ons iig op de hoogte ajb...
Op maandag 26 januari 2004 11:17 schreef Sj25 het volgende:
Ze belde trouwensn et voor de 2e keer naar mijn werk, maar mijn collega doet de telefoontjes nu tegenhouden. Schiet niet op. Als ik der vanavond spreek ga ik even wat technieken uit dit topic gebruiken...
quote:Nee idd ze zijn erg standvastig, probeer inderdaad wat techniekjes uit dit forum..
Op maandag 26 januari 2004 11:45 schreef QOnline het volgende:[..]
Tja... Ik moet eerlijk bekennen dat ik dit nooit heb meegemaakt. Gelukkig, denk ik dan maar bij mezelf. Je kunt het bijna niet goed doen in zo'n situatie. Houd ons iig op de hoogte ajb...
Woont ze alleen of niet? Anders kan je natuurlijk even bij haar ouders aan kloppen.
Werkte zij in die supermarkt of kwam je haar daar tegen. Anders zou ik eens met collega's van haar gaan praten of dit wel vaker voor komt.
quote:Yep, ik weet hoe kerels zijn!
Op maandag 26 januari 2004 11:16 schreef Sj25 het volgende:[..]
Tja je moet het zo zien, in het begin had ik zoiets van... hey leuke meid en naja, je kent hoe wij kerels zijn. Ik had neit de intensie wat met der te beginnen ofzo, maar gewoon leuke vriendin (een vriendin dus) erbij kan nooit geen kwaad. En ik ken wel meer meisjes die vrij handtastelijk zijn maar er niks mee bedoelen. Toen ze me die zoen/kus gaf zoende ik ook niet terug, maar omdat ik heel erg bezig was haar te troosten had ik het totaal niet verwacht en had ik dus 2 seconde zo van.... jezus wat is dit, wat gebeurd hier. En omdat ik echt totaal confused was reageerde ik wat later... was stomverbaast zeg maar. Maar het is niet zo dat ik terug begon te zoenen ofzo.
1. Janine, jij bent mijn type totaal niet, sterker nog, ik vind je werkelijk
waar afzichtelijk en bovendien heb ik een vriendin waar ik zielsveel
van hou, dus NU lekker opzouten en mij niet meer lastigvallen!
2. Meisje, ik heb veel fantasie, maar eerdat ik mij met iemand als jou
inlaat moet het wel heel erg gesteld zijn met me, dus hou alsjeblieft
op met dat trieste gedoe...
3. Keihard gillen: "Blijf van me af!! En laat me met rust!!" als ze op je af
komt lopen op straat. Altijd leuk en heeft zeker succes als het
publiekelijk gaat....
Bovenstaande opties zijn wel niet de alleraardigste opmerkingen naar een vrouw toe, maar geloof me dat het enisgzins zal kunnen helpen. Althans, ik zou je nooooit meer lastigvallen, ALS ik dat al zou doen
Niettemin, ik wens je veel succes en wees volgende keer wat minder als "je weet hoe wij kerels zijn", dat is, als je werkelijk veel van je vriendin houdt. Geloof me, er zitten vreemde vogels tussen het klootjesvolk...
quote:Wellicht omdat zij meer op deze manier mannen heeft benaderd en dat ze daardoor hen van haar afstoot? Ook onder mijn vrouwelijke kennissen zitten dit soort types tussen hoor! Praten is zinloos, ze willen gewoon niet luisteren. Dan mag ik zelf een vrouw zijn, ik kan dit soort acties niet zo heel goed begrijpen, ongeacht het geslacht overigens...
Op maandag 26 januari 2004 12:11 schreef Ronaldsen het volgende:
ik snap niet dat een bloedmooie vrouw zo desperate kan zijn
quote:ok
Op maandag 26 januari 2004 12:01 schreef Sj25 het volgende:
Willen de grappenmakers eventjes kappen in dit topic.Als ik geen vriendin had was het een ander verhaal, maar dit is een serieuze kwestie....
nee ffies serieus :
Zeg haar gewoon dat je hier best van schrikt
Zeg haar gewoon dat een vriendin hebt (ookal doelt ze nergens op) zeker dan kan het erover na gaan denken
Spreek een keer af wanneer je vriending "toevallig" bij jou thuis is
Ow ja .. vertel dit dus wel allemaal aan je vriending
etc etc
communiceren
maar zereneus was het nummer van die meid
quote:En wat zeg je dan achteraf? Geweldige-noten
Goed, savonds komt ze rond uur of 8 en hebben we een aantal uur gekletst, nouja, zij heeft gekletst vooral.
Kan verder niet echt veel toevoegen aan dit topic wel af en toe melden hoe het gaat hé!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |