quote:Eigenwijs is ook wijs toch...
Op dinsdag 27 januari 2004 10:29 schreef -Ma3stro- het volgende:
hahaha... J ik snap niet dat je het nog steeds probeert, sommige mensen zijn gewoon te eigenwijs.
Tja, maar mensen met vooroordelen laten zitten is ook zo zielig voor ze. Helaas willen de meesten niets aannemen. Mijn hoop is gericht op de enkeling die ik kan bekeren tot het inzien van feiten ipv vooroordelen.
"Bodybuild vooroordelen ontkracht for dummies?"
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 12:00 schreef Mr.J het volgende:
Hehe, een FAQ ofzo."Bodybuild vooroordelen ontkracht for dummies?"
Zeker als je zonder test al zo agressief doet
klo-jo's
quote:aangezien die onderzoeken gewoon niet gedaan zijn kan ik je er geen voorbeelden van geven dus da's jammer, en ik heb nooit ontkend dat op medische indicatie AAS oms gebruikt worden maar alleen dat non-medisch gebruik niet geaccepteerd wordt.
Op dinsdag 27 januari 2004 09:39 schreef Mr.J het volgende:
maar als jij vind dat je die kennis wel hebt moet je het vooral doen, ik zeg alleen dat er geen wetenschappelijke garantie is dat het geen kwaad kan, en dat je dus niet moet proberen mensen te "bekeren" feiten in te zien die er gewoon niet zijn, en dat heeft niks met vooroordelen van mijn kant te maken
verder is het gewoon een gezonde opvatting om zonder medische indicatie nooit stoffen in de bloedbaan te brengen waarvan de exacte werking niet bekend is
jouw mening hoe jij daar tegenover staat, maar dit heeft niks te maken met het al dan niet een leek zijn van mijn kant
Je mening ventileren is prima, maar je roept nu wat ongefundeerd in de rondte.
Als je er geen voorstander van bent is dat je goed recht, maar het is nogal nutteloos om hier een beetje een virtuele vete te ontketenen terwijl je verdomd weinig ammunitie hebt
mensen, laat iedereen in zijn waarde.
Degene die zich lekker vol wil gieten met bier en zich kapot roken vallen wij toch ook niet lastig?
quote:wat we eigenlijk wel zouden moeten doen, maar dat terzijde
Op dinsdag 27 januari 2004 14:15 schreef anabolefreak het volgende:
Degene die zich lekker vol wil gieten met bier en zich kapot roken vallen wij toch ook niet lastig?
Maar ik denk dat er in verhouding geen rokers/drinkers zijn die zich verdiepen in de stuff die ze nemen.
Terwijl wij bodybuilders dat zeker wel doen
quote:ik geef exact aan wat het bezwaar tegen gebruik is, dat jij dan niet kan interpreteren is niet mijn zaak
Op dinsdag 27 januari 2004 14:03 schreef SHE het volgende:
de werking ervan is juist wel bekend en de onderzoeken zijn er legio.Je mening ventileren is prima, maar je roept nu wat ongefundeerd in de rondte.
Als je er geen voorstander van bent is dat je goed recht, maar het is nogal nutteloos om hier een beetje een virtuele vete te ontketenen terwijl je verdomd weinig ammunitie hebt
quote:Juow mening is geen feit.
Op dinsdag 27 januari 2004 15:13 schreef Jzz het volgende:[..]
ik geef exact aan wat het bezwaar tegen gebruik is, dat jij dan niet kan interpreteren is niet mijn zaak
Kom maar terug als je in staat bent een discussie op niveau te voeren. Vooralsnog heb ik je niet meer zien doen dan bleren als een kind zonder lolly
quote:heeft niks met mijn mening te maken dat er geen onderzoeken naar gedaan zijn en dat er dus geen feiten zijn
Op dinsdag 27 januari 2004 15:18 schreef SHE het volgende:[..]
Juow mening is geen feit.
![]()
Kom maar terug als je in staat bent een discussie op niveau te voeren. Vooralsnog heb ik je niet meer zien doen dan bleren als een kind zonder lolly
wat was je probleem ook al weer?
quote:hoeveel onderzoeken had je gehad willen hebben?
Op dinsdag 27 januari 2004 15:27 schreef Jzz het volgende:[..]
heeft niks met mijn mening te maken dat er geen onderzoeken naar gedaan zijn en dat er dus geen feiten zijn
wat was je probleem ook al weer?
quote:nou begin maar zou ik zeggen
Op dinsdag 27 januari 2004 15:29 schreef SHE het volgende:[..]
hoeveel onderzoeken had je gehad willen hebben?
dat getuigt meer van onwetenheid en wishfull thinking van de "bodybuilders"
quote:Ik hoef niet te weten wat jouw bezwaren tegen mijn gebruik zijn. Zolang ik voor me zelf vind dat het kan ben ik tevreden.
Op dinsdag 27 januari 2004 15:13 schreef Jzz het volgende:[..]
ik geef exact aan wat het bezwaar tegen gebruik is, dat jij dan niet kan interpreteren is niet mijn zaak
Oja, onderzoeken?? ga hier maar eens een paar weken alles doorspitten : http://www.ergogenics.org/
quote:sorry vriend, een normale man van begin 20, maakt +/- 100-140 mg testoseron aan per week.
Op dinsdag 27 januari 2004 15:35 schreef Jzz het volgende:
ik snap ook niet hoe mensen zo stom, eigenwijs enz. kunnen zijn te denken dat meer dan 100x de fysiologische hoeveelheid testosteron geen kwaad zou kunnendat getuigt meer van onwetenheid en wishfull thinking van de "bodybuilders"
Normale dosissen liggen op 250-750 mg per week. dat is 2 tot 8 x zoveel.
Top-Profs gaan tot 3000 mg (zeggen ze!, ik weet het niet) dat is slechts 30x zoveel, ipv 100! zoals jij zegt.
quote:begin met www.google.nl
Op dinsdag 27 januari 2004 15:31 schreef Jzz het volgende:[..]
nou begin maar zou ik zeggen
toets in: research steroids
Veel plezier !
( wel alles lezen he? )
quote:relativeren is je vreemd he? gebeurt wel vaker bij mensen met minder verstandelijke vermogens, niks om je druk over te maken dus
Op dinsdag 27 januari 2004 15:38 schreef anabolefreak het volgende:[..]
sorry vriend, een normale man van begin 20, maakt +/- 100-140 mg testoseron aan per week.
Normale dosissen liggen op 250-750 mg per week. dat is 2 tot 8 x zoveel.
Top-Profs gaan tot 3000 mg (zeggen ze!, ik weet het niet) dat is slechts 30x zoveel, ipv 100! zoals jij zegt.
en "maar" 30x zoveel? wtf man, noem je dat normaal dan?
en in je site met artikelen vond ik binnen enkele minuten 2 artikelen waarin wel degelijk een verband wordt gelegd met verhoogde agressie en met een verhoogde kans op prostaatkanker dus wat je argument nu is?
overigens staan er ook column-achtige artikels op, je verwacht toch niet dat ik die serieus neem he?
en nogmaals, een betrouwbaar lange termijn onderzoek is er niet
en jullie zie ik over een jaar of wat wel in de wachtkamer met hartklachten, aggressiestoornissen, hormonale ontregelingen, impotentie en prostaatkanker
quote:Dit zegt mij genoeg inzake jouw capabilteit
Op dinsdag 27 januari 2004 15:42 schreef Jzz het volgende:[..]
relativeren is je vreemd he? gebeurt wel vaker bij mensen met minder verstandelijke vermogens, niks om je druk over te maken dus
en in je site met artikelen vond ik binnen enkele minuten 2 artikelen waarin wel degelijk een verband wordt gelegd met verhoogde agressie en met een verhoogde kans op prostaatkanker dus wat je argument nu is?
overigens staan er ook column-achtige artikels op, je verwacht toch niet dat ik die serieus neem he?
en nogmaals, een betrouwbaar lange termijn onderzoek is er niet
Verder heb ik je de tip gegeven, nu zelf even moeite doen..en omdat ik je echt grappig vind, verwijs ik je tussen alle moeilijke terminologie door naar worldhealth en University of Chigago
-edit: opmerking verwijderd die niet nodig is.
[Dit bericht is gewijzigd door schatje op 03-02-2004 17:27]
quote:
Op zondag 18 januari 2004 11:03 schreef De_Warme_bakker het volgende:
hangt er ook vanaf Hoe je opdrukt.
er zijn 3 manieren:
- horizontaal
- benen hoger dan de rest
- schouders hoger dan de rest
doe maar beter dit : http://karen_p.tripod.com/routineone.html
quote:over relativeren gesproken, ik bedoel dus dat jij zonder er iets van te weten roept : 100 x de normale grens bla bla, terwijl 99,5% van de gebruikers op 3 tot 8 keer zit en ENKELE toppers op 30x. (wat slechts een derde is van 100!)
Op dinsdag 27 januari 2004 15:42 schreef Jzz het volgende:[..]
Als je gespierde armen wilt moet je trainen en als je daar te lui voor bent dan doe je het niet. Consesies maken he. Je kunt wel op je voeding letten, en er zijn nog wel wat voedinssupplementen maar om nu aan de anabole steroiden te gaan vind ik een beetje overdreven. Buiten dat is het ook te zien of iemand dat gebruikt dus ze zien dat je te lui bent
quote:**************Als je niet wilt trainen, helpen anabolen ook niet, anabolen vereisen 150% inzet, op voeding, training en rust. Dus loop nou niet te lullen dat as gebruikers lui zijn. **************
Op dinsdag 27 januari 2004 16:31 schreef ssebass het volgende:
Bijwerkingen: gynaecomastie (al te grote borsten bij de man) waarschijnlijk ten gevolge van perifere omzetting in oestrogenen (geen gespierde borsten dus maar vrouwelijke borsten), remming van spermatogenese en prostaathyperplasie, versterking van libido en priapisme (erectie van penis die veel te lang blijft).Als je gespierde armen wilt moet je trainen en als je daar te lui voor bent dan doe je het niet. Consesies maken he. Je kunt wel op je voeding letten, en er zijn nog wel wat voedinssupplementen maar om nu aan de anabole steroiden te gaan vind ik een beetje overdreven. Buiten dat is het ook te zien of iemand dat gebruikt dus ze zien dat je te lui bent
-edit: je kunt het ook op een normale manier zeggen.
[Dit bericht is gewijzigd door schatje op 03-02-2004 17:39]
quote:Hehe ik zat je maar te stangen hoor ik kreeg er ook zin in na het topic doorgelezen te hebben. Je opvliegerigheid is zeker te wijten aan het gebruik van as (hehe sorry ik kon het niet laten). Ik weet wel hoe ze werken raad eens door wie die dingen worden ontworpen en gemaakt.
Op dinsdag 27 januari 2004 16:39 schreef anabolefreak het volgende:[..]
weer zo eentje, FUCK OFF. Als je niet wilt trainen, helpen anabolen ook niet, anabolen vereisen 150% inzet, op voeding, training en rust. Dus loop nou niet te lullen dat as gebruikers lui zijn. doe eerst wat kennis op man pfffff
voor het geval je me niet gelooft: anabole steroiden stimuleren de eiwitopbouw en remmen de eiwitafbraak (spiergroei is toename van eiwitten zoals actine en myosine). Dus je moet wel trainen anders heeft het weinig nut
quote:Een serieuze vraag:
Op dinsdag 27 januari 2004 15:52 schreef anabolefreak het volgende:[..]
over relativeren gesproken, ik bedoel dus dat jij zonder er iets van te weten roept : 100 x de normale grens bla bla, terwijl 99,5% van de gebruikers op 3 tot 8 keer zit en ENKELE toppers op 30x. (wat slechts een derde is van 100!)
Bij die toppers is het wel schadelijk toch? Ik heb namelijk wel eens foto's gezien van die vergrote tepels van Ronnie Coleman, en dat zag er niet gezond uit.
quote:Heb je helemaal gelijk in. Mensen die anabolen gebruiken weten meestal echt wel waar ze mee bezig zijn (op enkele éénvoudige figuren na) Opzich kan het geen kwaad maar het moet wel met mate (net zoals bij creatine)
Op dinsdag 27 januari 2004 16:39 schreef anabolefreak het volgende:[..]
weer zo eentje, FUCK OFF. Als je niet wilt trainen, helpen anabolen ook niet, anabolen vereisen 150% inzet, op voeding, training en rust. Dus loop nou niet te lullen dat as gebruikers lui zijn. doe eerst wat kennis op man pfffff
Goed nu even aan de TS:
Zelf train ik nu al bijna 2 jaar en het resultaat mag er wel wezen Ben gewoon licht begonnen met de oefeningen en heb het schandalig hoog opgebouwd. Grote voorwaarde is wel dat je wel zeker 3 a 5 keer in de week naar de sportschool gaat en de volle 100% geeft.
Je mentaliteit is echt het belangrijkste als je getrainde armen wil krijgen. Fysiek is alles zo op te bouwen in een bepaalde tijdsduur.
quote:Gewoon, men neme een halter, men doet den arm curl, den hammer curl en triceps extension, en klaar
Op zaterdag 17 januari 2004 22:59 schreef Sander170 het volgende:
Wie weet er tips of slimme idee of ben je zelf gespierd vertel hier je verhaal of idee...
quote:Die nemen dan geen oestrogeenblokkers omdat het toch gains in de weg staat en laten zich later eventueel opereren aan die gyno.
Op dinsdag 27 januari 2004 17:00 schreef aldostuta het volgende:[..]
Een serieuze vraag:
Bij die toppers is het wel schadelijk toch? Ik heb namelijk wel eens foto's gezien van die vergrote tepels van Ronnie Coleman, en dat zag er niet gezond uit.
quote:Ghehe, ik heb ook even JOU foto's bekeken. Nou, wanneer je een bredere botbouw hebt, wil nog niet zeggen dat je de massa hebt
Op dinsdag 27 januari 2004 00:20 schreef GWD het volgende:[..]
Ow lol, AAS werken iig niet aan je foto's te zien.
Ik heb nog nooit iets gebruikt, alleen beetje goed eten. En ik ben breder dan jij
.
quote:Wat eet jij dan op school? Om massa aan te zetten?
Op maandag 26 januari 2004 19:58 schreef GWD het volgende:[..]
echt zo vaak wel????
20x per dag opdrukken, natuurlijk merk je dat niet
Ik sta 's ochtends op, en doe elke ochtend standaard 100 pushup 100 rechte en 2x 50 schuine buikspier oefeningen, dit doe ik ook voor het slapen gaan.
17:00 uurtje kickboxen, en dan 's avonds om 20:15 naar de sportschool een uur.
De rest van de dag opschool zitten en eten.. je wordt er niet super breed van omdat je geen rust krijgt maar wel mooi beachboy alike gespierd.
quote:fak it dat gele is juist lekkur
Op dinsdag 27 januari 2004 19:54 schreef MauriceVD het volgende:
Dus aan de eieren 's morgens. Zonder het gele, is dat beter?
Je moet natuurlijk niet alleen eieren gaan eten
tonijn, zalm, magere kwark, melk, kip, kalkoen, rood vlees, enz enz zijn goede eiwitbronnen.
Koolhydraten heb je ook nodig, vooral complexe, zoals volkoren pasta's, rijst, aardappelen, bruinbrood enz enz
en natuurlijk niet te vergeten de vetten, vooral onverzadigde vetten die je oa kunt halen uit lijnzaadolie, levertraan, vette vis, noten, enz.
[Dit bericht is gewijzigd door DBB_KaLe op 27-01-2004 20:04]
quote:Nope zonder eigeel heeft een ei ongeveer een eiwit waarde van 3gr. en met eigeel 7-8gr. meerendeel zit dus in het eigeel. Bevat wel aardig wat verzadigd vet, maar das niet erg (zelfs testosteron verhogend).
Op dinsdag 27 januari 2004 19:59 schreef DAMH het volgende:[..]
fak it dat gele is juist lekkur
,, en er schijnt ook meer eiwit in te zitten dan in het witte gedeelte zelf,, (of is dit gezwans)
quote:HARD TRAINEN, GOED EN VEEL ETEN EN RUST !!!!
Op zaterdag 17 januari 2004 22:59 schreef Sander170 het volgende:
Wie weet er tips of slimme idee of ben je zelf gespierd vertel hier je verhaal of idee...
quote:Hey SHE... volgens mij dezelfde als van DBB
Op dinsdag 27 januari 2004 15:55 schreef SHE het volgende:[..]
quote:Hahahaaaa
Op maandag 26 januari 2004 23:31 schreef DAMH het volgende:
als je gespierde arme wil dan moet je je duim in je mond steken en heel hard blazen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |