Korg i4s workstation. incl. standaard. Geen handleiding.
Te beginnen bij 50 euro. En dan zien we wel hoeveer we kunnen komen.
(meer info volgt)
[Dit bericht is gewijzigd door Omkron op 21-01-2004 11:47]
Vraag mij niet teveel.. ik heb hem enkel als masterkeyboard gebruikt om mijn studiogear mee aan te sturen. Wanneer ie uitgebracht is.. geen idee.
(weet ik dus inmiddels.. hij is uitgekomen in ''95)
[Dit bericht is gewijzigd door Omkron op 21-01-2004 11:18]
En heeft het een sequencer? (die zou heel handig zijn voor mij)
op harmony-central lees ik dat iemand 'm niet had
http://www.korgpa.com/extra/story_i4s.asp
Ik heb hem denk ik.. 4 jaar nu ofzo.. voorzover ik weet geen mankementen. Enkel hier en daar hardnekkig stof.. maar dat is met een wattenstaafje bv. eenvoudig schoontemaken.
Vriend van wie die was heeft in het linkerspeaker rooster een deuk geslagen.. (frustratie omdat het niet wilde lukken met z'n cd.. ) Deukje is zogoed als teruggebogen weer.
quote:Volgens de review van harmony-central niet... enkel een soort backtracking sequencer.. voor je achtergrond (drums?) dus..
Op woensdag 21 januari 2004 11:15 schreef Conorach het volgende:En de sequencer, zit die er nu wel of niet op?
Voorts zit er ook een floppydrive op.. nooit gebruikt.. eigenlijk heb ik dat hele ding nooit gebruikt. Enkel dus als masterkeyboard.. en de pitchbend/modulation was erg fijn voor mij..
Die bladmuziekstandaard van de eerste foto heb ik overigens niet.
Dus laat maar
quote:dan haak ik af
Op donderdag 22 januari 2004 14:42 schreef Omkron het volgende:
en?
waar is ie op te halen btw?
quote:Nee.. niet opzichzelf.. tenzij je hem net als ik wil gaan gebruiken om softsynths of racksynths aan te sturen.
Op donderdag 22 januari 2004 17:50 schreef Bigf00t het volgende:
Heb ik hier iets aan met producen? (style hardhouse/hardcore)
quote:Oke ik denk er nog even over na, wel stoer om te hebben natuurlijk
Op donderdag 22 januari 2004 18:14 schreef Omkron het volgende:[..]
Nee.. niet opzichzelf.. tenzij je hem net als ik wil gaan gebruiken om softsynths of racksynths aan te sturen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |