Laatste nieuws uit het Verstappen-kamp:
quote:
....
quote:En hij heeft gelijk. Je bent zakenman of je bent manager van Jos.
Op donderdag 22 januari 2004 10:49 schreef Puur het volgende:
Zelf ben ik niet ze gecharmeerd van "Don Perri". Daar waar Huub altijd voor Jos bezig was is hij altijd vooral voor Trust bezig.
quote:Lekker belangrijk wiens topic het is
Op donderdag 22 januari 2004 11:26 schreef Apehaar het volgende:
*Is benieuwd of Puur nu een topic aan het maken was.
quote:tuurlijk wel, het is Jos zijn topic
Op donderdag 22 januari 2004 11:26 schreef Koos_26 het volgende:[..]
Lekker belangrijk wiens topic het is
Check je alle sites in een keer.
quote:Voor de kerst is het bekend!
Op donderdag 22 januari 2004 11:29 schreef Sennaistop het volgende:
Gezien de history en eddie kennende zal het best nog wel eens een tijdje kunnen duren.
quote:thnx m8
Op donderdag 22 januari 2004 11:30 schreef Iggy het volgende:
Hele makkelijke link http://www.newsnow.co.uk/newsfeed/?name=F1+in+het+NederlandsCheck je alle sites in een keer.
quote:Toen ik keek of er al reply was op mijn voorstel zat er al een slotje op deel 8. Dan weet je genoeg
Op donderdag 22 januari 2004 11:26 schreef Apehaar het volgende:
*Is benieuwd of Puur nu een topic aan het maken was.
quote:Dattie duitser maar wegblijft!
Met de terugkeer van Heidfeld in de Jordan flakkeren de geruchten weer op dat hij een van de race stoeltjes zou krijgen voor 2004.
Op het einde van verleden jaar leek het alsof hij de grootste kandidaat was en dat hij zelfs al een pre-contract had getekend, maar daarover werd de laatste tijd niets meer vernomen.Het zou echter niet verwonderlijk zijn als Jordan opteert voor een rijder die meer geld kan binnenbrengen in het team, want het is geweten dat Jordan het op financieel vlak niet al te breed heeft.
Daarmee staat Jos Verstappen dus in pole position, maar er lijkt ook nog geen overeenkomst te zijn tussen de Nederlander en Eddie Jordan.
Als ofwel Nick Heidfeld ofwel Jos Verstappen een van de race zitjes krijgt, is het hoogst waarschijnlijk dat de andere het kan vergeten, want hoofdsponsor Benson and Hedges wil maar wat graag een Britse rijder in de Jordan line-up.
Per saldo stelt het sponsorbedrag van Jos dus niet zo veel voor omdat je B & H er vanaf kan trekken.
Ik snap dat dit een lastige keuze is voor Eddie.
Wrom denken ze nou dat Jos een duitser is??????
quote:damn, schandalig
Op donderdag 22 januari 2004 11:39 schreef Spooky4u het volgende:
http://www.planet-f1.com/Home/story_14145.shtmlWrom denken ze nou dat Jos een duitser is??????
quote:Heeft fok niet meer hits per dag?!
(22 januari 2004) Het zal bijna niemand ontgaan zijn, maar voor de tweede opeenvolgende dag is het aantal hits op verstappen.nl over de magische grens van 200.000 gegaan. Voor zover onze informatie strekt kunnen slechts startpagina.nl en flabber.nl in Nederland op meer hits per dag rekenen. Een ongekend aantal hits dus, waar zelfs vippers iedere dag opnieuw weer versteld van staan.Logische verklaring voor het drukke bezoek aan de site van Jos is natuurlijk de algemene verwachting dat één dezer dagen de kogel door de kerk zal zijn in de onderhandelingen met het team van Eddie Jordan.
Het feit dat de apotheose in de vorm van een bevestiging van Verstappen als F1-coureur vooralsnog uitblijft, doet vermoeden dat het aantal hits de komende dagen niet veel lager zal zijn dan dat van gisteren en met name dan het absolute record van eergisteren van 204.157 hits. Twee ton en beetje, dus.
En dat maakt ons, hoewel we Jos liever gisteren dan vandaag zijn krabbel hadden willen zien zetten, stiekum toch een beetje trots. Geen enkele site in Nederland van een individuele (sport)persoon of commerciële instantie genereert namelijk meer bezoek dan verstappen.nl. Op naar de 250.000!
©2003 www.verstappen.nl, all rights reserved
quote:Wrom? Het zijn geen concurrenten en het enige wat een obstakel vormt is dat Trust teamsponsor wil zijn. Als Eddie Jordan Trust dan een cheque met bedrag van B&H laat zien (en dat is meer dan wat Trust biedt), dan is de mond van Michel ook gelijk dicht.
Op donderdag 22 januari 2004 11:37 schreef Puur het volgende:
Punt is denk ik dat daar waar Trust komt, B & H vertrekt.Per saldo stelt het sponsorbedrag van Jos dus niet zo veel voor omdat je B & H er vanaf kan trekken.
Ik snap dat dit een lastige keuze is voor Eddie.
quote:Sommige Fokkers hebben al meer posts op een dag.
Op donderdag 22 januari 2004 11:48 schreef vosss het volgende:[..]
Heeft fok niet meer hits per dag?!
![]()
quote:Stelletje spammers
Op donderdag 22 januari 2004 11:51 schreef Najra het volgende:[..]
Sommige Fokkers hebben al meer posts op een dag.
Dus ja dat lijkt me wel.
quote:Hoeveel pagehits heeft Fok! per dag??
Op donderdag 22 januari 2004 11:51 schreef Najra het volgende:[..]
Sommige Fokkers hebben al meer posts op een dag.
Dus ja dat lijkt me wel.
Volgens mij heb je met ruim 80k users echtwel meer dan 200k hits per dag.
Zo, genoeg offtopic nu
quote:Had het wel verwacht idd
![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Apehaar op 22-01-2004 11:58]
quote:
![]()
quote:Volgens mij gaat het om unieke ip hits. Dan moet het aantal lurkers ongeveer twee keer zo groot zijn als het aantal users en dan nog kom je niet aan de 200.000 aangezien iedere gebruiker en die lurkers zo'n beetje allemaal ook nog die dag moeten kijken.
Op donderdag 22 januari 2004 11:55 schreef vosss het volgende:[..]
Hoeveel pagehits heeft Fok! per dag??
Volgens mij heb je met ruim 80k users echtwel meer dan 200k hits per dag.
Zo, genoeg offtopic nu
quote:Het gaat bij de Verstappen-site ook om pageviews, niet unieke bezoekers.
Op donderdag 22 januari 2004 12:17 schreef Najra het volgende:[..]
Volgens mij gaat het om unieke ip hits. Dan moet het aantal lurkers ongeveer twee keer zo groot zijn als het aantal users en dan nog kom je niet aan de 200.000 aangezien iedere gebruiker en die lurkers zo'n beetje allemaal ook nog die dag moeten kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |