Naam: Martijn
Leeftijd: 21
Sterrenbeeld: Waterman
Opleiding: Musical- en Dansacademie
Hobby's: Zingen, dansen, sporten, reizen, koken
Is fan van: Christina Aguilera, Michael Jackson en Blue. En nog veel meer.
Tot nu toe gezongen: Lionel Ritchie: Easy, Marvin Gaye & Tammy Terrell: Aint no mountain high, Counting Crows: Big yellow taxi
quote:
Op zondag 25 januari 2004 13:51 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik schrok me dood toen ik las dat hij 21 was. Ik had 'm nog geen 15 gegeven, eerlijk gezegd.
(o ja volgens mij was er al een topic over hem... schatje had er volgens mij ooit een geopend)
quote:De workshopkandidaten!
Op zondag 25 januari 2004 13:55 schreef Tania18 het volgende:
21
Ik dacht eigenlijk dat ie eruit lag.. niet dus
Nou dat duurt niet lang meer, want hij kan inderdaad niet zingen(o ja volgens mij was er al een topic over hem... schatje had er volgens mij ooit een geopend)
quote:Oh ja dat is waar ook, het was alleen maar een foto die ze postte
Op zondag 25 januari 2004 13:58 schreef BVO het volgende:[..]
De workshopkandidaten!
Hier staat dat ie er nog geen een heeft![]()
quote:yep
Op zondag 25 januari 2004 13:58 schreef LeBeau het volgende:
Was hij niet diegene die tijdens de chorus-line zijn reden om het nieuwe idool te zijn in het engels deedt?
quote:Daarom alleen maar mooi dat ie bij Alice, Boris en Elisaar zit, hebben zij een concurrent minder
Op zondag 25 januari 2004 13:59 schreef Tania18 het volgende:[..]
Oh ja dat is waar ook, het was alleen maar een foto die ze postte
Maar inderdaad die jongen heeft echt geen fans
Ik erger me wel aan die jury hoor, hoe kunnen ze hem nou doorlaten en iemand als Chanine, Shno, Nabila, of zelfs die andere Boris niet?
quote:
Op zondag 25 januari 2004 14:00 schreef BVO het volgende:[..]
Daarom alleen maar mooi dat ie bij Alice, Boris en Elisaar zit, hebben zij een concurrent minder
quote:We zijn ook op dezelfde dag jarig, misschien dat het daardoor komt
Op zondag 25 januari 2004 14:02 schreef Tania18 het volgende:[..]
Die 3 moeten door ja! (wat zijn we het toch weer eens
). Ja, Boris
was stukken beter dan hem, en Nabila en Shno vond ik trouwens ook stukker beter (ik heb alleen geen idee wie Chanine is
)
Het Chanine fantopic is Chanine, ik vond dr gister wat minder, maar daarvoor toch best goed (iig beter dan Martijn
)
quote:Right, vond het eigenlijk maar raar toen hij dat in het Engels deedt. Bij hem en Eric dacht ik echt "Goh, die probeert het gewoon *te* hard".
Op zondag 25 januari 2004 13:59 schreef Tania18 het volgende:[..]
yep
![]()
quote:
Op zondag 25 januari 2004 14:04 schreef BVO het volgende:[..]
We zijn ook op dezelfde dag jarig, misschien dat het daardoor komt
Zelfs mijn vader (en die zit tijdens Idols altijd in de achterkamer te computeren) vroeg zich af van wie dat gejank was toen Martijn aan het zingen was
quote:Ja, jij ook
Op zondag 25 januari 2004 14:07 schreef Tania18 het volgende:[..]
Gefeliciteerd dan nog
(lekker offtopic weer)
Zelfs mijn vader (en die zit tijdens Idols altijd in de achterkamer te computeren) vroeg zich af van wie dat gejank was toen Martijn aan het zingen was
Ja, naja, ik kan iig wel zeggen dat als hij de finale haalt ik stop met kijken, dan heeft het niks meer met zingen te maken
quote:Waarmee dan wel? Want hij ziet er nou ook niet echt goed uit ofzow.
Op zondag 25 januari 2004 14:08 schreef BVO het volgende:[..]
Ja, jij ook
Ja, naja, ik kan iig wel zeggen dat als hij de finale haalt ik stop met kijken, dan heeft het niks meer met zingen te maken
quote:Dan heeft het en niks met zingen en niks met uitstraling te maken
Op zondag 25 januari 2004 14:08 schreef BVO het volgende:[..]
Ja, jij ook
quote:Shit, jij was eerder
Op zondag 25 januari 2004 14:10 schreef LeBeau het volgende:[..]
Waarmee dan wel? Want hij ziet er nou ook niet echt goed uit ofzow.
(jammer he van Boris )
quote:En hij heeft geen uitstraling en hij kan niet zo goed uit zn woorden komen
Op zondag 25 januari 2004 14:10 schreef LeBeau het volgende:[..]
Waarmee dan wel? Want hij ziet er nou ook niet echt goed uit ofzow.
Nog mensen hier die fan zijn van Martijn?
quote:
Op zondag 25 januari 2004 13:26 schreef BVO het volgende:
Ik vind het echt onbegrijpelijk dat hij de volgende ronde heeft gehaald. Hij heeft nog geen noot goed gezongen, ziet er niet uit
Goed gezegd, ik vond het ook heel beschamend dat hij in het Engels sprak bij die chorus-line...ik dacht later; zei hij soms letterlijk wat een Idol uit een ander land gezegd had? Will Young, Kelly Clarkson?!
Wat ik vooral opvallend vond, was dat hij in kamer 1 zat en dat hij gisteren weer vreselijk zong!
quote:Ach ja, viel eigenlijk wel te verwachten... mijn favorieten doen het nooit zoals ik wil, gezien de finale vorig jaar niet tussen Dewi en Hind ging.
Op zondag 25 januari 2004 14:11 schreef Tania18 het volgende:
(jammer he van Boris)
quote:*krekels*
Op zondag 25 januari 2004 14:13 schreef BVO het volgende:[..]
En hij heeft geen uitstraling en hij kan niet zo goed uit zn woorden komen
Nog mensen hier die fan zijn van Martijn?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |