boossss!!!
quote:Bellen ze niet eens aan? Dat zou ik dan wel heel stom vinden van de TPG
Op zaterdag 24 januari 2004 00:36 schreef Hanneke1983 het volgende:
Ik had 2 keer een pakketje (onder rembours) besteld de laatse week, en allebei de keren waren we op dat moment thuis, en ze gooien een briefje in de bus dat ze het pakketje niet konden afleveren omdat we niet thuis waren!!!
Kunnen we 'm weer apart ergens gaan afhalen
boossss!!!
En Oldbie, houd je flauwe grapjes voor je. Dat jij zo vaak een dildo besteld moet je zelf weten.
Anthraxx, de bel is niet in gebruik, maar we hebben een brief op de voordeur, een duidelijke brief, dat ze achterom even moeten proberen. De deur is gewoon open!
Ik had vandaag trouwens iemand, die was wel thuis maar wilde pakket ophalen op postkantoor!
quote:het is een klein pakketje, een cd/mp3speler.
Op zaterdag 24 januari 2004 00:41 schreef texelonia het volgende:
Zou het kunnen zijn dat je de bel niet hebt gehoord?
Met een pakket zeulen, briefje schrijven, en pakket weer mee terug zeulen is heel wat meer werk dan aanbellen en pakket dumpenDus waarom zouden ze niet aanbellen?
![]()
Ik had vandaag trouwens iemand, die was wel thuis maar wilde pakket ophalen op postkantoor!
![]()
en zie mijn post boven je post
quote:Omdat ze die pakketten bij voorbaat al op het verdeelpunt laten liggen, juist omdat ze geen zin hebben om ermee te zeulen
Op zaterdag 24 januari 2004 00:41 schreef texelonia het volgende:
Zou het kunnen zijn dat je de bel niet hebt gehoord?
Met een pakket zeulen, briefje schrijven, en pakket weer mee terug zeulen is heel wat meer werk dan aanbellen en pakket dumpenDus waarom zouden ze niet aanbellen?
![]()
quote:Ah, ok.
Op zaterdag 24 januari 2004 00:40 schreef Hanneke1983 het volgende:
Dat ze verdomme kloppen ofzo en kijken of d'r iemand thuis is, i.p.v niet te kijken en meteen een briefje in de bus te gooien dat ze er vanaf zijnEn Oldbie, houd je flauwe grapjes voor je. Dat jij zo vaak een dildo besteld moet je zelf weten.
Anthraxx, de bel is niet in gebruik, maar we hebben een brief op de voordeur, een duidelijke brief, dat ze achterom even moeten proberen. De deur is gewoon open!
En Oldbie mag zijn reacties voor zich houden
quote:Oh daar heb ik hier nog niks van gemerkt. Maar ik werk er ook nog maar kort...
Op zaterdag 24 januari 2004 00:43 schreef thaleia het volgende:Omdat ze die pakketten bij voorbaat al op het verdeelpunt laten liggen, juist omdat ze geen zin hebben om ermee te zeulen
Ik was zelf braaf en plichtsgetrouw toen ik er werkte, maar heb het vaak zat van anderen meegemaakt.
En het is op zich nog niet zo'n ramp dat ik morgen weer naar de TPG moet om dat ding op te halen, maar je betaald er flink voor dat ze het afleveren voor je deur, moet je nog zelf gaan ophalen! En bovendien heeft dit weer slechte invloed op mijn lichaam, dus ophalen wordt moeilijk!!
quote:Ik heb niets gezegd!!!!
Op zaterdag 24 januari 2004 00:40 schreef Hanneke1983 het volgende:
.....En Oldbie, houd je flauwe grapjes voor je. Dat jij zo vaak een dildo besteld moet je zelf weten.......
quote:ik was wel thuis, en terecht dat je post werd gedeleted
Op zaterdag 24 januari 2004 00:47 schreef Oldbie het volgende:ik had gelezen dat je niet thuis was. Een of andere overijverige mod heeft besloten dat mijn post gelijk de prullenbak in mocht, tijd om te corrigeren....NOPE. Gewoon deleten....niet editen, nee deleten STAKKER
Maargoed, je kunt ze ophalen bij het postkantoor.
Je kan dus ook een heks zijn aan de hand van je icon en ondertitel.
quote:Tuurlijk terecht.....het was vast een gevoelige snaar??
Op zaterdag 24 januari 2004 00:48 schreef Hanneke1983 het volgende:[..]
ik was wel thuis, en terecht dat je post werd gedeleted
quote:Dat wordt maandag... *grinnik*
Op zaterdag 24 januari 2004 00:52 schreef Hanneke1983 het volgende:
Zou wel handig zijn, want dat wordt nog een probleem morgen
Euhm, je bent ietwat hellig...
En dan zo'n vrolijke grimas op je gezicht... Op je foto's dan...
Dus je kan wel zo'n helleveeg zijn?
quote:en anders?
Op zaterdag 24 januari 2004 00:53 schreef Anthraxx het volgende:
Oldbie: Dat je mij in het Feedback topic aanspreekt, daar kan ik wel mee leven. Maar hou dit topic dan ook vrij van je gezeik over een gedelete post.
quote:Waarom maandag? Morgen zijn ze toch ook open?
Op zaterdag 24 januari 2004 00:53 schreef Panzer het volgende:[..]
Dat wordt maandag... *grinnik*
Euhm, je bent ietwat hellig...
En dan zo'n vrolijke grimas op je gezicht... Op je foto's dan...
Dus je kan wel zo'n helleveeg zijn?
Ik sta normaal niet gauw in de fik Maar als mensen iets flikken wat gewoon nergens op slaat, dan hebben ze 'n probleem
[Dit bericht is gewijzigd door Hanneke1983 op 24-01-2004 00:59]
quote:Over het algemeen wel. Tenzij je in een klein dorp woont, zoals hier. Dan mag je dus wachten tot Maandag
Op zaterdag 24 januari 2004 00:57 schreef Hanneke1983 het volgende:[..]
waarom maandag? moregn zijn ze toch ook open?
als mensen iets flikken wat niet door de beugel kan, dan hebben ze 'n probleem
quote:Op het blaadje staat idd maandag, maar morgen zijn ze ook gewoon open, dus ik vind dat een beetje vreemd
Op zaterdag 24 januari 2004 00:58 schreef Anthraxx het volgende:Over het algemeen wel. Tenzij je in een klein dorp woont, zoals hier. Dan mag je dus wachten tot Maandag
Ik denk het thaleia
quote:Gewoon proberen. Er staat inderdaad volgende dag (of maandag vanaf 13:00) maar ik ga altijd dezelfde dag vlak voor sluitingstijd. Dan ligt het pakketje al op je te wachten.
Op zaterdag 24 januari 2004 01:01 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Natuurlijk gaat een postbode niet achterom. Er is zelfs een bepaalde maximum afstand tussen de weg en de brievenbus. Als ze verder moeten lopen, dan hoeven ze dat niet te doen.
Hoewel een uitzondering natuurlijk wel moet kunnen.
quote:Je bent enigzins tch een helleveeg.
Op zaterdag 24 januari 2004 01:04 schreef Hanneke1983 het volgende:
Dat zou belachelijk zijn Angel_of_Dth, want wij zijn aan het verbouwen, en die bel is gewoon nog niet in gebruik (de deur ook niet btw)
Ik denk het thaleia
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |