In beide wangen van de banden zit een sneetje ter grootte van 1 cm, ongeveer de afmeting van het lemmet van een aardappelschilmesje.
Weet iemand of hier nog een prop in kan? De banden zijn net een half jaar oud en het zou zonde zijn als ze niet meer te redden zijn.
Volgende vraag is niet helemaal PTA waardig maar goed: Ik weet wie het gedaan heeft, heeft het zin aangifte tegen deze persoon te doen? Ik kan natuurlijk niks bewijzen in dit geval want het is 's nachts gebeurd en niemand heeft iets gezien.
ik zou altijd aangifte doen, want dan heb je dat tenminste op papier staan, mocht die gast toch een keer betrapt worden.
Helaas voor je maar je zit aan 2 nieuwe banden vast. Aangifte doen lijkt me wel gewenst idd.
quote:
Op maandag 19 januari 2004 08:35 schreef pmponer het volgende:
Je mag de "wang" van de band niet repareren. Dit is te onveilig.Helaas voor je maar je zit aan 2 nieuwe banden vast. Aangifte doen lijkt me wel gewenst idd.
quote:Wat echt helemaal vervelend is is dat ik vandaag dus ook examen voor mijn A moet doen en ja, daar moet ik dus met de auto naar toe.
Op maandag 19 januari 2004 08:36 schreef ne0n het volgende:
wat kut voor je
huillie
Kut is het altijd, maar een keertje lopen naar mijn werk is nog wel te doen maar lopen naar het CBR in Utrecht is me net even te ver.
quote:IDD aangifte doen er zullen er vast meer zijn in de straat/buurt sommige verzekeringen vergoeden dit en misschien wel stichting waarborg
Op maandag 19 januari 2004 08:43 schreef Ronhui het volgende:
Ik zal iig aangifte doen, desnoods voor de verzekering!
quote:Aangifte ga ik zo doen, nu moeten die banden nog vervangen worden, wie weet wat een bandje 145/70R13 ongeveer kost?
Op maandag 19 januari 2004 08:46 schreef joosd het volgende:[..]
IDD aangifte doen er zullen er vast meer zijn in de straat/buurt sommige verzekeringen vergoeden dit en misschien wel stichting waarborg
De verzekering vergoed het waarschijnlijk niet, ben niet allrisk verzekerd en dat waarborgfonds vergoed alleen iets als er minimaal 2 getuigen zijn.
Helaas voor mij dus........
quote:Bewijslast ligt vaak lastiger. Als jij zegt dat ik de dader ben en ik ontken glashard zul je toch met bewijs moeten komen. Sommige gasten liegen zelfs dat ze ooit geboren zijn. (jonge veelplegers die geconfronteerd worden met video bewijs en dan nog ontkennen)
Op maandag 19 januari 2004 08:38 schreef MALLENS het volgende:
als je weet wie het gedaan heeft zou ik geld voor nieuwe banden en vergoeding voor geleden emotionele schade bij hem "gaan halen"
quote:Als je hetzelfde type band kan krijgen is er geen probleem. En aangezien is aangegeven dat ze net nieuw zijn, zal de dealer/bandencentrum er nog wel wat hebben. Evt gooi je 1 nieuwe band van achter naar voor. De voorbanden moeten identiek zijn en de achterbanden moeten identiek zijn. Voor en achter mogen verschillend zijn.
Op maandag 19 januari 2004 08:58 schreef martijntie het volgende:
wat een kut actie dat wordt een duur geintje aangezien je met 2 de zelfde banden moet rijden moet je ze dus alle 4 vervangen oficeel !!!!
Ik heb voor ook andere banden dan achter, iets zachtere compound zodat je en meer grip hebt en minder last van rijgeluiden.
quote:Een bus remolie over zijn auto uitgieten, mooie effecten gegarandeerd
Op maandag 19 januari 2004 08:29 schreef hollander172 het volgende:
Volgende vraag is niet helemaal PTA waardig maar goed: Ik weet wie het gedaan heeft, heeft het zin aangifte tegen deze persoon te doen? Ik kan natuurlijk niks bewijzen in dit geval want het is 's nachts gebeurd en niemand heeft iets gezien.
't Is mooi waardeloos, ik zou zeker aangifte doen.
Bij autobandenmarkt.nl kost een 145/70/R13 Goodyear band 50 euro per stuk, maar je heb daar al een band voor 30 euro p/s. Dan heb je wel een band van het overbekende merk 'Top'. ;-)
Deze site is vrij goedkoop, maar ik denk dat je toch wel op tussen de 50 en 60 euro per band moet rekenen.
quote:je bedoelt rem-vloeistof?
Op maandag 19 januari 2004 09:04 schreef battlesickloner het volgende:[..]
Een bus remolie over zijn auto uitgieten, mooie effecten gegarandeerd
quote:Niets! Probeer maar eens.
Op maandag 19 januari 2004 21:52 schreef the_contract_killer het volgende:
je bedoelt rem-vloeistof?
wat zou er dan gebeuren?...behalve dat zn lak wat plakkerig word?
quote:Krijg je leuke plekken van op je lak ... die je er nooit meer uitkrijgt.
Op maandag 19 januari 2004 21:52 schreef the_contract_killer het volgende:
je bedoelt rem-vloeistof?
wat zou er dan gebeuren?...behalve dat zn lak wat plakkerig word?
Ook een goeie: (veel) pindakaas op de voorruit
[Dit bericht is gewijzigd door battlesickloner op 20-01-2004 13:30]
quote:Heb dus niet dezelfde types kunnen krijgen, moet nog even een achter naar voor verhuizen en andersom nu rijd het voor geen meter.
Op maandag 19 januari 2004 09:02 schreef ThePatman het volgende:[..]
Als je hetzelfde type band kan krijgen is er geen probleem. En aangezien is aangegeven dat ze net nieuw zijn, zal de dealer/bandencentrum er nog wel wat hebben. Evt gooi je 1 nieuwe band van achter naar voor. De voorbanden moeten identiek zijn en de achterbanden moeten identiek zijn. Voor en achter mogen verschillend zijn.
Ik heb voor ook andere banden dan achter, iets zachtere compound zodat je en meer grip hebt en minder last van rijgeluiden.
quote:Van wie?
De voorbanden moeten identiek zijn en de achterbanden moeten identiek zijn. Voor en achter mogen verschillend zijn.
quote:Elkaar.
Op dinsdag 20 januari 2004 17:15 schreef slashme het volgende:
Van wie?
quote:http://www.autobandenmarkt.nl/start.html Semperit Top Life voor 30 euro.
Op maandag 19 januari 2004 08:56 schreef hollander172 het volgende:[..]
Aangifte ga ik zo doen, nu moeten die banden nog vervangen worden, wie weet wat een bandje 145/70R13 ongeveer kost?
quote:Ik had laatst 3 of 4 verschillende banden merken onder me auto zitten....
Als je hetzelfde type band kan krijgen is er geen probleem. En aangezien is aangegeven dat ze net nieuw zijn, zal de dealer/bandencentrum er nog wel wat hebben. Evt gooi je 1 nieuwe band van achter naar voor. De voorbanden moeten identiek zijn en de achterbanden moeten identiek zijn. Voor en achter mogen verschillend zijn.
Dat maakt niks uit hoor
[Dit bericht is gewijzigd door Konijn op 20-01-2004 18:11]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |