quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 20:13 schreef ThE_ED het volgende:
Als VVD stemmer voel ik een slotje.
quote:leg eens uit want ik snap er niks van
Op vrijdag 16 januari 2004 20:12 schreef Alicey het volgende:
deze topic geeft een korte psychologische view op mariekep. het zal velen niet ontgaan zijn dat mariekep vrij rechts georienteerd is. de grote vraag hier is of dat een gevolg is van projectie. vooral in combinatie met haar andere karakter-eigenschappen, die al dan niet geprojecteerd zijn, wordt het geheel interessant, met name wanneer we dit gaan interpoleren. het geheel laat namelijk zien dat mariekep eigelijk een meeloopster is die in werkelijkheid juist erg links is
quote:TS bedoeld dat je teveel aandacht krijgt en kan daar niet tegen
Op vrijdag 16 januari 2004 20:30 schreef MariekeP het volgende:[..]
leg eens uit want ik snap er niks van
quote:er is hier sprake van dat je iemand bent. omdat je daar blij mee bent probeer je iemand te zijn die je niet bent, waardoor je voor jezelf weer bevestigt dat je niet bent wie je niet wilt zijn, maar bent wie je bent, hetgeen je weer zelfvertrouwen geeft. volg je me tot zo ver?
Op vrijdag 16 januari 2004 20:30 schreef MariekeP het volgende:[..]
leg eens uit want ik snap er niks van
quote:ja, je zegt nu dat ze goed bezig is...
Op vrijdag 16 januari 2004 20:42 schreef Alicey het volgende:[..]
er is hier sprake van dat je iemand bent. omdat je daar blij mee bent probeer je iemand te zijn die je niet bent, waardoor je voor jezelf weer bevestigt dat je niet bent wie je niet wilt zijn, maar bent wie je bent, hetgeen je weer zelfvertrouwen geeft. volg je me tot zo ver?
case closed.
quote:nog niet, de psychologische analyse is nog niet klaar
Op vrijdag 16 januari 2004 20:45 schreef ThE_ED het volgende:[..]
ja, je zegt nu dat ze goed bezig is...
case closed.
quote:idd, uit economisch EN sociaal oogpunt is dit topic iet langer meer te handhaven...
Op vrijdag 16 januari 2004 20:38 schreef Hooghoudt het volgende:
Als SP stemmer voel ik ook een slotje.
quote:het antwoord op deze vraag is reeds impliciet in deze topic gegeven
Op vrijdag 16 januari 2004 20:46 schreef Nouk het volgende:
En projecteer jij nu je eigen verhaal op een zekere mariekep of bestaat de desbetreffende user daadwerkelijk?
quote:Mijn excuses, ik was dusdanig opgegaan in je psychologische verhaal dat ik de reactie van De mariekep over het hoofd zag.
Op vrijdag 16 januari 2004 20:47 schreef Alicey het volgende:[..]
het antwoord op deze vraag is reeds impliciet in deze topic gegeven
quote:Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaajaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Op vrijdag 16 januari 2004 20:42 schreef Alicey het volgende:[..]
er is hier sprake van dat je iemand bent. omdat je daar blij mee bent probeer je iemand te zijn die je niet bent, waardoor je voor jezelf weer bevestigt dat je niet bent wie je niet wilt zijn, maar bent wie je bent, hetgeen je weer zelfvertrouwen geeft. volg je me tot zo ver?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |