abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 16 januari 2004 @ 11:52:29 #1
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_16309754
Peddelend door de stroom van een afvoerputje kwam ik na wekenlang vechten tegen te elementen aan bij een tropisch eiland, met een schoonheid die ik nog nooit eerder gezien had en die met geen toetsenbord te beschrijven viel.

Een snelle blik om mij heen leerde dat het kookeiland zo goed als uitgestorven was. Er stond hier en daar een verlaten pitje, er lagen wat afgebrande lucifers, maar er scheen geen teken van leven te zijn. Gelukkig was er een elektrische ontsteker om mij warm te houden.

Plotseling werd ik opgeschrikt door een groot zwart gevaarte dat zingend op me afkwam.

'Waarover men niet spreken kan moet met zingen, neuriede het', en ik besefde dat het de legendarische Koekepan was, de heer des kookeilands.

Terwijl het gevaarte al groter werd nam mijn angst toe. Nergens kon ik heen!

Hoe gaat dit aflopen? Zal Koekepan mij de grafkanker toewensen? Lees het allemaal in het volgende deel van het nu al drukker bezochte Fok!kookeiland-topic.

[Dit bericht is gewijzigd door I.R.Baboon op 16-01-2004 11:57]

Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  vrijdag 16 januari 2004 @ 11:55:43 #2
50783 Eddypeddy
Pas op!! Zeldzaam!!
pi_16309848
Vol knallen dus dit topic
Je bent een nederlandse kuthoer, dus probeer nou gewoon maar lief te zijn..
pi_16309914
*honger heeft*.
pi_16309980
* Khadgar pakt wat brood, ananas en ander spul, mikt het op elkaar en in de oven.

Broodje hawaii, coming up!

pi_16310048
* mcDavid hamburger in koekepan legt
pi_16310219
I.R. Baboon's angst voelende, haast Stranger zich naar het kookeiland, maar zo makkelijk is het nog niet om daar te komen. Na veel bloed, zweet en tranen redt hij het toch. Hij klautert het eiland op, maar wat nu? "Waar is I.R. Baboon? En hoe zou ik hem kunnen redden?"

Verdwaald en verdwaast kijkt hij rond over de eindeloze vlakte. Daar, in de verte, ziet hij wat contouren die hem intrigeren. Langzaam begint hij er naar toe te lopen. Voorzichtig uitkijkend en zo stil mogelijk nadert hij het object!

Nadat hij zo dichtbij genaderd is hoort hij het object zachtjes fluisteren: "Ik zal hem te pakken krijgen, hoe heeft hij het lef mij, de grote Vork, zo'n vreselijke ziekte toe te wensen"

Stranger merkt dat iemand met deze haat van toepassing kan komen op zijn queeste uit te vinden waar I.R. Baboon zo bang voor is.

Hij stapt op Vork af en begint een gesprek.

vrijdag 25 maart 2005 @ 20:53:55 #7
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_25741957
Wat een cliffhanger, Stranger.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')