abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 16 januari 2004 @ 18:43:56 #26
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_16321023
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 17:34 schreef Greyfox het volgende:

[..]

Oh jawel hoor, het is echt zo eenvoudig als ik zeg.
2x proberen zwanger te worden en 2x direct raak.
Echt, ik neem kinderen, ik krijg ze niet.

En toch klinkt het mij behoorlijk vervelend in de oren als iemand zegt dat hij of zij kinderen neemt. Je zou ook kunnen zeggen dat je bewust voor kinderen kiest als je persé niet het woord 'krijgen' in de mond wilt nemen. Het is een voorrecht dat je ze krijgt. Niemand neemt kinderen, het is en blijft een geschenk. Daarvoor hoef je niet in God te geloven. Maar goed, zal wel ouderwets zijn
pi_16321257
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 18:43 schreef Tan het volgende:

En toch klinkt het mij behoorlijk vervelend in de oren als iemand zegt dat hij of zij kinderen neemt. Je zou ook kunnen zeggen dat je bewust voor kinderen kiest als je persé niet het woord 'krijgen' in de mond wilt nemen. Het is een voorrecht dat je ze krijgt. Niemand neemt kinderen, het is en blijft een geschenk. Daarvoor hoef je niet in God te geloven. Maar goed, zal wel ouderwets zijn

Kinderen krijgen vind ik ook niet helemaal kloppen, dan is het weer net alsof je er zelf helemaal geen invloed op uitoefent. Ik vind het een beetje tussen nemen en krijgen inzitten... het klopt allebei niet helemaal.
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 17:23 schreef Rewimo het volgende:
Gemiddeld genomen duurt het een jaar voor je spontaan zwanger wordt. Meestal zal een huisarts je dan ook eerst weer weg laten gaan. Maar het zou kunnen dat er in jouw geval meer aan de hand is door die overdosis.

Als ik jou was zou ik toch een afspraak met je huisarts maken om te vragen hoe dat zit. Als die pillen er inderdaad voor gezorgd hebben dat je moeilijker zwanger kunt worden, zal hij je waarschijnlijk wel doorverwijzen. Mocht echter blijken dat die overdosis geen invloed heeft gehad, dan ben je in elk geval gerustgesteld en kun je eerst dat jaar "volmaken" en proberen toch spontaan zwanger te worden.

Ik kan me goed voorstellen dat je je zorgen maakt vanwege die uitspraak van je arts. Ik zou zelf ook graag willen weten hoe dat dan zit. Succes en sterkte!

Daar ben ik het mee eens, in dat geval zou ik ook eerder naar de huisarts gaan, ik zou ook willen weten in hoeverre het klopt dat je nu geen kinderen meer kunt krijgen.
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
  vrijdag 16 januari 2004 @ 19:02:27 #28
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_16321417
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 18:55 schreef Angeles het volgende:

[..]

Kinderen krijgen vind ik ook niet helemaal kloppen, dan is het weer net alsof je er zelf helemaal geen invloed op uitoefent. Ik vind het een beetje tussen nemen en krijgen inzitten... het klopt allebei niet helemaal.
[..]

In principe klopt het niet nee, maar iedereen weet wel wat je er voor moet doen om zwanger te raken. Maar dat daar ook een kindje uit voortkomt is niet vanzelfsprekend. En daar doelde ik op
pi_16321447
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 19:02 schreef Tan het volgende:

In principe klopt het niet nee, maar iedereen weet wel wat je er voor moet doen om zwanger te raken. Maar dat daar ook een kindje uit voortkomt is niet vanzelfsprekend. En daar doelde ik op

Ik snap wel wat je bedoelt, nemen komt over alsof het heel vanzelfsprekend is dat je ze krijgt. Maar krijgen dekt de lading ook weer niet helemaal. Er is gewoon niet echt een goed woord voor.
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
  vrijdag 16 januari 2004 @ 19:12:15 #30
78053 CheyAnya
ik is blond, maar zij is dom
pi_16321682
probeer eerst eens uit te zoeken wanneer je vruchtbare dagen zijn of te temperaturen.. vruchtbare dag word je temperatuur hoger.... en dan rond die tijd te gaan sexen..
het beste is ook om om de 2 dagen sex te hebben, anders zijn de zaadjes van de man niet goed.. en je zit altijd goed met je eigen eisprong, want die blijft zo'n 4 a 5 dagen goed.. tenminste wat ik er van begrijp hoor
probeer het zo een half jaartje.. en lukt het dan nog niet.. ga dan eens langs de huisarts ofzo..
succes hoor..
ben zelf alweer 1 1/2 jaar om weer zwanger te worden.. maar hoe ouder je word.. hoe langer het kan duren
En toen was het 2004... Merk jij er wat van ?????
  vrijdag 16 januari 2004 @ 19:40:22 #31
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_16322362
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 17:34 schreef Greyfox het volgende:

[..]

Oh jawel hoor, het is echt zo eenvoudig als ik zeg.
2x proberen zwanger te worden en 2x direct raak.
Echt, ik neem kinderen, ik krijg ze niet.

ZOOO, stoere vent
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
  FOK!fossiel vrijdag 16 januari 2004 @ 19:59:01 #32
2628 Karin
pi_16322906
Wat onzinnige reacties verwijderd. Svp alleen serieuze reacties, dit is geen onzin!

Misschien is het ook wat leuker voor de TS om de discussie kinderen krijgen/nemen in een ander topic voort te zetten.

Voor de rest sluit ik me helemaal aan bij Tan.
En "men" kan nog zo vaak zeggen dat je er niet mee bezig moet zijn (god wat heb ik me kwaad gemaakt om die opmerking terwijl ik zwanger wilde worden) maar inderdaad dat knopje zet je niet zomaar uit.

Misschien vind je het ook leuk om mee te kletsen in Wachten op een 2de streepje deel 12 daar hebben meer vrouwen zich verzameld die bezig zijn om zwanger te worden. Maar als je liever dit eigen topic houdt kan dat natuurlijk ook.

Veel sterkte en ik hoop voor je dat het snel raak is!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')