Op 23 januari 2004 om uiterlijk 5 uur weten we het.
quote:En waarom heeft Jordan nog niet eerder gehapt op die 10 miljoen dan?
Op vrijdag 23 januari 2004 14:45 schreef Deefje het volgende:
Ik denk het wel, mede door die 10 miljoen!!!
quote:Hoe ben je op het forum gekomen?
Op vrijdag 23 januari 2004 14:41 schreef Hansjoh het volgende:
Op het forum van Verstappen hebben ze het over 16:08PM, weet nu niet of ze het over een persconferentie hebben of over een afwijzing...
quote:Omdat er andere sponsoren zijn die misschien meer kunnen geven. Die kans is niet groot dus zou ik happen als ik
Op vrijdag 23 januari 2004 14:46 schreef Mr_T het volgende:[..]
En waarom heeft Jordan nog niet eerder gehapt op die 10 miljoen dan?
Verstappen heeft gewoon niks te willen, de enige die eisen kan stellen is Jordan.
Zo'n publiekelijk ultimatum zou ik als ik Eddie Jordan was als not done / gebrek aan respect zien.
Verstappen kan eigenlijk gewoon alleen maar afwachten, klaar.
Ik hoop dat het nog lukt, maar hoe langer het duurt hoe kleiner de kans wordt en zo'n ultimatum werkt eerder negatief dan positief denk ik.
quote:Omdat ze nog meer sponsors willen. EJ is gewoon hebberig, maar nu MOET hij wel toehappen als hij geld wil hebben!!
En waarom heeft Jordan nog niet eerder gehapt op die 10 miljoen dan?
quote:Nog niet zoveel engelse sites hebben het gepubliceerd, alleen F1racing.net. Das misschien het geluk dat het met zich meeneemt dat het misschien niet "publiekeluk" lijkt.
Op vrijdag 23 januari 2004 14:47 schreef StrayDog het volgende:
Ik geloof er niet meer zo in.Verstappen heeft gewoon niks te willen, de enige die eisen kan stellen is Jordan.
Zo'n publiekelijk ultimatum zou ik als ik Eddie Jordan was als not done / gebrek aan respect zien.
Verstappen kan eigenlijk gewoon alleen maar afwachten, klaar.Ik hoop dat het nog lukt, maar hoe langer het duurt hoe kleiner de kans wordt en zo'n ultimatum werkt eerder negatief dan positief denk ik.
quote:Euh...gewoon...verstappen.nl, dan klik je op forum en dan doet ie het(nog wel...), maar volgens mij had iemand dat verzonnen van die 16:06pm
Op vrijdag 23 januari 2004 14:46 schreef Spooky4u het volgende:[..]
Hoe ben je op het forum gekomen?
quote:Ja precies, hijj probeert het zolang mogelijk te rekken om nog andere (grotere) sponsors te vinden. Alleen is de kans er voor hem dat die niet komen, dus moet hij nu wel happen. Hij blij, Verstappen blij. Aan de andere kant heeft het Verstappen-kamp zich in een moeilijke positie gewrongen door al snel geen back-up meer te hebben bij de onderhandelingen (Jaguar en Minardi) en daarom heeft Jordan op zich alle touwtjes in handen...
Op vrijdag 23 januari 2004 14:48 schreef Deefje het volgende:[..]
Omdat ze nog meer sponsors willen. EJ is gewoon hebberig, maar nu MOET hij wel toehappen als hij geld wil hebben!!
quote:Niet doen! Houd de moed erin
Op vrijdag 23 januari 2004 14:47 schreef Baklap het volgende:
Ik begin het ook steeds negatiever in te zien...
[Dit bericht is gewijzigd door Puur op 23-01-2004 14:54]
quote:hun ogen zijn meer gerricht op die test in Barcelona.
Op vrijdag 23 januari 2004 14:49 schreef Spooky4u het volgende:[..]
Nog niet zoveel engelse sites hebben het gepubliceerd, alleen F1racing.net. Das misschien het geluk dat het met zich meeneemt dat het misschien niet "publiekeluk" lijkt.
quote:Waarvan?
Op vrijdag 23 januari 2004 14:50 schreef Puur het volgende:
ETA 16:08 = Expexted Time of Arrival 16:08.....
quote:Komt van F1Today.nl zeker
Op vrijdag 23 januari 2004 14:54 schreef Puur het volgende:[..]
Geen idee.
quote:Les 1: geloof niks wat je op het Verstappen forum leest
Op vrijdag 23 januari 2004 14:52 schreef Deefje het volgende:
Er is volgens mij iemand op verstappen.nl die al meer weet. Op 16:08 weten we denk ik wat hij al weet!
Is zeker afgesproken tijdens de onderhandelingen:
"Hoe laat zullen we het bekendmaken?"
"Uurtje of 4?"
"Nee doe maar 8 minuten over 4"
Erg logisch.
Bovendien lijken dit soort dingen me niet bevoordelijk voor de sfeer binnen een team
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |