Yooooooo whazzup everybodyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy !!!!!!!!!
Heyhey, Romeo is back in da place met een nieuw topic weetje....
...en deze keer laat ik mij van mijn behulpzame kant zien weetje.
Want yo, ik lees hier vaak dat mensen problemen hebben in de liefde, aaight? En dan heb ik medelijden met jullie, yo. Want ik weet dat IK wél succes heb met de ladiez, terwijl jullie zo worstelen. Dat kan ik niet langer aanzien yo, ik heb het gevoel dat jullie professionele hulp nodig hebben.
So no fear, 'cause tha loooooooooovedocter is here !
En ik ga de diagnose stellen en jullie genezen weetje.
Yooooo want check dizz, aiight?
Jullie situatie is niet hopeloos, weetje. Echt niet. Ik ga jullie helpen.
Want yoooo kennen jullie die story van Cyrano?
Cyrano weetje, die waz verliefd yo. Op Roxanne. En zij was lekkaaaaaaaahhhh ! Yoo dus Cyrano wou wel liefde met haar maken, ya dig? Maar er was een probleem weetje, hij had een hele grote neuz weetje. Ze noemden hem ook wel Neusorious-BIG, yo. Hij had duz echt een biggie-biggie gok weetje, maar hij had wél skillz. Duz wat deed hij, yo? Hij vroeg zijn homie Christian of hij hem kon helpen met die dushi te versieren. Yo want Christian was hotttiieeeeeeee, een echte player weetje. Duzzz wat deed Cyrano toen? Hij vroeg of Christian onder het balkon van die sexyyyy ladyyyy Roxanne wou staan, en dan zou Cyrano hem de juiste woordjes influisteren snap je? Yooo maar toen kwam de aap uit de mouw en toen bleek Roxanne op mannen met grote neuzen te vallen en toen kwam allez duz toch weer goed.
Hee, en ik ben jouw Christian weetje, ik ga jou helpen.
Want ik weet van de bloemetjez en de kalfjezzz, ik weet hoe de koe de haas heeft en hoe de hoed rond de rand zit weetje. Ik ga jullie tipzzzz geven.
Ik weet raad yo.
Stel mij jouw liefdezzzvraag, ik sta geheel tot jullie beschikking.
Ik weet overal antwoord op.
ik snap echt geen fuck wat je daar aan het typen bent weetje?
dus type voortaan in die masta taal Nederlands, aaight?
peaz
quote:Yoooooo het is heel simpel;
Op zaterdag 24 januari 2004 21:11 schreef Famas het volgende:
yoyo bro.ik snap echt geen fuck wat je daar aan het typen bent weetje?
dus type voortaan in die masta taal Nederlands, aaight?peaz
JIJ bent hopeloos,
IK weet raad.
quote:Yo babyyyy,
Op zaterdag 24 januari 2004 21:13 schreef Geertrude het volgende:
wat ben jij een knappe jongeman zeg..hihi!
Heb jij soms tipzzzz nodig?
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 21:13 schreef SexyRomeo het volgende:[..]
Yoooooo het is heel simpel;
IK bent hopeloos,
IK weet raad.
quote:dit kan nog interessant worden ..
Op zaterdag 24 januari 2004 21:18 schreef SexyRomeo het volgende:[..]
Yo babyyyy,
Dat weet ik.Heb jij soms tipzzzz nodig?
Okee, ik heb een vraag.
Ik ken mijn vriendje nog niet zo lang, maar we zijn echt heel gek op elkaar. De seks is fantastisch, sterker nog, hij wil soms wel drie keer(per uur, wel te verstaan). Terwijl ik volgens mij helemaal geen aanleiding geef!
Hij krijgt er maar geen genoeg van. Hoe zou dat komen?! En wat moet ik ermee? (Ik geniet er wel van trouwens...)
Omdat ik denk dat jij vast wel veel ervaring hebt, graag een serieus antwoord.
Alvast bedankt, groetjes van Tokay.
quote:die jongen heeft z'n pet ondersteboven op...of is dat cool?
Op zaterdag 24 januari 2004 21:18 schreef Douwe het volgende:[..]
![]()
![]()
quote:Yooo baby,
Op zaterdag 24 januari 2004 21:20 schreef Tokay het volgende:
Hoi SexyRomeo,Okee, ik heb een vraag.
Ik ken mijn vriendje nog niet zo lang, maar we zijn echt heel gek op elkaar. De seks is fantastisch, sterker nog, hij wil soms wel drie keer(per uur, wel te verstaan). Terwijl ik volgens mij helemaal geen aanleiding geef!
Hij krijgt er maar geen genoeg van. Hoe zou dat komen?! En wat moet ik ermee? (Ik geniet er wel van trouwens...)
Omdat ik denk dat jij vast wel veel ervaring hebt, graag een serieus antwoord.Alvast bedankt, groetjes van Tokay.
Wat izzz jouw probleem? Je hebt een lover, en hij geeft jouw liefde...
...of geeft hij volgenzzz jou soms teveel liefde? Kan je het niet meer aan?
Yoooo dan heb ik wel een tip voor jou en hem weetje... de volgende keer alzz hij weer liefde met jou wil maken, maar jij bent moe...
dan zeg je dat hij moet mailen naar romeo_is_lekker@hotmail.com voor een date weetje. Of hij kan bellen naar mijn nul-zesss, aiight?
Ik hoop dat je wat aan mijn tip hebt, baby.
quote:de dokter nog steeds aan z'n diagnose bezig?
Op zaterdag 24 januari 2004 21:20 schreef Tokay het volgende:
Hoi SexyRomeo,Okee, ik heb een vraag.
Omdat ik denk dat jij vast wel veel ervaring hebt, graag een serieus antwoord.Alvast bedankt, groetjes van Tokay.
quote:Whehehehe, wat een l....tje
Op zaterdag 24 januari 2004 21:18 schreef Douwe het volgende:[..]
![]()
![]()
quote:SexyRomeo, bedankt voor reactie.
Op zaterdag 24 januari 2004 21:29 schreef SexyRomeo het volgende:[..]
Yooo baby,
Wat izzz jouw probleem? Je hebt een lover, en hij geeft jouw liefde...
...of geeft hij volgenzzz jou soms teveel liefde? Kan je het niet meer aan?Yoooo dan heb ik wel een tip voor jou en hem weetje... de volgende keer alzz hij weer liefde met jou wil maken, maar jij bent moe...
dan zeg je dat hij moet mailen naar romeo_is_lekker@hotmail.com voor een date weetje. Of hij kan bellen naar mijn nul-zesss, aiight?Ik hoop dat je wat aan mijn tip hebt, baby.
Groetjes, Tokay.
quote:een vraagje voor jou romeo:
Op zaterdag 24 januari 2004 21:45 schreef SexyRomeo het volgende:
Yo iemand nog tipz?
Want ik ben hier niet voor nikz.
quote:Yooo is jouw oma soms eenzaam?
Op zaterdag 24 januari 2004 22:02 schreef Famas het volgende:[..]
een vraagje voor jou romeo:
zou jij een oude kreupele dame willen palen?
quote:Ik wil jou..maar je bent al bezet..HUFTER!
Op woensdag 4 februari 2004 22:02 schreef Roellio het volgende:[..]
En FF dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |