quote:Wel dus
Op zaterdag 24 januari 2004 22:13 schreef Magics het volgende:
spoiler:nee, komt niet door de workshopronde heen.
quote:spoiler:
Op zaterdag 24 januari 2004 22:13 schreef Magics het volgende:
spoiler:nee, komt niet door de workshopronde heen.
quote:Hoe weet je de data?
Op zaterdag 24 januari 2004 22:13 schreef Romek het volgende:
Anouk-achtig-zangkunst-typetje......31 Januari in in workshopgebeuren......
*benieuwd is
quote:Dat kan ik nog niet weten, maar ik bedoelde hiermee indirect te zeggen dat ik haar niet zo byzonder vind.
Op zaterdag 24 januari 2004 22:15 schreef mat_herben het volgende:[..]
spoiler:
Hoe weet je dat???
quote:ow, ik dacht dat je het daarom in een spoiler zette
Op zaterdag 24 januari 2004 22:16 schreef Magics het volgende:[..]
Dat kan ik nog niet weten, maar ik bedoelde hiermee indirect te zeggen dat ik haar niet zo byzonder vind.
quote:haha deed ik voor de gein, maar voor de workshops moeten de mensen thuis gaan stemmen wie er door mogen, dus kan ik nooit van tevoren weten, al heb ik van 1 iemand het gevoel dat ie eigenlijk wel 100% zeker door zal gaan : JK
Op zaterdag 24 januari 2004 22:17 schreef mat_herben het volgende:[..]
ow, ik dacht dat je het daarom in een spoiler zette
quote:als de beste zangers zelfs niet doorgaan, dan gaat het nog een leuke finale worden
Op zaterdag 24 januari 2004 22:56 schreef Magics het volgende:[..]
haha deed ik voor de gein, maar voor de workshops moeten de mensen thuis gaan stemmen wie er door mogen, dus kan ik nooit van tevoren weten, al heb ik van 1 iemand het gevoel dat ie eigenlijk wel 100% zeker door zal gaan : JK
Btw:
Ze is inderdaad nog niet veel in beeld geweest, en daardoor krijg je hier reacties als: "nee haalt het nooit". Das jammer want ze heeft echt een supermooie stem, ook niet zo standaard als die andere meiden. Ze zit niet voor niets bij de laatste 27! (hoewel ik niet snap dat jongens zoals martijn en frank er nog in zitten... )
Omdat ze nog niet veel in beeld is geweest hang alles dus af van dr optreden zaterdag, ik heb er wel vertrouwen in!
(bij personeel staat ook nog een foto)
quote:jep
Op zondag 25 januari 2004 18:40 schreef Rox-a-nne het volgende:
Ooooh was dat Anne! Die zei van: "Ik ben bang dat ze gaan afzeiken" ofzo... ik herkende haar niet!!
[Dit bericht is gewijzigd door dark_eyes op 26-01-2004 17:01]
quote:Maar ze had nergens bang voor hoeven te zijn, want ze zit bij de laatste 27!!!
Op zondag 25 januari 2004 18:40 schreef Rox-a-nne het volgende:
Ooooh was dat Anne! Die zei van: "Ik ben bang dat ze gaan afzeiken" ofzo... ik herkende haar niet!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |