een hele fijne set, maar helaas werkt het niet met de ingebouwde bluetooth ontvanger in mijn notebook
http://www.expansys.us/product.asp?code=MSBT_DESKTOP1
nieuwprijs 169,-
nu voor slechts 100 euro
quote:ja, maar ik wil die ontvanger niet in mijn notebook doen, daarvoor heb ik geen notebook met ingebouwde bluetooth ontvanger verkocht
Op zaterdag 17 januari 2004 14:20 schreef Dennis121 het volgende:
Er zit toch een bluetooth ontvanger bij die set?
quote:ik weet niet waar je het over hebt
Op zaterdag 17 januari 2004 14:19 schreef DarkChylde het volgende:
er is een soort van workaround beschikbaar (moet 'm zelf nog uitproberen). laat ff weten. als je interesse hebt post ik wel een link.
quote:niemand interesse in dit mooie complete setje??
Op zaterdag 17 januari 2004 14:38 schreef mtv het volgende:[..]
ik weet niet waar je het over hebt
[EDIT]
Hoe oud is hij eigenlijk
[/EDIT]
quote:de set heeft 169 euro gekost, en is ongeveer 5 maanden oud
Op zondag 18 januari 2004 14:15 schreef ElPatrico2002 het volgende:
45
dus voor minder dan 100 euro inclusief verzendkosten gaat hij echt niet weg
¤ 50,00 inc. verzendkosten. voor deze keer.
quote:beter lezen
Op zondag 18 januari 2004 14:28 schreef ElPatrico2002 het volgende:
Jij geeft al aan dat hij het bij jouw niet doet. Welke garantie krijg ik dan dat hij het bij mij wél doet?¤ 50,00 inc. verzendkosten. voor deze keer.
de set werkt perfect, maar alleen maar met de bijgeleverde bluetooth ontvanger van Microsoft, en met geen enkele andere
Dus voor 100 euro een 2ehandse?
quote:dan bestel je hem toch bij e-bay
Op zondag 18 januari 2004 14:34 schreef ElPatrico2002 het volgende:
op http://www.ebay.de/ heb je voor 90 eurootjes al een nieuwe Microsoft Optical Bluetooth Desktop!Dus voor 100 euro een 2ehandse?
hier kost hij bij een normale zaak 169 euro
quote:maar niet voor een 2ehandse, en de toetsenborden handel loopt toch al niet lekker dus 100 euro vragen voor een toetsenbord (al dan niet met muis) dan moet hij wel héél bijzonder zijn. Ik vind 60 euro, (122 gulden) veel voor een toetsenbord met muis. Maar het is wel mijn laatste bod.
Op zondag 18 januari 2004 14:46 schreef mtv het volgende:[..]
dan bestel je hem toch bij e-bay
hier kost hij bij een normale zaak 169 euro
quote:ieder moet zelf weten hoeveel hij biedt, als ik er niet genoeg voor kan krijgen, dan doe ik hem niet weg
Op zondag 18 januari 2004 14:53 schreef ElPatrico2002 het volgende:[..]
maar niet voor een 2ehandse, en de toetsenborden handel loopt toch al niet lekker dus 100 euro vragen voor een toetsenbord (al dan niet met muis) dan moet hij wel héél bijzonder zijn. Ik vind 60 euro, (122 gulden) veel voor een toetsenbord met muis. Maar het is wel mijn laatste bod.
quote:U ook bedankt voor uw geweldige bijdrage ...
Op zondag 18 januari 2004 15:34 schreef 3st het volgende:
stik er dan maar in haha
tweedehands heeft toch geen naam, hij doet het niet bij de TS dus dan zal die ook niet veel gebruikt zijn... dus gelijk aan nieuw.
Heb zelf geen interesse, maar TS rond de 100 euro is acceptabel.
quote:Matennaaier
Op zondag 18 januari 2004 17:28 schreef NickNEC het volgende:
ik denk dat 100 euro een redelijke prijs is..tweedehands heeft toch geen naam, hij doet het niet bij de TS dus dan zal die ook niet veel gebruikt zijn... dus gelijk aan nieuw.
Heb zelf geen interesse, maar TS rond de 100 euro is acceptabel.
quote:neej voor n kwartje op de eerste rij, de TS is toch duidelijk in zijn vraagprijs... "final bod 60 euro" 40 te weinig MAAT
Op zondag 18 januari 2004 18:03 schreef ElPatrico2002 het volgende:[..]
Matennaaier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |