quote:
Op maandag 19 januari 2004 23:48 schreef Jerruh het volgende:2) ik had dan liever naar de vorige [homo]meet gegaan..
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen.
quote:Dat vind ik wel heeeeel oppervlakkig. Als je wilt weten hoe iemand eruit ziet, dan kun je ook in het fotoboek kijken.
Op maandag 19 januari 2004 23:58 schreef Waxxer het volgende:
Nou ik ben gewoon nieuwgierig, dat is wat mij loktstel ik zie een groep eikels bij elkaar, dan ben ik zo weer weg
en weet ik iig wie de gezichten achter fok zijn
quote:Dat zou ik echt nooit doen er voortijdig er vandoor gaan, al was het maar uit beleefdheid
Op maandag 19 januari 2004 23:58 schreef Waxxer het volgende:
Nou ik ben gewoon nieuwgierig, dat is wat mij loktstel ik zie een groep eikels bij elkaar, dan ben ik zo weer weg
en weet ik iig wie de gezichten achter fok zijn
quote:inderdaad
Op dinsdag 20 januari 2004 00:00 schreef Great_Expectations het volgende:Dat vind ik wel heeeeel oppervlakkig. Als je wilt weten hoe iemand eruit ziet, dan kun je ook in het fotoboek kijken.
.
quote:zei iemand zonder fotoboek
Op dinsdag 20 januari 2004 00:02 schreef XMN8R het volgende:[..]
inderdaad
quote:Ik kan me voorstellen dat het een beetje eng is om alleen een groep in te stappen, maar dan spreek je toch gewoon via MSN met iemand anders af om elkaar eerder te ontmoeten en samen te gaan?
Op dinsdag 20 januari 2004 00:01 schreef Markie-Mark het volgende:Dat zou ik echt nooit doen er voortijdig er vandoor gaan, al was het maar uit beleefdheid
quote:Juist! Aangezien dit topic toch in OvjL staat kan iemand IRL anders zijn dan op Fok!.
Op dinsdag 20 januari 2004 00:05 schreef Great_Expectations het volgende:
Bovendien kan iemand eruit zien als een eikel, maar in werkelijkheid heel charmant, grappig en origneel zijn..
quote:dat bedoelde ik ook
Bovendien kan iemand eruit zien als een eikel, maar in werkelijkheid heel charmant, grappig en origneel zijn..
kwam er denk ik alleen wat ongelukkig uit...
quote:Nee! Denk je echt?
Op dinsdag 20 januari 2004 00:06 schreef XMN8R het volgende:[..]
Juist! Aangezien dit topic toch in OvjL staat kan iemand IRL anders zijn dan op Fok!.
quote:yep
Op dinsdag 20 januari 2004 00:08 schreef Great_Expectations het volgende:Nee! Denk je echt?
quote:Ik ben IRL echt helemaal hetzelfde.
Op dinsdag 20 januari 2004 00:09 schreef XMN8R het volgende:[..]
yep
quote:Dát hoeft nou ook weer niet.
Op dinsdag 20 januari 2004 00:09 schreef Waxxer het volgende:
Dan leren we elkaar echt kennen!
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 00:10 schreef Great_Expectations het volgende:Ik ben IRL echt helemaal hetzelfde.
.
sorrie
quote:dus er is nog hoop?
Op dinsdag 20 januari 2004 00:09 schreef XMN8R het volgende:[..]
yep
quote:Dan ga ik zeker niet mee
Op dinsdag 20 januari 2004 00:09 schreef Waxxer het volgende:
....we kunnen ook met zijn alleen een weekend survival doen in de Ardennen. Dan leren we elkaar echt kennen!
quote:ik kom hier volgens mij over als een enorme eikel, maar irl ben ik keilief en zit ik met mjn IQ van 135 achter mijna rchitectuurboeken te lezen en ben ik ook een eikel
quote:nou dan rij jij toch met een busje en een krat vol limonade van locatie naar locatie?
Op dinsdag 20 januari 2004 00:12 schreef Andyvie het volgende:[..]
Dan ga ik zeker niet mee
Nou moet ik helemaal hier tussen die homo's
posten om je iets te vragen wat ik allang weer vergeten ben
En waarom ben je niet in de crewchat?
alleen al daarom zou ik willen meeten
[Dit bericht is gewijzigd door Waxxer op 20-01-2004 00:16]
quote:Om je imago op te poetsen of anderen het tegendeel te bewijzen kun je natuurlijk ook gewoon wél komen
Op dinsdag 20 januari 2004 00:12 schreef Jerruh het volgende:ik kom hier volgens mij over als een enorme eikel, maar irl ben ik keilief en zit ik met mjn IQ van 135 achter mijna rchitectuurboeken te lezen en ben ik ook een eikel
. ofzo
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |