Ik noem maar op
Pik tussen de rits
Sexpoperotiek
Zelfbevredigingsfoto's
Maagden in lapland
Neukende cavia's
quote:Met een hoofdletter, dat is netjes.
Op woensdag 21 januari 2004 11:28 schreef ZX9R het volgende:
Godverdomme.
quote:Lekker makkelijk, makker. Maar zo makkelijk kom jij er niet vanaf. Toon jij maar dat hij niet bestaat.
Op woensdag 21 januari 2004 11:25 schreef What het volgende:[..]
Hoho, jij zegt dat Hij bestaat. Laat maar zien dan.
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 11:29 schreef Monidique het volgende:[..]
Met een hoofdletter, dat is netjes.
quote:zoals uit diverse reacties van jouw kant blijkt, heb jij net zo goed (misschien zelfs meer) moeite met het tonen van respect voor de mening van anderen!
Op woensdag 21 januari 2004 11:26 schreef Koolraap het volgende:[..]
Jij respectloze! En hoe denk je dan over het te pas en het te onpas gebruiken van het woord "mongool"? Er zijn mensen die last hebben van dat syndroom en dat is al erg genoeg. Hoe durf jij dan zonder enige aanleiding het woord "mongool" te gebruiken? Je bent gewoon een onbeschofd persoon. Als jij geen respect kunt opbrengen voor anderen, dan hoor jij hier helemaal niet thuis. Rot dan op naar de Zuidpool!
En hoe noem jij dan eigenlijk iemand die uit Mongolië komt???
[Dit bericht is gewijzigd door bas-beest op 21-01-2004 11:30]
quote:Eerst zien, dan geloven.
Op woensdag 21 januari 2004 11:30 schreef Koolraap het volgende:
Lekker makkelijk, makker. Maar zo makkelijk kom jij er niet vanaf. Toon jij maar dat hij niet bestaat.
Dat werkt in het strafrecht toch net zo?
Onschuldig tenzij tegendeel BEWEZEN!!!!!!!!!!!!
quote:Nee, wel voor de mensen die dat wel denken en aanstoot nemen aan onnodig gevloek.
Op woensdag 21 januari 2004 11:30 schreef Bvlgari het volgende:
Ja dus er bestaat iemand die alles voor ons regelt en die alles bepaalt.Hij zit op een wolk en laat allemaal mensen doodgaan van de honger of oorlog.En daar moet ik respect voor hebben?
[Dit bericht is gewijzigd door sweek op 21-01-2004 12:15]
quote:Ik merk het wel op de dag des oordeels.
Op woensdag 21 januari 2004 11:30 schreef Koolraap het volgende:
Maar zo makkelijk kom jij er niet vanaf.
quote:
Toon jij maar dat hij niet bestaat.
quote:Hoho Jij bent begonnen met het woord god veredomme. Dus dan hoeft een ander het tog niet te bewijzen. Ik geloof voor mij doen in het beste geloof en dat is die van mij eigen. En zodat niemand mij kan overtuigen dan god bestaat in wat voor doen dan ook. ( excl beeldjes.) dan wil ik er over na denken. Maar dan nog heb ik het recht om het woord god te gebruiken op mijn manier.
Op woensdag 21 januari 2004 11:30 schreef Koolraap het volgende:[..]
Lekker makkelijk, makker. Maar zo makkelijk kom jij er niet vanaf. Toon jij maar dat hij niet bestaat.
quote:Ik ben helemaal geen kloon, jongen. Ik geef hier gewoon mening. Ik durf tenminste voor mijn mening uit te komen. Jij kunt alleen komen met dat zielige kutkloon-gelul.
Op woensdag 21 januari 2004 11:29 schreef WeirdMicky het volgende:
ow help, heb je godverdomme die kutmoraalridderkloon weer
quote:Hé, wat leuk... ik ook.
Op woensdag 21 januari 2004 11:32 schreef Koolraap het volgende:[..]
Ik geef hier gewoon mening. Ik durf tenminste voor mijn mening uit te komen.
quote:Leer verdorie toch een lezen man. Ik heb nooit gezegd dat ik gelovig ben. Hoe kom je daar toch bij?
Op woensdag 21 januari 2004 11:29 schreef Magic-Mushroom het volgende:
Koolraap als je jouw Topics bekijkt zou je nou niet gelijk zeggen dat je zo'n gelovig correcte aap bent als je je voordoet.Ik noem maar op
Pik tussen de rits
Sexpoperotiek
Zelfbevredigingsfoto's
Maagden in lapland
Neukende cavia's
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 11:30 schreef Bvlgari het volgende:
Ja dus er bestaat iemand die alles voor ons regelt en die alles bepaalt.Hij zit op een wolk en laat allemaal mensen doodgaan van de honger of oorlog.En daar moet ik respect voor hebben?
begrijpend lezen is een onderdeel op school, dus je hoeft het jezelf niet kwalijk te nemen hoor
quote:you are right.
Op woensdag 21 januari 2004 11:03 schreef Koolraap het volgende:
Je ziet steeds vaker dat mensen onbeschaamd het woord "godverdomme" zeggen (of schrijven, zoals duidelijk zal zijn hier op het forum). Ik vind dat eigenlijk een slechte ontwikkeling, want het is tamelijk respectloos. Kijk, als je nu bijvoorbeeld met een hamer op je duim slaat tijdens het timmeren, dan kan ik het me voorstellen, dat je impulsief zo'n woord zegt, maar tegenwoordig wordt het te pas en te onpas gebruikt. Het is een schande en ik zou graag willen weten hoe we het weer kunnen voorkomen. Er zijn namelijk mensen, die je ermee kwetst. Dus voortaan zeggen in plaats van "godverdomme" ter goed voorbeeld: verdorie!
Maar "mensen" kennende houden ze hier toch geen rekening mee, sommigen vinden dat zo'n grote moeite. Het feit alleen dat ze zich al aan een "regeltje" van een ander moeten houden bruist tegen hen in. Dat kun je wel merken aan de reacties.
quote:wij waarschijnlijk ook. En onze menig is waarschijnlijk dat wij god afschuwen.
Ik ben helemaal geen kloon, jongen. Ik geef hier gewoon mening. Ik durf tenminste voor mijn mening uit te komen. Jij kunt alleen komen met dat zielige kutkloon-gelul.
quote:HEHEHE!
Ik ben helemaal geen kloon, jongen. Ik geef hier gewoon mening. Ik durf tenminste voor mijn mening uit te komen. Jij kunt alleen komen met dat zielige kutkloon-gelul.
quote:Durft iedereen hier volgens mij wel...
Ik geef hier gewoon mening. Ik durf tenminste voor mijn mening uit te komen.
quote:Ik vraag me alleen af waarom je je zo druk maakt over Godverdomme als je interesses hoofdzakelijk uitgaan naar maagden in Lapland, zelfbevredigingsfoto's van fok!kers en neukende cavia's al dan niet op de zuidpool
Op woensdag 21 januari 2004 11:34 schreef Koolraap het volgende:[..]
Leer verdorie toch een lezen man. Ik heb nooit gezegd dat ik gelovig ben. Hoe kom je daar toch bij?
quote:Nee, de pubers winnen het niet altijd. De pubers zijn gewoon kortzichtig en weigeren de waarheid aan te nemen. Als je maar je poot stijf blijft houden, lijkt het altijd wel of je gewonnen hebt. Kijk, een puber moet de kans krijgen om te puberen en later, als ze wat ouder en wijzer zijn, komt het meestal wel weer goed, maar de maatschappij moet ze niet alle ruimte geven natuurlijk. Er moet altijd bijgestuurd worden, want anders loopt het wel verkeerd met ze af.
Op woensdag 21 januari 2004 11:32 schreef -PolluX- het volgende:
Mooi topic, en de "pubers" winnen het altijd. Ik ben ook tussen de 20 en 25, maar nog altijd het licht niet gezien hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |