quote:Wrijving zie je niet aankomen zover ik weet.
Op donderdag 15 januari 2004 18:23 schreef calvobbes het volgende:[..]
DIE WRIJVING TUSSEN MURAT EN DIE LERAAR!!!!!
Dat hadden ze kunnen zien en iets mee moeten doen. Althans, dat is MISSCHIEN wat die man bedoeld.
quote:De wrijving zelf kun je toch wel zien?
Op donderdag 15 januari 2004 18:29 schreef nikk het volgende:Wrijving zie je niet aankomen zover ik weet.
quote:dan laten we het nog maar even doormodderen, komt vanzelf wel weer goed, niet?
Op donderdag 15 januari 2004 18:23 schreef nikk het volgende:[..]
Omdat dat niet de taak is van een school.
quote:Nou ja, wrijving misschien wel, maar niet dat het zo escaleert.
Op donderdag 15 januari 2004 18:29 schreef nikk het volgende:
En weer verder.
[..]Wrijving zie je niet aankomen zover ik weet.
quote:Die wijrving kan je wel zien. Maar je kan niet zien aankomen dat het zo ver zou komen.
Op donderdag 15 januari 2004 18:30 schreef calvobbes het volgende:[..]
De wrijving zelf kun je toch wel zien?
En je zou kunnen zien dat het erger word.
[Dit bericht is gewijzigd door nikk op 15-01-2004 18:33]
quote:Ken jij die mensen en school zo goed om te weten dat die misschien wel gestoord was? Dat het zo duidelijk was voor die voogd om het te zien?
Op donderdag 15 januari 2004 18:23 schreef milagro het volgende:Ken jij die knul of zo en zijn prive situatie zo goed, dat jij weet dat de school het aan had moeten zien komen
quote:
Een verbaal aggressieve leerling van 17 grijpt op een gegeven moment naar wapens, en schiet zijn tegenstander dood , dat weet toch iedereen of iig jij .
quote:Meld jij je aan als voogd! Jij kan blijkbar precies zien wat kinderen uitspoken
Meld je aan op die school, met Calvobbes als deskundige gebeuren dat soort dingen niet, die kan dat op zijn vingertjes natellen.
"Het komt nooooOOoooit meer goed."
echt da conrectour echt.... je weet toch ik ben toerk
enzo
quote:Precies. Die wrijving zelf zie je niet aankomen, die is er namelijk al.
Op donderdag 15 januari 2004 18:31 schreef Dodec het volgende:[..]
Nou ja, wrijving misschien wel, maar niet dat het zo escaleert.
quote:Owja?
Op donderdag 15 januari 2004 18:33 schreef Lithion het volgende:Die voogd heeft beweerd dat die school het aan had moeten zien komen, maar als de school dat aan had moeten zien komen en het dús voorspelbaar gedrag was van Murat, dan had die voogd dat zéker aan moeten zien komen.
Hoe had die dat kunnen zien als die zich op school heel anders gedraagd dan thuis? Gaat die voogd elke keer mee naar school dan?
quote:Op de meeste scholen heb je tegenwoordig *begeleiding* Milagro...de vroegere klassemeester is vervangen door mentoren, schoolpsychologen e.d.
Op donderdag 15 januari 2004 18:00 schreef milagro het volgende:Het is niet de taak vand school als therapeut te werken, het is de taask vd school om les te geven en bij te staan in samenwerking met het thuisfront, maar als die knul blijft volharden in ontoelaatbaar gedrag en het thuisfront ook niet bijspringt dan is schorsing een logisch gevolg, zo gaat dat op IEDERE school en dat is geen excuus, en OOK geen verklaring voor het uit de hand lopen van dit.
Signaleren van bijvoorbeeld de drugsproblemen (OF autoriteitsproblemen) die Murat volgens *bekenden* overduidelijk al enige tijd had is wel degelijk (in mijn ogen althans) een taak van de school.
Met iemand alleen schorsen help je niemand..
Of hij moet nu de hand in eigen boezem steken en zeggen dat hij een waardeloze voogd is geweest die geen enkel contact had met Murat.
quote:Als je die mensen van indymedia.nl moet geloven staat er achter elke boom een NVU-sympathisant.
Op donderdag 15 januari 2004 18:33 schreef Dark-Sky het volgende:
Zoals Youp van 't hek al eens zei:"Het komt nooooOOoooit meer goed."
http://www.indymedia.nl/nl/2004/01/16375.shtml
quote:Flikker toch op, zeg.
Op donderdag 15 januari 2004 18:21 schreef calvobbes het volgende:
Ik pas er, zoals vaker, voor om met de grote kudde mee te blaten en iedereen al bij voorbaat te veroordelen zonder de andere kant van het verhaal te horen.
Wrijving tussen de leraren en leerlingen heb je op IEDERE school, met 50% vd leerlingen en in 99% vd gevallen blijft het bij wrijving... dat je er 1 tussen hebt zitten die niet spoort en de leraar voor de kop knalt dat KUN je niet aan zien komen en sowieso is de school niet bij machte dergelijke psychologische hulp te verlenen.
Als mijn zoon de leraar slaat wordt hij in eerste instantie subiet geschorst en DAN word ik natuurlijk verzocht naar school te komen en er wordt externe hulp gezocht, indien nodig.
EN dat is precies wat deze school gedaan heeft.
Alleen dat gesprek is er NOOIT gekomen omdat de dag ervoor Murat de gene die het gesprek samen met zijn moeder wou voeren, degene die de HULP wou bieden om zeep geholpen heeft
[Dit bericht is gewijzigd door milagro op 15-01-2004 18:38]
quote:Leuk
Op donderdag 15 januari 2004 18:34 schreef _GdR_ het volgende:
Murat is echt tranga boem ziekie.
weet je hij was echt de fuwaka leider echt goeje kill weet je.echt da conrectour echt.... je weet toch ik ben toerk
enzo
quote:Ach er is al bewezen dat kinderen met een voogd toch echt niet altijd beter af zijn..
Op donderdag 15 januari 2004 18:32 schreef calvobbes het volgende:
Meld jij je aan als voogd! Jij kan blijkbar precies zien wat kinderen uitspoken
Daarbij is het slechts een momentopname (de gesprekken tussen voogd en pupil)
quote:Ja en anders geldt hetgeen hier nog na komt maar wat je zo handig hebt weggelaten in je quote.
Op donderdag 15 januari 2004 18:34 schreef calvobbes het volgende:
Owja?
quote:De school had schijnbaar al ettele malen de ouders (en de voogd) gewezen op de problemen die Murat op school veroorzaakte. Nou, als je díe hint na een paar keer niet opvat...
Hoe had die dat kunnen zien als die zich op school heel anders gedraagd dan thuis? Gaat die voogd elke keer mee naar school dan?
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 18:34 schreef _GdR_ het volgende:
Murat is echt tranga boem ziekie.
weet je hij was echt de fuwaka leider echt goeje kill weet je.echt da conrectour echt.... je weet toch ik ben toerk
enzo
quote:Precies.
Op donderdag 15 januari 2004 18:35 schreef milagro het volgende:
quote]Op donderdag 15 januari 2004 18:21 schreef calvobbes het volgende:
Als mijn zoon de leraar slaat wordt hij in eerste instantie subiet geschorst en DAN word ik natuurlijk verzocht naar school te komen en er wordt externe hulp gezocht, indien nodig.
EN dat is precies wat deze school gedaan heeft.
Alleen dat gesprek is er NOOIT gekomen omdat de dag ervoor Murat de gene die het gesprek samen met zijn moeder wou voeren, degene die de HULP wou bieden om zeep geholpen heeft
quote:En waar haal je dat vandaan?
Op donderdag 15 januari 2004 18:37 schreef Lithion het volgende:De school had schijnbaar al ettele malen de ouders (en de voogd) gewezen op de problemen die Murat op school veroorzaakte. Nou, als je díe hint na een paar keer niet opvat...
quote:jij allochtoon zeker.
Op donderdag 15 januari 2004 18:37 schreef Alulu het volgende:[..]
Fucking nerd!
swa
quote:Net als al die hulpverlening die bovenop dat oerhollandse gezinnetje zaten alwaar de vader zijn 6/7 kids in de hens stak bedoel je?
Op donderdag 15 januari 2004 18:34 schreef Lithion het volgende:
Of hij moet nu de hand in eigen boezem steken en zeggen dat hij een waardeloze voogd is geweest die geen enkel contact had met Murat.
Naief om te denken dat de hulpverlening ever zal toegeven dat ze een *inschattingsfoutje* maakten..
quote:in de persconferentie van de Directeur van het Terra College is dat toen genoemd
Op donderdag 15 januari 2004 18:40 schreef calvobbes het volgende:[..]
En waar haal je dat vandaan?
steun Murat
Wij willen Murat!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |