Ik zoek een Gitaar versterker die geschikt is voor minstens 1 kamer ofzo.Hoeft niet een erg zware te zijn waarvan de buren ook wakker worden.(liever wel maar dat kan ik niet betalen ).
Wil er vooral Rock/Metal mee spelen.
Prijs rond de 85 Euro...
Wil je er een distortionpedaal op aan gaan sluiten? Of wil je dat de versterker al een goed overdrive kanaal heeft? Dat is namelijk vrij beperkt bij dat ding...
quote:Ga er geen pendaal op aansluiten.
Op woensdag 21 januari 2004 16:07 schreef Metalfreak het volgende:
Ik heb nog wel een 10 watt Marshall Valvestate 10 staan, heeel eenvoudig ding, maar goed genoeg voor een beginner.Wil je er een distortionpedaal op aan gaan sluiten? Of wil je dat de versterker al een goed overdrive kanaal heeft? Dat is namelijk vrij beperkt bij dat ding...
quote:overdrive kanaal is dat scheurgeluid van metal/rock, alleen niet al te heavy. Distortion is daar weer het niveau boven en klinkt dus harder en is geschikt voor rock/metal. Als je echt een goeie distortion wilt, zul je toch een pedaal moeten aanschaffen (of een héle dure versterker...)
Op woensdag 21 januari 2004 16:42 schreef The-Brahma-Bull het volgende:[..]
Ga er geen pendaal op aansluiten.
En wat is een overdrive kanaal? (begin pas net met gitaar spelen :0 )
Die Roland Cube van een paar posts hierboven klinkt trouwens wat dat betreft best heavy, maar 't is altijd beperkt bij een instapversterker... (ow wacht, ik moet natuurlijk m'n eigen versterker ff aanprijzen... )
Hoef niet echt een pendaal ofzo
Laat ik nou eerst maar normaal gitaar leren spelen
Hebbie foto ervan ?
quote:Offtopic:
Op woensdag 21 januari 2004 23:53 schreef The-Brahma-Bull het volgende:Hoef niet echt een pendaal ofzo
Laat ik nou eerst maar normaal gitaar leren spelenHebbie foto ervan ?
quote:Tuurlijk voor dat schopje! Net als nu
Op zondag 25 januari 2004 20:47 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
lekker boeiend[maar als je dat dee voor een schopje bedankt
]
quote:aha
Op maandag 26 januari 2004 17:24 schreef Fendy het volgende:[..]
Tuurlijk voor dat schopje! Net als nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |