abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16374004
(aan de mods.. als dit niet mag dan spijt medat)

Bloodstain.nl is een nieuwe nederlandstalige website over rollenspellen. Hoewel de website nog onder hevige constructie verkeert, kan je op het forum al praten over rollenspellen.

Ook is er een mogelijkheid om online RPGs te organiseren en te houden, erg handig als je geen groep hebt om mee te spelen (nb dit zijn echte pen en papier rpg’s en niet forum rpg’s noch computerspelletjes) Je kan elke rpg spelen die je maar wilt(mits je een op het forum een stel medespelers kan vinden). En gebruik maken van de handige kalender functie om afspraken te maken. Om daarna, op de afgesproken datum online, met behulp van de Bloodscript tools (zoals een handig dobbelsteen script) te spelen. (ook het bloodscript is nog work in progress, je kan echter als snel een eerste versie verwachten),

Kom dus snel naar www.bloodstain.nl, of je nou een pro ben of iemand die nog nooit een rpg heeft gespeeld.

Bezoek het forum op www.bloodstain.nl/forum, en de site als hij af is op www.bloodstain.nl.

Ik hoop je snel te zien

pi_16374267
quote:
FAQ
Zijn er ook zaken die niet mogen?
  • Spam (je eigen site/product/ding als een idioot promoten).

•   zondag 18 januari 2004 @ 19:25:55 #3
    65516 gieling
    Live from NYC
    pi_16374386
    dit valt onder spam en mag dus niet
    pi_16374424
    quote:
    Op zondag 18 januari 2004 19:25 schreef gieling het volgende:
    dit valt onder spam en mag dus niet
    Vooral als het de eerste post van de user is idd
    Verhalen van films worden telkens oppervlakkiger, maar de uitwerking gedetailleerder. Mja, sorry, wist even niets beters neer te gooien in m'n signature :+
    pi_16374978
    jullie geven anders ook geen suggesties waar hij het wel kan plaatsen?
    online IE spelletjes valt het ook niet echt onder.

Ik vind het persoonlijk nogal op een 'haal zoveel mogelijk niet centrale topics eruit' jacht lijken.

maar jah, dat is mijn mening.

[22:01] <MrSubtle> jij bent het slimste bijdehandte kutjoch dat ik ooit heb gesproken :|
    http://files.fok.nl/games.fok/junk/hugedick.jpg
    pi_16376190
    Spammeronie.
    -
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')