abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16980818
* kLowJow kijkt eens goed naar de zware eikenhouten deur...

Geen sleutelgat, geen klink, geen deurknop.... alleen een massieve bronzen leeuwenkop met een klopper in zijn bek....

Met de gebeurtenissen in de bibliotheek nog vers in zijn geheugen besluit kLowJow rustig af te wachten en een van de anderen het voortouw te laten nemen.

Intussen zijn de voetstappen van The_BoezelaaR al een tijdje niet meer te horen. Als hem maar niks overkomt denkt kLowJow. Je weet maar nooit zo helemaal in je eentje. Waarom ging hij er dan ook zo snel vandoor?

kLowJow besluit zijn hond achter The_BoezelaaR aan te sturen. Hij fluit drie keer en wacht. Al snel verschijnt Sharky op het plateau. kLowJow fluistert wat in de oren van Sharky en als een hazewindhond schiet hij ervandoor, achter The_BoezelaaR aan....

zondag 8 februari 2004 @ 12:55:54 #202
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_16995754
Inkie! Welkom!

* Dagobert pakt een sleutel van het rekje en gaat inkie voor naar kamer 10.

Kijk eens aan, een mooie kamer voor jou

Als er iets is, ik ben bij de balie.

Civielers uit Twente, wij zijn geniaal
  zondag 8 februari 2004 @ 12:56:42 #203
8116 Marlo
Vage Giraffe
pi_16995781
* Marlo probeert het voortouw te pakken, maar na een beetje springen kan hij nog steeds niet bij de klopper op de deur

Ik ben ook zo klein

Wie helpt er even dan?

Stiekems een vrolijk klein beestje!
pi_16996827
quote:
Op zondag 8 februari 2004 12:55 schreef Dagobert het volgende:
Inkie! Welkom!

* Dagobert pakt een sleutel van het rekje en gaat inkie voor naar kamer 10.

Kijk eens aan, een mooie kamer voor jou

Als er iets is, ik ben bij de balie.

Jemig want een mooie kamer! Met zelfs een playstation 2 erin En een drumstel! Wow Dagobert geweldig

* inkie1010 gaat nu even lekker genieten van het uitzicht op het balkon!

zondag 8 februari 2004 @ 15:42:07 #205
9440 Khadgar
Knutselaar
pi_17001364
quote:
Op zondag 8 februari 2004 12:56 schreef Marlo het volgende:
* Marlo probeert het voortouw te pakken, maar na een beetje springen kan hij nog steeds niet bij de klopper op de deur

Ik ben ook zo klein

Wie helpt er even dan?

* Khadgar tilt Marlo op...
  zondag 8 februari 2004 @ 15:54:05 #206
80268 kLowJow
That's Gay
pi_17001717
* kLowJow drukt zich met zijn rug tegen de muur en wacht in spanning af...
  zondag 8 februari 2004 @ 20:03:04 #207
8116 Marlo
Vage Giraffe
pi_17008857
*klop klop klop*

* Marlo wordt weer op de grond gezet en wacht rustig af. In de verte klinken voetstappen, maar het is onduidelijk of die achter de deur zijn of niet.

zondag 8 februari 2004 @ 21:09:02 #208
50286 Gerritje
Eilandkleuter 4ever!
pi_17010811
* Uitgeput komt Gerritje aan bij de grote deur die de groep avonturiers tegenhoudt.

"Hé, kunnen jullie niet even op mij wachten?"

Met je crossfiets op je schouder trappen lopen is niet zo makkelijk hoor...

"Wa seggie?" | "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen!"
pi_17010909
-kappen-

[Dit bericht is gewijzigd door jogy op 09-02-2004 07:48]

zondag 8 februari 2004 @ 21:12:49 #210
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_17010938
-edit, ga buiten spelen-

[Dit bericht is gewijzigd door jogy op 09-02-2004 07:50]

Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_17010951
-edit-, de posts hierna zijn verwijdert-

[Dit bericht is gewijzigd door jogy op 09-02-2004 07:50]

maandag 9 februari 2004 @ 23:04:15 #212
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_17044406
* BoezelaaR is ondertussen uitgekomen op een rond plateau. Rechts van hem ziet hij een deur, recht vooruit gaat er een trap nog hoger

*Pfoei, van al dat klimmen word je moe zeg. Die trap daar kan wachten, ik probeer de deur wel*

* BoezelaaR loopt op de zware eikenhouten deur af. Met de mooiste houtsnijwerken is op de deur een of andere epische veldslag afgebeeld. De omgevingen doen BoezelaaR aan het FOK-Eiland denken, maar hoe is zoiets mogelijk? Snel schreeuwt hij van de trap naar de rest of ze willen komen en of ze meer van zo'n veldslag weten

I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_17045156
* Khadgar schreeuwt terug:

We staan zowat naast je! Alleen op de andere trap bij de andere deur!

Veldslag? Veldslag? Staat er een toren in het water toevallig?

* BoezelaaR knikt ja

* Khadgar stort in op het platform.
Dat kan niet. Ze is dood. Het kan niet. Mombi is dood. Dit kan niet haar werk zijn.

maandag 9 februari 2004 @ 23:49:06 #214
50286 Gerritje
Eilandkleuter 4ever!
pi_17046090
* Gerritje rust samen met Marlo uit van het lange trappenlopen met allebei een lekkere ijs in de hand!

Veldslag, toren in het water, Mombi? Waar heeft de rest het toch in hemelsnaam over?

* Moe besluit Gerritje een paar treden naar beneden te stappen, en in een rare doch rustgevende houding gaat hij liggen op de trap. Kom snel hier Marlo, we gaan een spelletje Boter-Kaas-en-Eieren doen!! Laat de rest maar praten over die rare dingen, wij maken het hier lekker gezellig!

[Dit bericht is gewijzigd door Gerritje op 09-02-2004 23:51]

dinsdag 10 februari 2004 @ 13:52:29 #215
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_17057890
* BoezelaaR KNIKT niet ja, maar SCHREEUWDE het, maar dat terzijde

Twee trappen naar dezelfde deur Khadgar, waarom doen ze dat? En wie is Mombi, wie kan er niet dood zijn? Wat staat er trouwens op jullie kant van de deur ??

pi_17060568
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 13:52 schreef The_BoezelaaR het volgende:
* BoezelaaR KNIKT niet ja, maar SCHREEUWDE het, maar dat terzijde

Twee trappen naar dezelfde deur Khadgar, waarom doen ze dat? En wie is Mombi, wie kan er niet dood zijn? Wat staat er trouwens op jullie kant van de deur ??

Het verhaal van dat wezen vertel ik je ooit nog wel. En je weet niet of dit dezelfde deur is. Zeker niet met haar in het het spel.

* Hij wijst op zijn kant van de deur, waar een tekening van een Godin staat. Een Elf, een eeuwenoude Elf. De mooiste, de meest wijze Elf. Inderdaad, de tekening is van Equilan, de Elf-Godin.

Goed en kwaad op één deur, die niet één deur is... Aan jouw kant staat Mombi. Mombi de eindiger. Mombi de vernietiger.

Ik vraag me af wat dit raadsel kan betekenen...

dinsdag 10 februari 2004 @ 17:41:10 #217
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_17064860
*Khadgar, aan deze kant van de deur is nog een trap die verder omhoog leidt .... zal ik die proberen? Of wil je proberen de deur te openen?
  dinsdag 10 februari 2004 @ 18:56:36 #218
8116 Marlo
Vage Giraffe
pi_17066955
* Marlo stuitert wat in de rondte en speelt leuk een potje Boter Kaas en Eieren met Gerritje

Iemand nog een ijs?

pi_17075696
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 18:56 schreef Marlo het volgende:
* Marlo stuitert wat in de rondte en speelt leuk een potje Boter Kaas en Eieren met Gerritje

Iemand nog een ijs?

* Khadgar gaat bij Marlo en Gerritje zitten, neemt een ijs en doet een potje Boter Kaas en Eieren mee terwijl hij rustig nadenkt over de deuren en de geschiedenis...

[Dit bericht is gewijzigd door Khadgar op 10-02-2004 23:44]

pi_17082924
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 15:26 schreef Khadgar het volgende:

[..]

Het verhaal van dat wezen vertel ik je ooit nog wel. En je weet niet of dit dezelfde deur is. Zeker niet met haar in het het spel.

* Hij wijst op zijn kant van de deur, waar een tekening van een Godin staat. Een Elf, een eeuwenoude Elf. De mooiste, de meest wijze Elf. Inderdaad, de tekening is van Equilan, de Elf-Godin.

Goed en kwaad op één deur, die niet één deur is... Aan jouw kant staat Mombi. Mombi de eindiger. Mombi de vernietiger.

Ik vraag me af wat dit raadsel kan betekenen...

Mombi... Bij het horen van deze naam krijgt kLowJow visioenen van lang voorbije tijden...
Een in duistere mist gehuld slot genaamd Babel verschijnt voor zijn geestesoog.
pi_17219445
* kLowJow heeft genoeg van het wachten...
Hij neemt een flinke aanloop, en rent op de deur af om deze open te breken. De deur komt steeds dichter bij, en kLowJow klemt zijn kaken op elkaar en bereid zich voor op de klap...

Tot zijn stomme verbazing rent kLowJow dwars door de deur heen. Hij kijkt naar waar de deur zou moeten zijn, en ziet de anderen hun spelletje boter kaas en eieren spelen. "Waar is die deur nou gebleven?!" denkt kLowJow. Dan draait hij zich om, om te zien waar hij terecht is gekomen en of The_BoezelaaR zich inderdaad aan deze kant van de deur bevindt.

kLowJow's ogen worden groter en groter, zijn mond valt open en koude rillingen lopen over zijn rug... "Maar dit... dit kan.. dit kan niet waar zijn!!!" kLowJow zakt door zijn knieen en blijft zo hoofdschuddend zitten.

Dan vermand hij zichzelf. kLowJow staat op en beziet de gruwelijke tafrelen die zich in de immense ruimte afspelen met een vastberaden blik. Een minachtende grijns verschijnt op zijn gelaat terwijl zijn het helse vuur in het midden van de ruimte in zijn ogen weerspiegelt......

maandag 16 februari 2004 @ 12:30:26 #222
8116 Marlo
Vage Giraffe
pi_17219501
* Op het moment dat de deur opent gaat komt er een enorme walm naar buiten. Rode spetters vliegen in de rondte. Het ziet er niet gezellig uit daarbinnen.

Kom mee Gerritje, we gaan wel hoger de trap op, daar is misschien wel wat leuks

maandag 16 februari 2004 @ 16:32:08 #223
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_17226661
* Aan zijn kant van de deur heeft The_Boezelaar het niet meer uit kunnen houden. Ongeduldig als hij is, is hij na het uitblijven van antwoord de volgende trap opgerend, samen met een lief hondje dat vlak na hem op het plateau met de deur aankwam. Na een kwartiertje klimmen hoort hij onder zich ineens gekraak en geschreew

*Wat kan dat zijn? Zal ik terug? Mwoah, het zijn ervaren avonturiers .....
Ik klim verder, naar de sterren*

maandag 16 februari 2004 @ 19:14:32 #224
50286 Gerritje
Eilandkleuter 4ever!
pi_17231623
* Gerritje ruimt snel het spelletje boter-kaas-en-eieren op en hobbelt vrolijk achter Marlo aan.

Ziet er inderdaad niet erg leuk uit daar achter die deur!
"Kom kLowJow, dit is niet leuk dus we gaan weer snel verder!" roept Gerritje, maar hij krijgt geen antwoord.... kLowJow blijft op zijn kniën zitten, en staart gevoelloos voor zich uit..

Nou, dan gaat ie maar niet mee hoor!
Snel naar boven Marlo, misschien is er aan het eind wel een grote speeltuin!!

dinsdag 17 februari 2004 @ 12:54:16 #225
8116 Marlo
Vage Giraffe
pi_17252049
* Marlo loopt vrolijk verder de trap op tot hij aan het einde lijkt te zijn. Hij kijkt voorzichtig naar beneden en ziet hoe hoog ze zijn.

Woooooow! Het begint te duizelen voor zijn ogen...

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')