Geen sleutelgat, geen klink, geen deurknop.... alleen een massieve bronzen leeuwenkop met een klopper in zijn bek....
Met de gebeurtenissen in de bibliotheek nog vers in zijn geheugen besluit kLowJow rustig af te wachten en een van de anderen het voortouw te laten nemen.
Intussen zijn de voetstappen van The_BoezelaaR al een tijdje niet meer te horen. Als hem maar niks overkomt denkt kLowJow. Je weet maar nooit zo helemaal in je eentje. Waarom ging hij er dan ook zo snel vandoor?
kLowJow besluit zijn hond achter The_BoezelaaR aan te sturen. Hij fluit drie keer en wacht. Al snel verschijnt Sharky op het plateau. kLowJow fluistert wat in de oren van Sharky en als een hazewindhond schiet hij ervandoor, achter The_BoezelaaR aan....
* Dagobert pakt een sleutel van het rekje en gaat inkie voor naar kamer 10.
Kijk eens aan, een mooie kamer voor jou
Als er iets is, ik ben bij de balie.
Ik ben ook zo klein
Wie helpt er even dan?
quote:Jemig want een mooie kamer! Met zelfs een playstation 2 erin
Op zondag 8 februari 2004 12:55 schreef Dagobert het volgende:
Inkie! Welkom!* Dagobert pakt een sleutel van het rekje en gaat inkie voor naar kamer 10.
Kijk eens aan, een mooie kamer voor jou
Als er iets is, ik ben bij de balie.
* inkie1010 gaat nu even lekker genieten van het uitzicht op het balkon!
quote:* Khadgar tilt Marlo op...
Op zondag 8 februari 2004 12:56 schreef Marlo het volgende:
* Marlo probeert het voortouw te pakken, maar na een beetje springen kan hij nog steeds niet bij de klopper op de deur
Ik ben ook zo klein
Wie helpt er even dan?
* Marlo wordt weer op de grond gezet en wacht rustig af. In de verte klinken voetstappen, maar het is onduidelijk of die achter de deur zijn of niet.
"Hé, kunnen jullie niet even op mij wachten?"
Met je crossfiets op je schouder trappen lopen is niet zo makkelijk hoor...
[Dit bericht is gewijzigd door jogy op 09-02-2004 07:50]
*Pfoei, van al dat klimmen word je moe zeg. Die trap daar kan wachten, ik probeer de deur wel*
* BoezelaaR loopt op de zware eikenhouten deur af. Met de mooiste houtsnijwerken is op de deur een of andere epische veldslag afgebeeld. De omgevingen doen BoezelaaR aan het FOK-Eiland denken, maar hoe is zoiets mogelijk? Snel schreeuwt hij van de trap naar de rest of ze willen komen en of ze meer van zo'n veldslag weten
We staan zowat naast je! Alleen op de andere trap bij de andere deur!
Veldslag? Veldslag? Staat er een toren in het water toevallig?
* BoezelaaR knikt ja
* Khadgar stort in op het platform.
Dat kan niet. Ze is dood. Het kan niet. Mombi is dood. Dit kan niet haar werk zijn.
Veldslag, toren in het water, Mombi? Waar heeft de rest het toch in hemelsnaam over?
* Moe besluit Gerritje een paar treden naar beneden te stappen, en in een rare doch rustgevende houding gaat hij liggen op de trap. Kom snel hier Marlo, we gaan een spelletje Boter-Kaas-en-Eieren doen!! Laat de rest maar praten over die rare dingen, wij maken het hier lekker gezellig!
[Dit bericht is gewijzigd door Gerritje op 09-02-2004 23:51]
Twee trappen naar dezelfde deur Khadgar, waarom doen ze dat? En wie is Mombi, wie kan er niet dood zijn? Wat staat er trouwens op jullie kant van de deur ??
quote:Het verhaal van dat wezen vertel ik je ooit nog wel. En je weet niet of dit dezelfde deur is. Zeker niet met haar in het het spel.
Op dinsdag 10 februari 2004 13:52 schreef The_BoezelaaR het volgende:
* BoezelaaR KNIKT niet ja, maar SCHREEUWDE het, maar dat terzijde![]()
Twee trappen naar dezelfde deur Khadgar, waarom doen ze dat? En wie is Mombi, wie kan er niet dood zijn? Wat staat er trouwens op jullie kant van de deur ??
* Hij wijst op zijn kant van de deur, waar een tekening van een Godin staat. Een Elf, een eeuwenoude Elf. De mooiste, de meest wijze Elf. Inderdaad, de tekening is van Equilan, de Elf-Godin.
Goed en kwaad op één deur, die niet één deur is... Aan jouw kant staat Mombi. Mombi de eindiger. Mombi de vernietiger.
Ik vraag me af wat dit raadsel kan betekenen...
Iemand nog een ijs?
quote:* Khadgar gaat bij Marlo en Gerritje zitten, neemt een ijs en doet een potje Boter Kaas en Eieren mee terwijl hij rustig nadenkt over de deuren en de geschiedenis...
Op dinsdag 10 februari 2004 18:56 schreef Marlo het volgende:
* Marlo stuitert wat in de rondte en speelt leuk een potje Boter Kaas en Eieren met GerritjeIemand nog een ijs?
[Dit bericht is gewijzigd door Khadgar op 10-02-2004 23:44]
quote:Mombi... Bij het horen van deze naam krijgt kLowJow visioenen van lang voorbije tijden...
Op dinsdag 10 februari 2004 15:26 schreef Khadgar het volgende:[..]
Het verhaal van dat wezen vertel ik je ooit nog wel. En je weet niet of dit dezelfde deur is. Zeker niet met haar in het het spel.
* Hij wijst op zijn kant van de deur, waar een tekening van een Godin staat. Een Elf, een eeuwenoude Elf. De mooiste, de meest wijze Elf. Inderdaad, de tekening is van Equilan, de Elf-Godin.
Goed en kwaad op één deur, die niet één deur is... Aan jouw kant staat Mombi. Mombi de eindiger. Mombi de vernietiger.
Ik vraag me af wat dit raadsel kan betekenen...
Tot zijn stomme verbazing rent kLowJow dwars door de deur heen. Hij kijkt naar waar de deur zou moeten zijn, en ziet de anderen hun spelletje boter kaas en eieren spelen. "Waar is die deur nou gebleven?!" denkt kLowJow. Dan draait hij zich om, om te zien waar hij terecht is gekomen en of The_BoezelaaR zich inderdaad aan deze kant van de deur bevindt.
kLowJow's ogen worden groter en groter, zijn mond valt open en koude rillingen lopen over zijn rug... "Maar dit... dit kan.. dit kan niet waar zijn!!!" kLowJow zakt door zijn knieen en blijft zo hoofdschuddend zitten.
Dan vermand hij zichzelf. kLowJow staat op en beziet de gruwelijke tafrelen die zich in de immense ruimte afspelen met een vastberaden blik. Een minachtende grijns verschijnt op zijn gelaat terwijl zijn het helse vuur in het midden van de ruimte in zijn ogen weerspiegelt......
Kom mee Gerritje, we gaan wel hoger de trap op, daar is misschien wel wat leuks
*Wat kan dat zijn? Zal ik terug? Mwoah, het zijn ervaren avonturiers .....
Ik klim verder, naar de sterren*
Ziet er inderdaad niet erg leuk uit daar achter die deur!
"Kom kLowJow, dit is niet leuk dus we gaan weer snel verder!" roept Gerritje, maar hij krijgt geen antwoord.... kLowJow blijft op zijn kniën zitten, en staart gevoelloos voor zich uit..
Nou, dan gaat ie maar niet mee hoor!
Snel naar boven Marlo, misschien is er aan het eind wel een grote speeltuin!!
Woooooow! Het begint te duizelen voor zijn ogen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |